今日同細佬一齊返學,塔9先出門口' 返到學校果陣'見到佢ar.嘻*好開心!
跟住返到課室就要準備支筆考英寫exam'都了解到佢係講咩既'
作完就上BFx2- - -開始溫番書'做ws!! 小息一- - -睇人打波!!
EGR- - -miss lok講故事=]寫下d生字!!
上HC- - -係咁寫筆記!!,要留心d!!xdd'小息二- - -周圍行'hea下..
跟住就上社會- - -楊sir又搞gap囉!!=]佢次次係咪都係咁嫁!?- -'
上EG- - -教grammar!! lunch後半小息- - -買野食'跟住同牙ting傾計..
then..上中文x2- - -對閱讀理解test,聆聽test,2科都係差dd就合格!!
[[果陣我就好似放棄唔讀咁,諗住會升唔到原校中四咁]]好失敗lo!!
跟住上maths- - -又做要做數..都ok明白!!有牙ting教我..xdd
延伸- - -同黎黎 牙yan 布丁 仲仔佢地打波!! 跟住就陪黎黎 牙yan做球證!!
d f.1/f.2贂住佢地打'都好想打埋一份!!睇住佢地打,都好嬲!!唔知點解!!哈]
跟住佢地比完賽就我地自己打番波!!玩得超開心!!不過好多汗!!kaka'
跟住就陪黎黎去ok買野比佢哥哥!! 跟住就返家沖個凍水涼!!超正!! |