pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


2009-06-18 分類: 未分類

今日考既cm..我所背既都係完全無用!!
miss又話係有機會出既,點知條友都唔知係咪路嫁!?琴日同學係咁話果d要背
又話幾重要..點知我無背果d先係重要!!頂!!!
PA唔洗講又係攞U啦!!連全級最醒果個都攞到五十幾分!!
唉..而加前途好灰!!係同學面前就扮到好堅強咁,當成績差係一早既事!!
其實我一早就無可能會入到c班'我明明選既科都唔係c班!!點解會咁?!
搞到我真係好想放棄唔讀書!!係呢一班我無法立足!!
就算我有努力,有好多人都唔會睇得出!!其實我知道miss都已經放棄左讀書差既人!!
我更加唔會討好d miss!!miss係咁既話..我就偏係讀唔好!!
想入讀體藝既,家人堅係反對!!而加讀書唔好既,就堅係話我唔努力!!
我想share我既心事出黎,又驚d fd唔想聽!!搞到心入面好唔開心!!
但係表面就要扮到好開心咁!!可以攞演后獎嗎!?
我只好係度講出我既心底話出黎,都唔會講比同學知!!
哈..都唔知點解會講d咁既野..
但係我好嬲!!會考都唔知點算!!
捱埋聽日就得嫁喇..
聽日考maths都無順其自然吧``

Rikko's birthday - - -1 day

2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


2009-06-17 分類: 未分類

Good morning!!今日7點55分..梳洗 食左個cake仔 跟住就換3
8點20分出門口!!跟住8點30返到學校,同黎黎搭elevator上5樓'
考SBA speaking'入到間房prepare..'係咁寫一陣要
講d咩!!係咁check dictionary!!
一路寫一路傾計!!咁過左1.5hrs...跟住去504考'
文笑講eng一流'但係我有d聽得明有d聽唔明!!咁我咪係都講左agree佢先吧!!哈哈]
跟住我地要share我地既happy 野出黎..'
個個講左自己開心野出黎,我最尾講'見得1mins left.咁我就講快d'
我(非)左好多果points..so略講'
就話:I happy that I have friends and family,they love me,I love him(我講錯野)
跟住佢地3個笑我!!連miss ng都笑了- -' 跟住我講番岩去
I love them too..at school have.... at home have....
跟住就end了'哈..今日只係返去考SBA呢樣就返得屋企!!
今日老豆放假''good!!哈...可以見到佢lu..
平日放學返黎,佢又返左工'而加早放就一係見到佢zZZ..一係就唔係度'
hehe..'平時話就話唔鍾意佢..但係佢始終都係我老豆嘛xddd

PS:你地班傻仔ar..成日叫我小丸子牙下!!哼!成班衰仔'
我諗番起本身想打肥可..點知打左落劉智'hehe sorry!!無啦啦打錯佢tim'
不過涯多兩日就ok喇..'可以輕鬆啦!!kaka

[距離河馬生日仲有- - -2days]


2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


2009-06-14 分類: 未分類

驪日就係考econ喇..'好驚好驚!!跟住又要考中文口試'
聽日你地要加油牙!!


ps: 距離河馬生日...6日(好期待喔)
 

2009 年 6 月 11 日  星期四   驟雨


2009-06-11 分類: 未分類

今日6點幾起左身,梳洗..食早餐'
跟住咩都搞點好哂,我就check番d時間係咪8點要返到去'
頂!!蠢左!!原來係9點先返學考試..'跟住我就訓返覺!!
返多一個鍾都好..'哈..
返到學'見到ah v佢地..'就一齊傾下計..上hall考試
考reading!!都有dd信心pass既'maybe啦=]haha
跟住過左個小息考writing,task1唔係好明佢講咩'但我盡左去作'
task2就無問題喇!!不過好似唔夠字數wor- -'
放左學就wif ah v 河馬 ar moon CD去m記食lunch!!好味!!
跟住我地要同ar moon CD分開..'我地去買鞋..'同河馬買左對情侶裝既pink拖鞋!!買鞋果陣見到abc
跟住河馬同ah v即刻衝出去睇..'ah v勁似特工'佢企左牆後面'跟住係咁望!!
河馬居然拎住人地既拖鞋周圍走!!- -'兩條友ar!!又唔係佢地既咩咩wor'好大反應
xddd''走果陣'ah v同河馬無啦啦唱歌'哈..笑死我'
hehe'跟住想去百佳買d野飲番去..'最衰都係ar v!!佢又話想返去椰林閣果邊睇xx'
點知行到去'佢又唔係望xx..'係咁望住我笑lo'搞到河馬比xx發現左!!
我地已經行左果度扮經過兩,3次'ah v....唉'唔想講野lu- -'
跟住係東港城見到冠lung'但係佢見到我地3個好似轉另一個方向行..'
跟住我地就追住佢,追緊佢'ah v一路唱歌'佢無啦啦講abc係度...
咁我睇下..真係係到'hehe 想忘記都唔得!!
河馬就唱歌比佢聽..'但冠lung話我地無聊!!我覺得佢嬲左我地'
咁我就話算喇..唔好玩'去返百佳!!
買完野..'無得癲落去lu..返home'跟住煲碟..睇they kiss again
哈..又笑又喊喔!!
聽日10點幾返學只係睇套movie..1點幾就返番屋企!!
good!!無野考..

點解中學唔停課!?佢當我地學生好strong嗎!!?

2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


2009-06-05 分類: 未分類

今日6點50分起左身'去梳洗..7點鐘開始食杯麵..[好味道!!]
跟住25分去左換3..搞下搞下就45分'出門口!!出到街原來都無咁hot!!以為d陽光曬得好勁tim=]
跟住返學途中好驚跟住偉明咁岩又係我旁邊- -'佢平時一見到我都好似好趕時間咁行!!
但今次無,仲係我隔離..好似同我一齊行咁'哈 不過估唔到見到(佢),
第一次返學見到,哈'估唔到自己怕到好急急腳咁行!!白痴的..
一返到學見到ah ting& ah v!!跟住同佢地一齊上課室'ah ting話自己頭痛..肥基就比佢唔洗早會'
留係課室..'早會果陣就係上中文堂!!今日係最搞笑!!上上下堂,G姐無啦啦係到叫!!
我就望過去,點知個個人彈唒起身,走黎走去,係咁叫!!原來有隻蟑螂!!haha
一半女仔都走出班課,驚到大叫'跟住miss chow就係咁睇住隻野走黎走去!!
d男仔就跟住隻野唔知想點,又唔係打死佢wor!!我wif ah v就提高隻腳,費時走出班課'佢係咁係到笑
,但又唔知笑咩=] CD踩死隻野,好叻喔'跟住d女仔就入番黎繼續上堂!!過左無耐'
miss 胡 miss hui 陳SIR上左黎睇下發生咩事..'miss chow就同佢地解釋'haha
miss話下面早會緊果d人都聽到我地5樓d叫聲!!果陣既場面好好笑!!
eng堂,同牙moon佢change位'同河馬 冠lung 生爺一齊傾計!!生爺係咁講淫野lo!!
咩領袖生隊長wor!!一d都唔正經!!教壞冠lung了!!傾足兩堂...真係費時理佢'
lunch果時,我叔叔居然黎送野食黎..'哈..估唔到'食完野幫ah v買完lunch就wif
ah bo&細佬&寧打籃球,細佬蝦我的!!係咁射3分波!!ah bo又係咁入波'用情侶檔黎蝦我一個!!
真係衰..而加佢累到訓到成個死屍咁!!
dinner都無食..係咁zZZ!! 放學補測..由58分升到89分係咪叻左先!?不過全靠ar欣幫助!!
經過今日既蟑螂事件,返到屋企好似眼花咁..'疑神疑鬼!!成日都覺得會有d野飛黎飛去!!
爬黎爬去咁!!岩岩我掠3果陣,係我間房到見到一隻,出廳攞newspaper入番房..居然無左!!
唔見左..'明明仲見到佢一次,唔知去左邊!!聽日又要返學考list..考完又返得屋企!!
真是無聊!!