pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 3 月 31 日  星期一   雨天


2008-03-31 感動 分類: 未分類

什麼都不會在我身上發生!
就算是xx xx xx xx同xx都不會發生!!
這就是天給我的事情嗎!?
我覺得十分不公平,這就是我的命運嗎!?
我才不相信這一回事!!!
你們給的...都不是我所需"為什麼會變得更糟!!?
為什麼?!
偏偏都要在不合時才走出來!
恨就恨我會在這世上的出現啦!!
討厭 這一個 糟塌 的 世界. . .

2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


2008-03-30 滿足 分類: 未分類

我 決定 放棄 陸運會 既 一回事 了!!

2008 年 3 月 28 日  星期五   陰天


我諗我唔得喇" 感動 分類: 未分類

琴日本身有3個比賽"但200米因為有好多人退出左..所以我地6個人直接入左決賽!!200米決賽就係第二日既早上跑掛"
咁果陣我係跳高..我可能太累了"果陣又要跑去司法台到...又要跑番去跳高果度"我雙腳已經好累" 但係我好憎自己....
我跳高連1.09都跳唔得!!之前我唔係咁嫁!!之前都無練過啦!!點解我之前咁得,但點解而加偏偏唔得喎!!點解牙!!
我真係好傷心好傷心!!唔開心,琴日我真係好想放棄所有賽事...我跑都唔想再跑了!!點解我會變成咁嫁!!? 我一向咁鍾意運動!!
一向都咁鍾意去跑..去玩!!點解而加會變成咁喎!!而加係無哂信心!!我咩都無喇!!一係比f.2既女仔攞到Grade B全場總冠軍,一係
就係謝穎霖攞嫁喇!!今年可能無我份!!我攞獎既機會都無!!一dd都無牙!!!今次既陸運會我已經唔係大人物!!所以你地唔可以話我點勁法!!蘇雪盈係200米到..我深信佢會攞第一" 我參加既800米都無希望嫁喇!!我諗我唔得了! 我只好係班際接力到盡力咁跑埋呢一次!!   我呢晚係到諗..點解我會咁樣!!? 我中一同中二唔係咁嫁!!果兩年我都好有自信心!!好enjoy去參與!! 但係今年我點解會咁!!好唔抵囉!! 琴日我真係有諗過咩都唔跑..係直接想放棄!!其實跑4x400果陣..唔係我既功勞!!係鍾淑華..沙律同謝穎霖既功勞!!
你地可以一直跑到第一名"第4棒既人都會跑得好輕鬆!!所以我一d都唔勁!! 係謝穎霖追番跑緊第一果個"我地先會跑到第一名!!
個個都話同我跑好有壓力!!但係我唔覺得你地真係驚我!!其實你地個個都咁有自信心!! 其實有咩好驚!!一係跑輸一係就跑羸"
無咩好驚!! 你跑到咩情度..呢d就係你既實力!!無得呃!! 但我係唔得囉!!跳都跳唔過1.09就係我既實力!!? 無進步過!!我真係失去信心!!我覺得係無可能..但係都已成過去!! 我好憎我自己!! 我都有諗過我以後唔跑!! 唉... 我好無用牙!!
今日本身都已經無咩心情去跑嫁喇..但又落雨喎" 好似4月8號再跑喎" 唉!! 我諗住跑就跑"無話邊個驚邊個!! 我只係相信我
自己既實力姐!!

2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


2008-03-25 分類: 未分類

Keep"
Today it's so busy!!

2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


終於回家了" 分類: 未分類

岩岩沖完涼..舒服哂"哈..突然覺得自己又高左"-[]-"
係表妹屋企好好玩...呢幾晚"晚晚都6點幾先訓"...
最近係咁追劇集xdd" 琴晚我媽媽同我訓左一個鍾"
佢本身同緊佢個仔訓"點知佢話好迫"
所以出左廳同我一齊訓*我再一次感覺到媽媽陪我訓既feel" 係無感覺既...唔知點解!!?
可能幾年都無同過我牙媽訓...所以先有咁既feeling"因為有牙媽陪我訓..我先無咁驚"
先咁早訓..朝早5點幾已經是我覺得早既訓覺時間"  
其實咁過既一個鍾裡面...我算是呢幾日訓得最林既一天" 點解一個鍾?!
係因為朝早6點幾果陣..包包豬無啦啦發開口夢"佢係咁=]唔知點解!!
so..我媽媽就入左去陪佢訓番lu" 咁我就一訓就訓到下午3點幾喇..kaka" 我就起身梳洗下..咁就煮野食"
我同表妹就一齊食野啦" 跟住打機...睇電視...玩電腦..." 同salad傾左陣電話"
時間就係咁過得好快-[]-'到左7點幾..姨媽話叫外賣食"我就叫左個牛肉麵"ok好食呢"
食完我就要換33..準備走人"返番將軍澳...
唉...好掛住係表妹住既日子=] 真係好正!!
聽日同黎黎去跑步"朝早跑真係又幾好" 其實練下都幾好既...好過無跑過就去比賽呢=]
而加我只擔心跑800米 同埋跑班際"真係有dd驚嫁"
唉...不過我會盡力去跑"其實比賽我只要攞到3名內就得嫁喇!!今年我要攞多d獎牌"
因為都知唔知我下年唔係到讀嫁!!?真係好驚好驚!!