pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


補:琴日'22-6-08 分類: 未分類

琴朝起左身..9點30am' 跟住就梳洗 make up' 換3!
搞果樣又搞下呢樣就到左10點半'出門口' 同winky Francesc 林樂健 麥若曦
去黃永樹打曲棍球' 我跑左無耐,就喘哂氣咁!!唉'鬼咩!咁耐無跑..個天又熱,又曬wor!!
跟住我地5個人一組'鬥小學生(一定超過5個人)!! 我地就同佢地打' 哈'我覺得我地既默契好好..
我覺得我地呢支隊係算唔錯嫁!!xdd' 果陣雖然好累'但係都好好玩!!
到左12點半' 鍾啟彥就走左=]我地就去左美心食野' 我只叫左杯熱華田'[哈;呢排我無胃口食野']
跟住winky話返坑口玩冒險樂園'- - 咁我地4個就去左果度玩!!好耐都無過果度了'
我地玩籃球..氣墊球' 玩到兩點我就走先lu' 下次再同你地玩過!xdd
返到屋企沖涼..睇tv;make up 4點就出門'同牙ting去將軍澳戲院睇戲!!
我地睇《魔幻王國:卡斯柏王子》'好好睇ar!!xdd 有部份睇到想喊'哈;
好易想喊..不過到左最後真係超感動(我覺得咋)'個卡斯柏王子幾令仔!!hee'
睇到7點..就返屋企'點知細佬無啦啦sd左個sms黎問我係邊'
我:返左家  
佢:小= =你而加黎惠康
我:點解
佢:買壽司
我:比邊個食(我覺得呢句問黎都多餘!!)
佢:我地
我:邊個叫你去買
佢:牙叔
跟住我就著人仔拖咁落去搵佢!!哈' 去到惠康就買壽司!!我問佢做咩唔買!?
佢話係牙叔叫佢等到d壽司賣到$2.50先買!!傻仔!!而加都$3啦'差個$0.5!!買完就走去裕記!!
買西瓜 零食 飲品'本身牙叔比$100細佬買d野返黎食'點知比我用到得番$0.1'kaka
買完就返上去食飯'食完..我就沖涼!!等細佬洗完碗我地就入牙叔間房打[零]
我睇細佬玩的'呵>> ,<< 細佬同我都好驚hee'果一隻game係鬼game黎嫁!!
好刺激!!但係都係好驚!!到左9點'我就出番個廳到睇獎門人!!超好笑!!
睇完又入番去睇細佬打[零]' 10:30轉一台睇[花樣少男少女]..一賣廣告就比番細佬打機!!
一做[花樣少男少女]就轉番台!!
睇完果套野就繼續打果隻game' 玩到12點'我同細佬都訓教lu!!

2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


補-' 琴日 分類: 未分類

你地好ar'哈!! 終於考試完左喇!!你地有無信心ar!!?我就有信心喇xdd'
有信心派去第2間學校到讀喇..=]呵* 琴日考完試就返屋企訓教'因為前晚我溫書溫到成2點幾先訓!!
跟住醒左'牙ting打電話黎睇戲!!咁我換3 make up'跟住就出門口lu'
去將軍澳戲院到睇!!但係去到果度都係唔睇喇! 1.就係所有戲都showing!! 2.牙ting要4點鍾返屋企'
因為話會有人送貨去佢家'所以我地決定左星期日就去睇!!xdd
咁我地就行街街la' 行去睇倉鼠'周圍行'行到去[玩具反斗城]!!原來有好多野睇..哈!!
牙ting直況變左3歲細路仔咁!! 我地影左d相'比你地睇下!!xdd

   

 

   

            

     

          

留多d cm ar'xdd 

2008 年 6 月 14 日  星期六   雨天


2008-06-14 分類: 未分類

唔好意思牙各位' 近排要準備考試,所以少左上網'
你地都要比心機去考試ar!!你地今年幸福我地幾多!!f.3升f.4都唔冼走!!
唉...我會努力d嫁喇!!為左可以見到你地...
留得就留個cm比我la..我會留意住我既blog'但係呢個星期唔打住喇...
考完試先打番...xdd

2008 年 6 月 6 日  星期五   暴雨


2008-06-06 分類: 未分類

今朝早既早餐係杯麵'好味道!!哈]跟住就同細佬一齊出門口'
返到學校都塔11過dd'跟住就上課室全班補AGE!! 跟住就上CPx2- - -整網頁整得好苦牙!!=]
小息一- - -多謝河馬送周麗淇d相比我!!嘩...好令女嫁'我好鍾意佢hee'
上maths- - -做數...好難明' 上EG- - -miss lok又教d無關係既課題!!跟本都唔關考試既事!!
佢係咪有病牙!?只係溫oral 無關既WS!!係唔溫exam d野!!佢都痴線嫁!!我都費時聽佢講!!
我咪呆足一堂!! 小息二- - -傾計'跟住就上PEx2- - -又去禮堂!!正!!f.4 d八婆抵死啦!!
只係文化天地到上PE!!等你地果日串我地3e班牙喇!!抵死!!
換番3果陣..得4個女仔係更衣室到!!跟住就玩拱橋'唔係訓地拱'係企係到..跟住就慢慢
彎向後面拱!!hee'得我一個女仔做到..' 牙ting有我既幫助佢都得左!! 係泳兒同小k差dd!!
跟住牙ting就打左個關斗!!哈'好玩!不過唔玩得咁耐'因為我同牙ting要去hall到話劇!!
so..上課室食飯先!!用左5分鐘既時間黎食'跟住就落hall到!!我地e班第一個上去講先!!
我地講得唔錯ar'哈!!其他班都唔明佢地講咩既!!c班仲好笑!!施曉雯做[美喬]!!
跟住下台既人woo左一聲!!係咁笑佢lo' 許俊又係咁抄佢!!我都想作嘔了!!哈(*&!
上中文堂- - -做閱讀理解!! 上maths- - -又係做番d數..牙!!救命!!諗到頭都爆!!
上德育節- - -一d心情都無!!悶到想訓!!都唔知佢地d人想講咩!!?所以訓左lu'
放學- - -去塔MTR'同一個車廂內睇到賴尿儀,李嘉城果女-李嘉儀!!咁我就企左佢地前面'
等到將軍澳站..我就出門'賴尿儀企正我前面!!又唔識走開喎!!咁我咪撞過去lo!!
我理佢咁多!!跟住我望番轉頭'佢居然啤住我牙!!我好驚囉!!收啦你!!扮大家姐咁!!
跟住佢知道我啤住佢之後,佢即刻望去第二度囉!!哈!!死傻kai!!
點知去到小學話取消左'唔緊要!!我都覺得值得!!哈'
返到屋企沖涼!!跟住玩電腦,睇[我愛黑澀會]!! 之前呢'有個人add左我!!
岩岩佢同我傾計..佢係話係2月到係個教育展覽會到識'跟住就add左我了!!=]我都唔知咩事!!
我地之前係有個展覽!!跟住間間店都有from填!!咁我果陣咪比唒msn人地- -'
跟住佢叫我可以參加d活動的..哈]跟住佢都幾nice咁同我傾'不過傾左陣..就無傾到lu!!

PS:我爺爺出左院了!!都幾開心'

2008 年 6 月 5 日  星期四   陰天


2008-06-05 分類: 未分類

今朝早差dd就遲到'踏入門口就見到束sir同工友講:而加要關門!
(但係唔係關大門,係關大堂果對門)
果陣仲要係塔11過一,兩分鍾到啦!!嘩'真是的!!有沒有搞錯!!?
miss胡話今次係破左學校既紀錄!! 今日特別多咪因為有d人關門早左囉!!
超多人遲到!!平時有d人都唔係遲到既..今日有佢既出現lo=]
跟住就去圖書館練話劇' 上第一堂- - -miss lok無番!!(其實佢有無番而加我地都唔需要佢)!!
佢跟本都唔係教考試果d!!佢話準備TSA果d野wor!! 考試果d重要過TSA囉!!
miss lok又話自己溫!!實肥啦..講d範圍都無咩點去講!!
miss任黎代堂..我地要做份數工'miss hui指示的- -' 跟住EGL- - -聽聆聽!!
小息一- - -同牙ting傾計!! [有d人成日啤住唒lo!!又唔知自己樣衰咁!!7到死!!又以為自己好令
喎!!食屎啦!!你d豬朋狗友仲令過你0.00000001倍咁多啦!! 賴尿儀!!你夠鍾柯尿未牙!!?]
跟住上ISx2- - -訓左覺'比miss law叫醒左我..=]真係好眼訓'
跟住一落堂就一直訓..訓到中文堂..!! 中文x2- - -做實用文'
lunch- - -食a餐!!好味好味!!*&(! 後半小息- - -同河馬 牙ting 牙晴 杜芷 rain 琳 牙v 潘麗
打波!!um..好多人喔'不過好好玩呢!!kaka'
上maths- - -做番份工作紙!! 上AEG- - -好留心上堂!!
上番EG- - -我同牙ting係走廊行黎行去!!結果去305室.miss hui話邊個想補d數就去305'
其餘果d就係番自己班到睇cantoon=]
延伸打波..同牙v 琳' 跟住上課室miss胡話做TSA果本野'做左兩個ex'就唔做'
成班課得番半班都無'<<人數' 就同miss胡吹下水咁吧'
放學就見到豬紅..咁就同佢一齊行' 跟住又見到唔應該見既人!!
講笑呢[[佢就係小馬]]kaka'佢成日叫我做f.1仔囉- -'唉..叫到我細唒就唔好啦!!哈'