我好嬲牙..' I'm upset so much!!
都係一d人會咁賤格!?? so cheap囉佢!!
一打番blog就係到鬧人=]真係唔多想囉..'
唉..'而加升左中4唔係好開心..'只係打排球果陣就好開心!!
而加成績又唔係好ok..'... ...
屋企又.. ...
唉..'有個朋友問我:點解咁多唔開心既事發生係你身上既?
果陣,我都呆左一陣..'就話: 係牙..'`好多野都發生我身上!!
唉..'無咩野講lu...'
而加我都唔係諗住讀書d野,我係諗住排球,田徑既學界比賽!!
同埋曲棍球..xdd'
我早就講過..'我唔係讀書既材料黎嫁啦!!
由中3..3e升到去4c!!係好大壓力嫁!!
|