pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 5 月 30 日  星期五   時晴時雨


2008-05-30 分類: 未分類

今朝細佬早左出門口'咁我就照平時既時間出門!!
突然又落大雨...唉'好彩我有帶傘!! 跟住上課室'miss woo同我地睇左d野!!then..睇報紙!!
上CPx2- - -終於明點整喇!!下堂繼續努力!!攞多d分!!
小息一- - -係班課傾計!!
上EG- - -講故事' 上maths- - -溫習番上學期d野!!完全唔記得唒lo- -'唉..
小息二' 傾計' 跟住打左鍾,我以為都唔會有體育堂上嫁啦!!點知有得上喎!!
去禮堂打羽毛球!!好野!!kaka" 頭一堂就同牙ting 小k 泳兒打既..
跟住就加左許俊傑 黃慧傑..有dd無聊'因為有d人唔係好識打!!而且3對3=]
跟住第二堂..小k話同許俊單挑!!哈]許俊嬴左'跟住佢就想挑戰我..kaka'
我嬴左佢la'kaka]我小學成日都打羽毛球 又田徑 又游水 又曲棍球'
參加左好多樣運動既野... 許俊唔係我對手'哈!!
跟住林翰軒同小k一組..我同牙ting一組'跟住我地係咁攻擊小k'so嬴左lu..
next..變左林翰軒同tega一組' 比佢地嬴我地tim!! 如果唔係雙打'下次我一定會嬴你..'
衰人!!跟住佢仲搞到牙ting仆街tim=] 下次我要同你死過!! hehe]
lunch後半小息- - -去canteen食野' 跟住牙ting話想打排球=]我唔知佢最近做咩!?
愛上左打排球!!哈..算啦'佢話打,我就陪佢打吧!! 打打下..牙b 姚傑文 許俊同我地一齊打!!
哈..佢地無論講d咩/做d野' 都令我笑一餐!!果陣笑到我同牙ting傻左!!
上CH堂- - -做閱解' 跟住上maths- - -牙ting話我打完波就high左!!因為我係咁講d笑話比佢聽!!
haha'跟住林翰軒出左位"成日走過黎整我/牙ting=]!!無野搵野黎做呢佢!!
跟住德育- - -想訓!! 放學- - -去左黃永樹!!
同miss傾左陣..就走人lu...又落大雨..麻煩!!  

2008 年 5 月 29 日  星期四   時晴時雨


2008-05-29 分類: 未分類

今日返學果陣無啦啦落雨- -'落左唔夠5分鐘就無落到lu=]
跟住返到課室..又進行調位'某d人要調位啦!!卓同學就調左我同牙ting前面吧!!
上EG- - -派星期一既grammar test 61/68' yes!!好算好好嫁喇!!kaka'
跟住上EGL- - -訓左教' 小息一- - -留係課室傾計!!
ISx2- - -miss law原來無返!!黃sir一黎到!!許俊傑班人起唒哄lo- -'好無奈!!
跟住頭果一堂我係睇左陣書!!睇唒就訓到小息二!!
中文x2- - -作文!! 作到後半小息- -'因為好難作!!牙ting同我一樣,跟住先一齊食飯!!
上maths- - -miss hui要開會"so..佢比左份test比楊sir!!叫我地去測!!跟住比左一份功課比我地做!!
上AGW- - -聽書!! 上EG- - -出左去睇人地上pe堂!!我地每逢今日都係咁!!
次次都遲入課室!!睇人打波!!跟住就入番課室玩d無聊野!!哈]玩到傻左!!kaka'班男仔好低b!!
延伸,陪左牙ting一陣'就落去打陣波!! 同黎黎 布丁 vieen 朱仔 jj'一齊打!!
黎黎同布丁做球證'以我就幫下佢地'企佢地旁邊!!牙瑩好似同緊我,黎黎賭博咁!!
我同黎黎支持牙a嬴..就係咁yes!! 牙ying就啤住我地..哈!! 我地係咁玩呢d!!
跟住佢地比完賽就入場打一陣!! 真係happy la'嘻*

PS:er..好多謝你地之前比左d意見我喔!但係我決定左唔原校升喇'雖然呢度有開心'
但係有好多野,我覺得留係度係唔開心多d!!所以我想去體藝果度讀書..'
我知道ma ma唔比!!但係我會盡量求到佢行為止!! 讀呢間學校,開心既係:可以識到你地..仲可以
同你地傾計'玩'打排球!! 老師又好好low" 但係唔開心既係...有d野唔想免強去做!!有某某人/有d人
令我好唔開心'有d野都唔係我話唒事..唉'睇天lo'係學校我只識扮開心'-]黎掩飾!!

2008 年 5 月 28 日  星期三   時晴時雨


2008-05-28 分類: 未分類

今日同細佬一齊返學,塔9先出門口' 返到學校果陣'見到佢ar.嘻*好開心!
跟住返到課室就要準備支筆考英寫exam'都了解到佢係講咩既'
作完就上BFx2- - -開始溫番書'做ws!! 小息一- - -睇人打波!!
EGR- - -miss lok講故事=]寫下d生字!!
上HC- - -係咁寫筆記!!,要留心d!!xdd'小息二- - -周圍行'hea下..
跟住就上社會- - -楊sir又搞gap囉!!=]佢次次係咪都係咁嫁!?-  -'
上EG- - -教grammar!!  lunch後半小息- - -買野食'跟住同牙ting傾計..
then..上中文x2- - -對閱讀理解test,聆聽test,2科都係差dd就合格!!
[[果陣我就好似放棄唔讀咁,諗住會升唔到原校中四咁]]好失敗lo!!
跟住上maths- - -又做要做數..都ok明白!!有牙ting教我..xdd
延伸- - -同黎黎 牙yan 布丁 仲仔佢地打波!! 跟住就陪黎黎 牙yan做球證!!
d f.1/f.2贂住佢地打'都好想打埋一份!!睇住佢地打,都好嬲!!唔知點解!!哈]
跟住佢地比完賽就我地自己打番波!!玩得超開心!!不過好多汗!!kaka'
跟住就陪黎黎去ok買野比佢哥哥!! 跟住就返家沖個凍水涼!!超正!!

2008 年 5 月 27 日  星期二   酷熱


2008-05-27 分類: 未分類

琴晚唔做功課"刷完牙10點就訓左!!
6點50分起左身"梳洗 換3 食早餐'搞下果樣就搞到塔9- -'好彩無遲到!!
同細佬岩岩好番到學校!!我仲要放d食物去家政室=]唉"跑上去再落番去操場集隊!!
搞到背隻濕哂!!唉..好熱' 跟住袁sir話去見佢' 講左聽日既比賽做球證d野!!就上返課室!!
要調位!!又係女仔要坐番同一個位!!成個學期都係男仔調位!!永無女仔!!- -'
跟住上中文堂- - -miss 胡講番d班會活動'跟住過左大半堂先對成測27/30'
唉"寫錯一個字就28分的!! 上EGL- - -訓左教!!
小息一- - -同ting傾計!! 上EG- - -教生字!!
上maths- - -做數!!完全唔明!! 小息二- - -留係班課涼冷氣!!
上CAx2- - -考試'整呢個 黑淑牛扒抄烏冬
miss chan無試過任何既野食"只係睇d野熟唔熟就搞點=]咁我就比一份我自己 一份比我細佬!!
lunch- - -食番果d野" 林翰軒走過黎攞走一塊牛扒lo!!又話食落似香口膠!!但係佢又食得咁之味!!
哈'好彩佢食之前... 未食果陣,比牙ting食左一口'突然跌左落張台到!!kaka'跟住就唔食得果一塊'
牙ting話[烏jo],so..唔食lu' 我就同牙ting講:睇下一陣有邊個傻仔會攞呢塊野先!?
牙ting:嗯'睇下先! 跟住真係有人!!就係林翰軒!!哈'我地無講既真相比佢聽!!
佢見到無左一啖仔,佢就問:點解會無左一啖既!?比人咬過!?
我講:無牙!!係比miss攞把刀切過姐!! 牙ting:係牙係牙!!係刀'唔係人咬!!
跟住佢個傻仔真係攞黎食!!哈!!果陣笑到我想死!! 牙ting係無笑過lo!!好高境界!!
跟住林翰軒比許俊傑食過一啖' 比盧盧食過'唉!!佢地唔好彩lu!!
結果,牙ting都笑左lu=] lunch後半小息- - -去圖書館睇書!!
上DFx3- - -做埋超現實既畫!!
延伸- - -又有d人話今日去體育館!!點知無口齒!!搞到我喊左了!!諗番真係好傻!!
我做咩會喊呢- -'傻傻地!! 跟住見人1地個個都話係呢到打!!咁唔去體育館!!係操場打!!
好熱!!熱到流哂汗!!- -' 打左陣 vieen黎左'一齊打埋!!跟住女人黎埋!!仲仔黎埋!!
打左陣!!salad話走..咁就換3一齊走既'點知..話唔同路=]咁樣佢就話走先!!
咁黎黎同仲仔話想同女人佢地打'咁佢地就打啦..布丁都去埋!!我打打下頂唔順了!!
流汗..唔打喇"企canteen睇佢地打!!
6點'一齊走.. 去到OK ..布丁又話買ice cream!!點知又唔買!!跟住仲仔話買!!
布丁又話買番!!其實佢係想買!!但係睇人頭姐'

2008 年 5 月 26 日  星期一   陰晴不定


-' 嬲死我喇 分類: 未分類

琴晚我同細佬都係兩點幾先訓'哈]本身我十點幾溫好書,諗住等食壽司'
跟住就刷牙訓教啦!!點知食完之後,牙叔話睇唔睇[名探偵柯南-給工藤新一的挑戰書]
我話聽日要返學喇啵!!佢話唔緊要"如果睇睇下唔好睇既咪熄左去囉!!點知... ...
睇睇下..幾好睇喎- -'咁就睇到兩點幾先訓!!果陣超正!!熄燈睇碟"又食零食!!個feel so good!!xdd'

個男主角---小栗 旬 好令仔"kaka..係做[花樣少男少女]既佐野^!!
好令仔&^*!哈] 今日6點50分起身!!好精神!!哈"我星期5..玩到3點幾先訓!
星期6就玩兩點幾'星期日就係琴晚吧*梳洗 換3 食早餐"本身我又係想淋出門口果陣溫一溫成語!
但係細佬話陪佢去街市買豆腐"佢今日家政考試=]魚' 無得溫lu!!
跟住返到學校又要陪佢去家政室放底d野"唉..bb仔咁lo佢!!
跟住上到課室..即刻溫grammar" 跟住牙ting返到黎"我就一邊溫成語,一邊溫grammar!!
哈"到測果陣..都ok識啦!!兩科都有信心合格!!xdd"
上EG堂- - -係咁諗野 上maths- - -做數...唔係好明!!
小息一- - -同牙ting傾計" 上番EG堂- - -作文'
上HC- - -居然無訓到!!哈'仲好留心tim...kaka' 小息二同牙ting傾計'
我以為頭果幾堂會訓..因為琴晚睇咁夜!!但係好精神!!哈] 牙ting都話我變態的-  -'
我暑假果陣仲夜d,成5點幾a.m.先訓"哈!!訓到1點幾/3點幾先起身!!
kaka' 上ISx2- - -畫圖!!
lunch後半小時- - -落canteen買野炒麵食"
上BF堂- - -做WS" 上EGL- - -寫信!! 上普通話堂- - -陳sir堂堂都叫我出去答問題!!
睇死佢會叫我'=]可能係細佬既關係lu!! 跟住延伸- - -打陣波'
上返課室幫miss law改2D班既IS作業!!改死我喇"估唔到f.2既功課比起我果一班既功課
文齊好多!!做又做得唔錯!!哈]我地果班唔好提lu- -'無面子!!hee'
放學"就係呢一刻!!我好嬲!! 落好大雨!! 同牙ting等佢既媽媽"等到6點,佢媽媽先黎到'
點知d雨無左=]'唉...跟住就同牙ting分開lu" 行行下'心裡面係咁諗[唔好落大雨!!]
點知!!佢真係落大雨"仲黑仔到變左落湯雞- -仲比許俊傑 姚傑文 魏曦 佢地見到我濕哂!!
佢地仲係到笑lo...無d人情味> <' 返到屋企好嬲'即刻沖涼.. ..
吹光d校服 冷3' 唉!!最憎就落雨!!時大時細!!個天係咪玩緊我呢!!?