琴日本身有3個比賽"但200米因為有好多人退出左..所以我地6個人直接入左決賽!!200米決賽就係第二日既早上跑掛"
咁果陣我係跳高..我可能太累了"果陣又要跑去司法台到...又要跑番去跳高果度"我雙腳已經好累" 但係我好憎自己....
我跳高連1.09都跳唔得!!之前我唔係咁嫁!!之前都無練過啦!!點解我之前咁得,但點解而加偏偏唔得喎!!點解牙!!
我真係好傷心好傷心!!唔開心,琴日我真係好想放棄所有賽事...我跑都唔想再跑了!!點解我會變成咁嫁!!? 我一向咁鍾意運動!!
一向都咁鍾意去跑..去玩!!點解而加會變成咁喎!!而加係無哂信心!!我咩都無喇!!一係比f.2既女仔攞到Grade B全場總冠軍,一係
就係謝穎霖攞嫁喇!!今年可能無我份!!我攞獎既機會都無!!一dd都無牙!!!今次既陸運會我已經唔係大人物!!所以你地唔可以話我點勁法!!蘇雪盈係200米到..我深信佢會攞第一" 我參加既800米都無希望嫁喇!!我諗我唔得了! 我只好係班際接力到盡力咁跑埋呢一次!! 我呢晚係到諗..點解我會咁樣!!? 我中一同中二唔係咁嫁!!果兩年我都好有自信心!!好enjoy去參與!! 但係今年我點解會咁!!好唔抵囉!! 琴日我真係有諗過咩都唔跑..係直接想放棄!!其實跑4x400果陣..唔係我既功勞!!係鍾淑華..沙律同謝穎霖既功勞!!
你地可以一直跑到第一名"第4棒既人都會跑得好輕鬆!!所以我一d都唔勁!! 係謝穎霖追番跑緊第一果個"我地先會跑到第一名!!
個個都話同我跑好有壓力!!但係我唔覺得你地真係驚我!!其實你地個個都咁有自信心!! 其實有咩好驚!!一係跑輸一係就跑羸"
無咩好驚!! 你跑到咩情度..呢d就係你既實力!!無得呃!! 但我係唔得囉!!跳都跳唔過1.09就係我既實力!!? 無進步過!!我真係失去信心!!我覺得係無可能..但係都已成過去!! 我好憎我自己!! 我都有諗過我以後唔跑!! 唉... 我好無用牙!!
今日本身都已經無咩心情去跑嫁喇..但又落雨喎" 好似4月8號再跑喎" 唉!! 我諗住跑就跑"無話邊個驚邊個!! 我只係相信我
自己既實力姐!! |