而加要諗定自己要行既路..
反正都預左升唔到原校中6...唉'
都係盡左自己既力就行了!!mama只是要求我中英數合格..
中文同數學無咩信心..一諗起就黎會考都驚!!之前就話:唉..會考姐嘛!!咪好似平時exam咁=]
哈]諗番呢句..真係唔知點講自己好
而加到自己會考..果心真係好唔舒服!!mama係呢幾日都叫我開始努力'唔好成日訓咁晏- -'
我都想溫下書..做功課!!但係無推動力牙!!哈哈]
mama都係預左我升唔到原校中6..佢話如果呢3科合格就想我入柴灣果間唔知咩鬼野學校!!><'
但係我又唔想去果間呢' 我叔公就想幫我試下去體藝果間學校睇下'
果間學校直頭係我最想去的!!如果連e個機會都無埋..咁我就死左去算喇!!
都好似無咩時間比我溫書..'係學校既生活都唔知點講!?學校我又唔係幾鍾意..
我返學只係好似為左同朋友玩..打波!!學習就好似無左咁!!
miss寫咩講咩..我都只係識抄'都無比心機去聽既!!
唔好話升f.6啦!!考唔考到15名內都係一個問題!!我而加只係想係呢間學校参加埋
我既最後一年學界比賽&陸運會!!讀書方面..我要比上一次有進步!!但係econ pa cm
呢3科就難講d!!哈哈]不過我都會加油嫁!!
|