pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


2008-05-14 分類: 未分類

今朝早一返到學校直上課室溫grammar- -'因為琴日唔記得帶份野番家溫!!
唉... ...跟住就測test啦!!牙!!check番d句子好似錯左好多牙> <'鳴鳴!!
跟住Miss woo因為琴日既某某事,所以就同miss law一齊鬧我地班=]唉...d男仔做咩咁衰格呢!!?
上EG- - -教writing!! 跟住上maths- - -溫番d數- -"又係sin cos tan!!救命!!
小息一- - -睇人打波... 跟住又上番EG- - -又係教writing!!
跟住HC- - -miss遲左上黎,得番4個字上堂!!一打鍾,我就訓覺=]好眼訓呢!!
跟住上ISx2- - -做一d實驗"好好玩...跟住過左陣!!又係訓左覺,哈]]
訓到lunch,跟住後半小時同牙ting落canteen買野食!!
牙ting幫我落左好多辣椒油!!help ar!!好辣=]飲chocolate milk都無用!!超辣... ...
跟住上返課室- - -做番仿作!!做完就睇news paper!!]
上BF堂...又測驗!!都無溫過"miss比3分鐘我地溫... ...咁我就死背答案!!
then...test果陣!!有一題錯左咋!!算唔錯吧xddd"
跟住上EGL- - -miss lee無番"有miss黎代堂!!佢話睇碟!!係cartoon"OH!!唔岩睇牙!!
訓左覺... ...哈!!
訓到miss woo黎左!!又測驗...咁多test -m-''
測完...延伸"同vieen&牙ming 黎黎打波!!
放學就同黎黎 布丁 一個男仔 仲仔- -'[唔識打佢果名]xddd'
跟住有樣野唔知笑好定嬲好!!我fi一fi隻手,整到XYZ隻手...係唔小心!!
但係佢居然講話隻手打唔到波!!嘩”我又唔係刻意整到佢!!唔洗咁牙!!?
唔理佢”超!! 打波果陣..真係笑死我了”
黎黎果陣又忍我笑- -無奈!!
跟住6點幾就同仲仔 黎黎 布丁一齊走lu....
Yeah!!聽日無左上IS堂!!上PE堂!!yes]haha" 因為梁sir星期5果日不在,而且我地又要趕住
考試..所以用左miss law果兩堂IS堂!!Good ar!!

PS: ar..允]唔好意思,我對你打籃球d fd咁暴力”sorry ar'
又攞果波掟佢=] 對不起呢..

2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


2008-05-13 分類: 未分類

今朝早唔願起身呢...我琴晚失眠!!搞到3點幾先訓得到!!唉...
今朝早塔11番到學校見到牙ting同牙v'我仿作未做哂諗住問王牙ting借黎抄!!
點知... 佢都話唔識做-m- 跟住就齊齊欠xddd"
上CH- - -做WS"上第一堂就開始想訓...唉!
跟住上EGL- - -唔記得帶書=]miss Lee無鬧..跟住我都係訓覺!!
小息一- - -Miss lee仲請我同牙ting食candy!!有dd唔好意思!!
跟住Eg- - -教Grammar!!無聊”
上Maths- - -做數!!
跟住小息二- - -係咁問人幫牙ting借食物盒!!- -"
上家政x2- - -整[檸汁雞肉同雞翼]...食左都唔知點講=]
好又唔算好..但差又唔算差”d味好似怪怪地xdd...我仲比左細佬食!!
遲d問佢好唔好味先..哈!! Lunch- - -食頭先整既野!!
跟住就落canteen買糖...Then"黎黎叫我打波!!咁我就叫埋牙ting一齊打!!Kaka]
好玩!!但係好熱!!跟住上DFx3- - -整勞作!! miss kwan有兩堂要出去聽野!!So..果兩堂有
代課老師係到”但係都係要整..都ok既!!我只係做左草圖Xdd"
跟住延伸到牙嬋去體育館練波!!雖然得我一個女仔係f.3”但係我都覺得好好玩!!
同婷婷,牙嬋佢地真係好搞笑] 跟住加埋張熙x同[女人]佢地打”好happy la!!
練到6點就走人lu... ...

2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


2008-05-12 分類: 未分類

琴既成1點幾先訓,唔算夜吧=]xdd"
琴晚見完獎門人,就同細佬入牙叔間房睇碟.. ..
睇[生死格鬥]&[魔間傳奇]<<< 兩套戲都好好睇!!超正!!
你地想唔想睇呢兩套野?or其中一套呢?!想既,就問我借ar
我會好樂意借的..哈"
今日就都係接近兩點先起身- -' 跟住就上網" 牙叔話睇碟..good!
睇[變形金剛],都好好睇ar!!好刺激xddd"
睇完,牙ma話落街買餸.. ..好"咁我就陪佢"跟住uncle又話一齊..
落到樓下見到細佬,then又一齊去!!哈... 一齊去食吉野家到食!!食完就去百街買野!
買完就去買壽司,買零食!!kaka"
跟住返到屋企..又睇多一隻碟..係鬼movie黎的"不過唔知叫咩名!!都幾驚..
大約7點幾,牙ma問牙爺餓未!?跟住就講話我地唔餓住!!因為我地岩岩食左野!!
跟住牙爺就係咁鬧我同細佬!!嘩!!而加咩事牙!!?你餓既咪食先囉!!我地係唔想食住嘛!!
妖!!又無野搵野黎鬧!!又係講埋粗口!!你無一句係唔加粗口落去嫁喎!!成日都鬧!!
真係頂你唔順!! 跟住牙ma就拎d餸比佢食先!!
我地就未食住lo.. ..8點30就食得飯

POst相- -我送比牙ma既花xdd
 

 

 



令嗎?xdd

2008 年 5 月 11 日  星期日   清涼


2008-05-11 分類: 未分類

今日成1點幾先起身..係比細佬一野擲落黎整醒我=]
唉.. ..我明明訓得好(林)的"算... ...跟住我就梳洗,叫細佬幫我(筆)碗米粉食"
跟住食完之後,細佬同牙爺嘈交"咁我問細佬咩事!?佢就話本身朝早就想牙爺叫佢買tissue..
咁佢就想打先波先買..佢就問牙爺啦!!牙爺話得既!!點知過左陣.. ..牙爺鬧細佬做咩而加唔去買!!?
咁細佬咪講話打先波先買"牙爺就係咁爆粗!!
跟住我聽完細佬咁講,我都o左囉!!
咁我又覺得牙爺唔岩囉!!成鬼日都叫佢落街買野!!自己又唔識去買喎!!幫佢又比佢鬧!!
唔幫又比佢鬧!!正一仆街黎嫁!!唔幫佢,佢咪又係到屌鳩我地!!姐係幫又死!!唔幫又死!!
跟住我地玩緊電腦,牙爺就出黎指住細佬黎講:你唔幫我嘛!!好!!我就唔比你去街!!你一去街我就打你"嘈埋你老豆出黎!!
我心諗:而加細佬又唔係唔幫你!! 跟住老豆就出左黎問咩事!!細佬就喊唒咁同牙爺講:
我打完波先幫你買唔得嫁!!?你又唔係趕住用!!而加我又唔係唔幫你買!!
跟住老豆就笑笑口=]哈.. ..其實我老豆唔係笑細佬喊!!係笑牙爺係到無理取鬧!!
跟住牙爺就話打細佬!!老豆就話:打啦!!打佢啦!! 老豆係到玩lo.!!
跟住我就入去換3..唔係幫佢買野!!係去馮晴到打曲棍球..不過牙叔叫我去買lo!!我睬佢!!
又唔知買咩tissue!!屋企又唔係無tissue!!sin錢!!跟住我見細佬咁,就同佢講:我同你落去買..
買完你去打波啦,我攞番屋企!!跟住就一齊落樓"真係麻撚煩!!
買完自己上番樓..一入到門口就一野fi落地下到!!跟住就換番對波鞋走人!!
返到馮晴門口見到麥若曦同埋佢da & mon!!跟住就同佢一齊行入去果陣:佢無啦啦問我
你牙媽呢!?- -我就打佢..跟住佢問我做咩事打佢tim!!跟住我就講:下!!你唔知嫁!?
我講左x2..跟住佢就開始明了!!佢就講sorry"唔緊要吧!!
跟住打打下..馮晴既校長問d嬸嬸:點解會有d大既學生係到!?跟住一個嬸嬸就講我地係球會d人!!
但係另一個就話我地成日都返打波!!嘩!! tuck佢牙!!算!!咁就MISS話今堂唔得我地入場打!!
咁我就無聊左1個鍾了=] 跟住放左..我同winky同佢牙妹去街市買花!!
我覺得自己買果d花幾令!!得閒會post出黎比你地睇xdd"
返到屋企送比牙ma"牙ma話好令!!哈..我同老豆講*佢都覺得呢hehe"

2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


2008-05-10 分類: 未分類

琴晚兩點幾先訓..因為煲緊[花樣少男少女]"勁好睇ar!!
跟住我較左鬧鐘係11點45分起身"但係..無理到"繼續訓"12點正..
我仲訓緊,跟住嬤嬤同我講話有電話搵我=]係黎黎!講左陣野就約出黎去M記威野"
咁我就快手快腳咁梳洗..換3,落樓!!同黎黎去M記食..嘩!!好多人喲!!- -'
食食下...牙moon同布丁黎左!!跟住就等牙moon買左野就一齊走!!
返學校聽升中四既講座lo=]無聊呢!!諗住返去打陣波嫁ma!!點知話唔比打lo!!
so"去左黎黎班課到打kaka] 打左陣..去toilet洗手,跟住見到文笑*&!
同佢傾左陣計!!就番班課喇!!
去hall到聽講座!! 妖!!鄧sir明明講緊嫁!!死人梁日昇講咩野姐!!插把嘴入黎!!
又唔比鄧sir講返喎!!又唔知你講咩春!!講到離哂題!!跟住我同牙ting 泳兒一齊聽佢壞話!!
哈]笑死!!講埋唒爛gap!!
跟住4:00就返左..同牙ting去連理街買ice-cream食!!hehe]好味!!
跟住去左南豐買糖食!!就hea左陣,跟住就同牙ting返佢既教會!!maybe比佢遊說左咁耐
so答應左同佢返去!! 跟住返到去..其實我之前都去過麗道玩的!!不過係f.1既事了!!
一返到去..好陌生!!> <有dd驚!! 不過天麗同c忠好好人ar!!同牙ting!!佢地好照我呢kaka]
跟住同牙ying 牙ting c忠 天麗 兩位唔識既人=]一齊玩7吸豬!!哈!!好好玩!!
c忠同一個女仔輸左!!佢地扮低d仔..xddd"好搞笑牙!!
跟住就唱歌 分享感恩 祈(土)= ='
好好玩"
跟住6點先返家lu.. ..

PS.牙璟!!我唔識[頭頂]牙!!我一隻手都支撐唔到成個身=]
點算呢