pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 6 月 4 日  星期四   微雨


2009-06-04 分類: 未分類

好啦'見大家咁想我打blog,我就打啦'kaka
今朝7點50分返到學校!上課室'跟住落電腦室做教學問卷'
跟住上VA- - -好好玩,雖然挑畫板有d麻煩,但都ok嫁!!印完5張野之後就同牙moon
一齊去洗手盤果度浸!!哈'好涼爽!!
小息一- -傾計!! maths- - -派番琴日既test'鳴..得58分!!差]
(搞到聽日lunch又要補測'捱住個肚去測) CM- - -miss講功課我就訓左教!!
小息二- - -又係傾計!! PA- - -好留心咁上堂,但係都聽唔明
maths- - -講數,諗到頭都爆!! lunch- - -wif ah v&翟曉琳&moon去M記!!
一路食一路傾左好多野..果陣我見到個bb好cute'跟住果3條友有反感!!
ah v就話佢最憎bb d喊聲!!牙琳就話bb只係cute得果幾個月就唔cute!!
牙moon就講女人大住肚既情況,佢地講得好搞笑'又話個肚大左就剪唔到腳甲!!
牙琳就話叫人幫佢剪..哈'傻傻地'牙moon做d動作好難叫人笑唔出!!
跟住行返學校,牙moon就一直傻到學校門口!!佢有d白痴'haha[唔可以同佢一齊傻]
跟住上課室涼冷氣,跟住上中文- - -對ans'
eng- - -做功課..' econ- - -miss無野教,跟住做自己野'
so..我就玩數獨!!好玩ar!!hehe]
咁又過左一日,有d無聊!! 做功課做到6點鍾就走人..
唉..話咁快就exam!!有好多野我都唔識..'對會計真係呆左!!溫左但又唔識點計'
對呢科無咩信心!! 不過我睇得出有好多人都想幫我,唔知我自己仲係咪未有準備去考!!
今日就係咁多了..
PS: 留cm比我牙你地!!thx

2009 年 5 月 26 日  星期二   雨天


2009-05-26 分類: 未分類

多謝lam king你喔..'多謝你行同我傾..'雖然唔係咩大事,但係我呢d小小既煩惱
你都可以安慰我呢'thankyou ar!!
我決定放棄佢..雖然唔係話放就即刻放得底,但起碼有個心慢慢願意放
今日諗左成日先諗通左..'都係得到你既十卜我先咁做!!
我諗我同佢3唔識7,無啦啦話鍾意人都係有d免強!!而且E加係發力既時候!!唔應該諗呢d樣住'
(一早就唔應該同佢講鍾意佢 唔應該有所行動 可能鍾意佢係有d錯誤'哈)

PS. Thanks a lot. >>>Lam King!!
you are so nice!!Xddd..

2009 年 5 月 25 日  星期一   微雨


2009-05-25 鬱悶 分類: 未分類

嘩..'果blog令我覺得好新鮮!!
而且好耐無郁過喇!!哈... 唔經唔覺就要考試!!有大壓力ar!!
中4o既同學要加油!!星期6o既day camp 4c班要努力!!有好多人都唔去果day camp..
連我都唔去,留係屋企好過!!成日罰果樣又罰呢樣!!最憎就係咁..
好o既都照鬧!!又話學校幫左我地交$200比果d牙sir'(本來去/唔去都要比左先)
但校方交幫全級比左!!真難頂!!都唔知係咪真囉...
學校有咁好死ar!!?哈..勁多人搵藉口eg.返大陸 親戚結婚等等..好多藉口都好好笑!!


PS:我睇唔出佢係想點??我睇唔到,摸唔清佢既諗法,對我有咩感覺!?
牙ting話過暗戀係幸福,但佢自己暗戀緊一個人,但又成個黑面神咁wor!!- -'
唉..'識咁諗但又唔識做出黎呢!!xdd'

2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


2008-11-24 分類: 未分類

好耐無黎lu..'
而加中4 d生活真係唔錯嫁!!不過d成績就差喇..'
不過我無絕望嫁,我仲好樂觀呢..'我成日都係到笑,無喊過!!
我d 朋友一唔合格就唔開心,我話:我都唔合格啦,唔緊要嫁..'而加我都係笑
已經慣左唔合格,唔合格下次再努力囉!!
哈,我真係好樂觀囉=]
而加打排球學界..'
而加攞緊第4名喇,跟住果d比賽如果嬴就好喇,嬴多3場就攞冠軍!!
kaka..'
又唔知你地點呢?

2008 年 10 月 12 日  星期日   清涼


2008-10-12 分類: 未分類

係中4既日子中..'原來唔係咁易過.. ..
點解中3過咁快,但係... ...
唔通我真係唔得!?中4既野真係難左好多..'我連老師既要求都過唔到!!
c班既野比人地班高要求!!我有努力過..但唔成功!!點解呢..'有時想放棄!!
但如果我放棄就比自己班既人差得多!!可能最差果一位!!
我而加想逃避返學,唔想上堂!!連VA堂我都想逃避!!唉..'我係咪好無用!!
小息果陣,見到d人打波打得好開心..'返學放學都咁開心!!
我就唔開心咁面對呢d野!! 之前留左cm比我既朋友..'多謝你地鼓勵我!!真係多謝了!!
但我都想繼續努力,當老師話test/教新野果陣..'我都想喊!!
無論派番d test番黎﹛我都想喊!!我係合格,但係老師要求高!!
我從未試過測完又測,又補測再重測!!咁樣令我十分有失敗感同想死!!
我真係未試過咁嫁..'測完又測!!功課只有多,一定唔會減小!!
有壓力!! 係睇我幾時死左去先好過!!
喊,我真係驚煩到朋友..'日日返學都係想喊..' d人話而加辛苦好過將來辛苦!!
我都有諗過我會得!!存在係4c班會得!! 會有好既成績!!
但係我捱唔到落下!!