琴朝起左身..9點30am' 跟住就梳洗 make up' 換3!
搞果樣又搞下呢樣就到左10點半'出門口' 同winky Francesc 林樂健 麥若曦
去黃永樹打曲棍球' 我跑左無耐,就喘哂氣咁!!唉'鬼咩!咁耐無跑..個天又熱,又曬wor!!
跟住我地5個人一組'鬥小學生(一定超過5個人)!! 我地就同佢地打' 哈'我覺得我地既默契好好..
我覺得我地呢支隊係算唔錯嫁!!xdd' 果陣雖然好累'但係都好好玩!!
到左12點半' 鍾啟彥就走左=]我地就去左美心食野' 我只叫左杯熱華田'[哈;呢排我無胃口食野']
跟住winky話返坑口玩冒險樂園'- - 咁我地4個就去左果度玩!!好耐都無過果度了'
我地玩籃球..氣墊球' 玩到兩點我就走先lu' 下次再同你地玩過!xdd
返到屋企沖涼..睇tv;make up 4點就出門'同牙ting去將軍澳戲院睇戲!!
我地睇《魔幻王國:卡斯柏王子》'好好睇ar!!xdd 有部份睇到想喊'哈;
好易想喊..不過到左最後真係超感動(我覺得咋)'個卡斯柏王子幾令仔!!hee'
睇到7點..就返屋企'點知細佬無啦啦sd左個sms黎問我係邊'
我:返左家
佢:小= =你而加黎惠康
我:點解
佢:買壽司
我:比邊個食(我覺得呢句問黎都多餘!!)
佢:我地
我:邊個叫你去買
佢:牙叔
跟住我就著人仔拖咁落去搵佢!!哈' 去到惠康就買壽司!!我問佢做咩唔買!?
佢話係牙叔叫佢等到d壽司賣到$2.50先買!!傻仔!!而加都$3啦'差個$0.5!!買完就走去裕記!!
買西瓜 零食 飲品'本身牙叔比$100細佬買d野返黎食'點知比我用到得番$0.1'kaka
買完就返上去食飯'食完..我就沖涼!!等細佬洗完碗我地就入牙叔間房打[零]
我睇細佬玩的'呵>> ,<< 細佬同我都好驚hee'果一隻game係鬼game黎嫁!!
好刺激!!但係都係好驚!!到左9點'我就出番個廳到睇獎門人!!超好笑!!
睇完又入番去睇細佬打[零]' 10:30轉一台睇[花樣少男少女]..一賣廣告就比番細佬打機!!
一做[花樣少男少女]就轉番台!!
睇完果套野就繼續打果隻game' 玩到12點'我同細佬都訓教lu!!
|