pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 8 月 11 日  星期二   陰晴不定


2009-08-11 分類: 未分類

而加要諗定自己要行既路..
反正都預左升唔到原校中6...唉'
都係盡左自己既力就行了!!mama只是要求我中英數合格..
中文同數學無咩信心..一諗起就黎會考都驚!!之前就話:唉..會考姐嘛!!咪好似平時exam咁=]
哈]諗番呢句..真係唔知點講自己好
而加到自己會考..果心真係好唔舒服!!mama係呢幾日都叫我開始努力'唔好成日訓咁晏- -'
我都想溫下書..做功課!!但係無推動力牙!!哈哈]
mama都係預左我升唔到原校中6..佢話如果呢3科合格就想我入柴灣果間唔知咩鬼野學校!!><'
但係我又唔想去果間呢' 我叔公就想幫我試下去體藝果間學校睇下'
果間學校直頭係我最想去的!!如果連e個機會都無埋..咁我就死左去算喇!!
都好似無咩時間比我溫書..'係學校既生活都唔知點講!?學校我又唔係幾鍾意..
我返學只係好似為左同朋友玩..打波!!學習就好似無左咁!!
miss寫咩講咩..我都只係識抄'都無比心機去聽既!!
唔好話升f.6啦!!考唔考到15名內都係一個問題!!我而加只係想係呢間學校参加埋
我既最後一年學界比賽&陸運會!!讀書方面..我要比上一次有進步!!但係econ pa cm
呢3科就難講d!!哈哈]不過我都會加油嫁!!

2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


2009-08-08 分類: 未分類

今日10點幾起左身,搞好自己d野之後都到左11點30..
跟住煮麵比uncle&細佬食!!煮完uncle果份先整細佬果份..食量都大過人!!
又要加蛋- -'私人加多隻蛋比佢!!kaka]一陣打比賽都勁d嘛]呵呵...
自己就整果杯麵算喇!!食完就換3..make up'等細佬搞點好一齊出門口!!
去到地鐵站見到差唔多人齊lu'等左陣..就入閘去樂富!!
ah moon一見到何浩文好似失唒控咁- -'又打人wor..唉'
不過都比佢見到個男仔打波叻既一面!![海光]<<<唔知係咪咁寫!?哈]錯左唔好話我
你地打得好勁!!攞到第1係實至名歸!!哈]你地今場係打得特別有默契!!可能你地位5唔多全部都係校隊
關係啦..你地打得好好!!我睇到個心好興奮喔!!hehe'真係好棒呢=]
雖然曬,但睇住你地打得咁好都係抵嫁!!哈哈]
睇到5點左右..就去左食五十嵐!!食完去左APM'諗住睇戲!!但有d野發生左!!
令我覺得好驚訝!!都令到ah moon&珈好嬲!!salad好似無咩野咁=]
so..當大家無mood既時候,就話返屋企喇..
salad都無mood..可能比我地呃左'哈]不過佢無咁小氣既xdd'
salad係將軍澳站落車後,珈話唔想咁快返屋企!!跟住我地3個決定去新都城睇戲'
睇[地獄巫門等你來]..本身睇8點15..但無位咁濟!!so..睇10點幾喇!!
我地周圍行下..買下野'去左m記傾計!!咁就hea到10點!!哈]
有一次既緣份..自己唔識爭取!!唉哎!!不過真係咁有緣既..一定會見番既!!哈]
跟住入到戲院..我旁邊果一個位係空既!!woo..怕怕的'當時一路睇戲仲一路諗緊有緣人'
哈]不過好快又投入套戲!!有陣時搞笑!!有陣時嚇死你!!珈睇到要靠過黎我度- -'
ah moon隔離有靚仔唔驚啦'睇呢套都聽到唔少笑聲由佢發出!!
睇完都差唔多12點..10分鐘就返到屋企!!一返到home就沖涼..睇奇拿!!

2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


2009-08-06 分類: 未分類

係呢3日..我好開心牙!!
4號果日,我wif細佬一齊去左ar媽間公司到玩..由10點幾玩幾玩到3點幾'
又唱k..同俊豪,細佬佢地玩左好多野..一輸就要飲酒!!kaka]俊豪輸左好多次!!
跟住又唱番歌...點知ar媽既同事入左黎問有無人唱歌- -'
我以為佢想入黎唱歌!!點知原來係點生日歌!!ar媽拎左個生日蛋糕入黎!!好surprised!!
個蛋糕係cheese整嫁..係獅子座蛋糕黎嫁!!xddd'果晚我好開心!!玩多陣..
就去左ar媽d朋友屋企到訓!!
到左5號..就同ar媽,包包豬,俊豪,細佬去睇戲!!3D沖天救兵!!
睇睇下睇到想嘔- -'但整套戲都好好睇!!好搞笑!!果靚仔把聲聽到好煩=]
睇完去食自助餐!!好味xddd'食到好飽..
12點幾先番到屋企!!老豆比左封利是..哈]happy*
6號正日'happy birthday to koo pui kei!!hehe]
10點幾起左身,梳洗make up!!跟住wif細佬出門口去同ah v佢地集合!!
見到salad就塔番地鐵去九龍灣唱k..salad去到果度第1時間就唱where did you go!!
哈..諗起大家咁開心'我自己都覺得好好!!劉智黎埋..佢首首都好似識唱咁><'
我& ah v出左去toilet..返黎佢地就唱生日歌'哈..好surprised!![第2次]
3pm ah moon黎左..過多陣..細佬佢地走先!!
我地去mega box到影貼紙相..行下'行到差唔多塔番穿梭巴士去番九龍灣塔地鐵去北角!!
珈陪salad..遲d黎'黎黎補緊習=]咁我同ah v&ah ting去先!!去到都忍唔住想食先!!
哈]我最鍾意食韓燒嫁喇!!haha]d西冷牛肉好味喔!!我地3個變左食肉獸!!xddd
等黎黎佢地兩個都差唔多飽飽地喇- -'之後佢地兩個唔識黎=]ah ting落去搵佢地..
上到黎,佢地兩個係咁夾d肉過黎- -'我話你地想食肥我嗎?遲d跑唔郁牙- -'
哈..佢地話唔會!!不過我唔mind既..但係好飽喔'
過左陣..個個都食飽'黎黎&珈攞住個生日蛋糕黎..我好surprised!![第3次]
我真係好開心..果陣我已知道點解佢地會咁遲黎..又買左d禮物比我=]
食完..影左d相相之後'就返屋企喇!!返到坑口..同ah v佢地say 88'哈
點知ah v話唔捨得我- -'哈]走過黎攬一攬'跟住同ar ting..之後到珈'
3個都好傻'..但係我好開心識到你地!!
返到屋企就拆禮物..睇到你地送比我d禮物!!我十分鍾意!!
無一份係唔鍾意!!
睇到ah v張生日卡..我好感動!!xddd]差d喊出黎..
我係度想多謝你地出黎同我慶祝生日..比左好多驚喜我'
(I love you!! Thankyou)呢句野送比你地!!

2009 年 8 月 3 日  星期一   陰晴不定


2009-08-03 分類: 未分類

今朝8點10分起身,梳洗..食左個午餐肉包!!飲左杯coffee'
換3,返學!!跟住9點返到學仲未見到miss開va門- -'企係出面想熱死人咩!?
個個都等住抄cm ws!!哈]miss黎喇..開左門..第一時間係開冷氣!!
跟住我 河馬 紙巾 ah moon係咁抄cm!!] miss好就我地!!講左7個字野!!
仲問我地做好未..未都無得做lu'miss話開始要開工!!無得做><'
跟住我&河馬話上去註冊,拎書!!註冊完..落到文化天地先記得無帶到書單返黎!!
e!!又要等11號先返黎!!搵細佬佢又咁岩出左門口!!又費事麻煩mama!!唉..
自己掛住d錢都唔記得書單- -' 跟住只好係文化天地抄唒cm先上去!!
交完ws見到sum姐'講到呢個2人排球比賽真係無信心'哈!!
又唔識果d野..又未打過!!8月未就話去打- -'又咁耐無練波..'唉..睇下點先啦
上到va..要油油!! 上va真係輕鬆!!又可以傾計..好自由'好過上summer school果d!!
又要坐定定聽miss講書..悶悶' 話咁快就到左lunch既時間!!
wif ah v&河馬去食pizza!!好搞笑ar..我地係咁講番細個果陣d野'原來大家都有超白痴既事!!
哈哈..1點30就返番學!!上到去..原來係無野做既'
果陣就開始傾生日既行程'xddd
傾得好興奮牙!!哈..好想快d到我既生日喔!!
傾完就散隊!!同成班人一齊走..wif cd&ah moon去完南豐再去返東港城..去連理街'
陪cd到m記'跟住就同ah moon返屋企!!
返到屋企,沖左果凍水涼!!好舒服喔*跟住玩tennis..
玩到唔想玩,就開機玩電腦!!
頭先一路打機一路諗..唔知後日去唔去得成長洲呢!?果天氣咁唔穩定!!有d擔心!!
咁難得ar媽話去..而且佢又行抽時間黎同我預祝生日'哈]
希望好天啦!!唔好再打風喇..上年既生日已經好難忘的- -'
仲有3日咋..哈'好期待!!又期待大家會同我講聲祝賀既說話..又期待有驚喜!!
不過都係無嫁喇!!哈..過左8月6就17歲!!不過覺得自己一d都無大到咁!!?
唉哎..都唔知點'希望在明天!!加油xddd'

2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


2009-08-01 分類: 未分類

今日12點幾起左身!!梳洗..自己煮左米粉'
過左陣..salad打黎問我去唔去游夜水..跟住我睇下點先啦'
琴日又游完..問珈 ah v 黎黎果d都話唔得閒..><'
咁陪salad去swim..6點45去到將軍澳swimming pool..跟住我記錯時間原來係7點30先入得去@@
跟住去體育館睇人打波..點知我發現我唔記得帶多件3去著..著果件泳衣太暴露=]
跟住wif salad行番屋企攞3- -'拎完又行番去泳池..'
排左陣隊..就入得場!!第1次得兩個人去swim..去到教左陣salad游自由式'
有進步..哈'跟住兩個女開始傾心事!!哈]係泳池傾心事都係第1次!!
傾到9點30..就走人'咁快就已經10點!!
跟住去新都城夾糖!!夾完就返屋企...10點50幾分先返到home'
見到細佬同mama食緊dinner..又係第1次見咁夜食飯!!
咁我就沖左果凍水涼就食飯..跟住陪細佬傾心事!!傾傾下牙媽打黎!!
佢話5號想同我去長洲swim and踩單車!!good!!maybe想同我預祝生日!!哈]
估唔到牙媽仲記得!!hehe..希望唔好令我失望!!
同媽媽傾完就同番細佬傾..跟住就玩電腦喇!!

PS: Anypoint隊!!係咪無左我幫你地打氣,成個人好down牙!?
輸唒2場波都有既?!細佬同我講番呢件事,我見到佢想流眼淚咁!!唉..
我覺得你地果隊太靜,無d氣氛!!輸左第1場係咪無左自信心!?唔可以咁!!
就係輸左1場就要加倍努力打好第2場去!!唔可以氣餒嫁!!你地係咪唔信自己有一d好處?!
但有無好好用到你最好果方面呢??我知你地都想贏..但有無認真去打?!
我知有d人好努力..但有d人就要檢討下!!自問自己有無好好聽古然講..雖然佢唔係比得上d教練!!
但係你地只係可以依賴佢!!咁就試下聽分配你既方法係咪真係岩!唔岩就出聲!唔洗怕..
一旦古然講左果方式,就只好實行!!唔好自己去改!!其實今次輸波..你地一定要知道今次有咩錯!!
知嗎?你地要加油牙!!唔好再輸!!你地唔係話捧杯番黎嗎?!so..加油牙!!想羸就要改善自己對打籃球既
態度同埋打法!!
ANYPOINT IS THE BEST!! right??