今朝早一返到學校直上課室溫grammar- -'因為琴日唔記得帶份野番家溫!!
唉... ...跟住就測test啦!!牙!!check番d句子好似錯左好多牙> <'鳴鳴!!
跟住Miss woo因為琴日既某某事,所以就同miss law一齊鬧我地班=]唉...d男仔做咩咁衰格呢!!?
上EG- - -教writing!! 跟住上maths- - -溫番d數- -"又係sin cos tan!!救命!!
小息一- - -睇人打波... 跟住又上番EG- - -又係教writing!!
跟住HC- - -miss遲左上黎,得番4個字上堂!!一打鍾,我就訓覺=]好眼訓呢!!
跟住上ISx2- - -做一d實驗"好好玩...跟住過左陣!!又係訓左覺,哈]]
訓到lunch,跟住後半小時同牙ting落canteen買野食!!
牙ting幫我落左好多辣椒油!!help ar!!好辣=]飲chocolate milk都無用!!超辣... ...
跟住上返課室- - -做番仿作!!做完就睇news paper!!]
上BF堂...又測驗!!都無溫過"miss比3分鐘我地溫... ...咁我就死背答案!!
then...test果陣!!有一題錯左咋!!算唔錯吧xddd"
跟住上EGL- - -miss lee無番"有miss黎代堂!!佢話睇碟!!係cartoon"OH!!唔岩睇牙!!
訓左覺... ...哈!!
訓到miss woo黎左!!又測驗...咁多test -m-''
測完...延伸"同vieen&牙ming 黎黎打波!!
放學就同黎黎 布丁 一個男仔 仲仔- -'[唔識打佢果名]xddd'
跟住有樣野唔知笑好定嬲好!!我fi一fi隻手,整到XYZ隻手...係唔小心!!
但係佢居然講話隻手打唔到波!!嘩”我又唔係刻意整到佢!!唔洗咁牙!!?
唔理佢”超!! 打波果陣..真係笑死我了”
黎黎果陣又忍我笑- -無奈!!
跟住6點幾就同仲仔 黎黎 布丁一齊走lu....
Yeah!!聽日無左上IS堂!!上PE堂!!yes]haha" 因為梁sir星期5果日不在,而且我地又要趕住
考試..所以用左miss law果兩堂IS堂!!Good ar!!
PS: ar..允]唔好意思,我對你打籃球d fd咁暴力”sorry ar'
又攞果波掟佢=] 對不起呢..
|