pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 9 月 25 日  星期四   時晴時雨


2008-09-25 分類: 未分類

 我好嬲牙..' I'm upset so much!!
都係一d人會咁賤格!?? so cheap囉佢!!
一打番blog就係到鬧人=]真係唔多想囉..'
唉..'而加升左中4唔係好開心..'只係打排球果陣就好開心!!
而加成績又唔係好ok..'... ...
屋企又.. ...
唉..'有個朋友問我:點解咁多唔開心既事發生係你身上既?
果陣,我都呆左一陣..'就話: 係牙..'`好多野都發生我身上!!
唉..'無咩野講lu...'
而加我都唔係諗住讀書d野,我係諗住排球,田徑既學界比賽!!
同埋曲棍球..xdd'
我早就講過..'我唔係讀書既材料黎嫁啦!!
由中3..3e升到去4c!!係好大壓力嫁!!

2008 年 8 月 26 日  星期二   晴天


2008-08-26 分類: 未分類

住埋今晚聽日可能返番屋企lu..' 同包包豬相處左6日到啦..'慢慢真真正正當佢係我妯佬..'
當初我係好憎佢..'因為佢又衰,成日嘈住唒人地訓教!!日又嘈,夜又嘈!!
唉..'但係同佢玩,又慢慢鍾意佢wor=] 佢又幾得意..' 之前表妹成日打佢,我都無咩點理佢'
但係而加打包包豬,我就有d心痛..'  - -'
而加晚晚都好夜訓,4/5點a.m先訓,哈!! 跟住就訓到2/3點先起身!!kaka=]
但係返學既時間慢慢黎到!!有d想返!!但又有d唔想返!! 見到一d人都想嘔!!唔想見到佢地!!
打住咁多先啦..'xdd

2008 年 8 月 24 日  星期日   晴天


XX..' 分類: 未分類

今日行街行到累..'行到腳都痛=]
訓覺先..'*

2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


xXx..' 分類: 未分類

去左表妹屋企第3日lu..'日日都訓到3/4點幾..'
十分好訓..'夜夜都晚訓..'哈!!
聽日同表妹去影貼紙相..'佢唔鍾意影相,都行同我影..'哈

2008 年 8 月 20 日  星期三   晴天


好耐無黎lu*嘻 分類: 未分類

今日去左表妹住既第一天*