嘩..'果blog令我覺得好新鮮!!
而且好耐無郁過喇!!哈... 唔經唔覺就要考試!!有大壓力ar!!
中4o既同學要加油!!星期6o既day camp 4c班要努力!!有好多人都唔去果day camp..
連我都唔去,留係屋企好過!!成日罰果樣又罰呢樣!!最憎就係咁..
好o既都照鬧!!又話學校幫左我地交$200比果d牙sir'(本來去/唔去都要比左先)
但校方交幫全級比左!!真難頂!!都唔知係咪真囉...
學校有咁好死ar!!?哈..勁多人搵藉口eg.返大陸 親戚結婚等等..好多藉口都好好笑!!
PS:我睇唔出佢係想點??我睇唔到,摸唔清佢既諗法,對我有咩感覺!?
牙ting話過暗戀係幸福,但佢自己暗戀緊一個人,但又成個黑面神咁wor!!- -'
唉..'識咁諗但又唔識做出黎呢!!xdd' |