pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 9 月 1 日  星期二   酷熱


2009-09-01 分類: 未分類

開學既第一天真係...算唔錯既!!一返到學都已經見到d人排緊隊!!
我左邊大腿傷左,所以行路要就住咁行- -'咁就行左十幾分鐘有多!!
但好似都未算遲到果一批!!=]細佬又大頭蝦!!如果我早左出門口,佢就會欠功課!!
返到學校就已經流汗!!天氣真熱!!但早會果陣有d風又幾好!!好彩個新校長講左唔係好多野!!
第一日..梁sir就要交代咁多野- -'講左好耐..d新生難怪唔暈倒lu!!啪一聲以為d ar sir/miss
d野跌左落地!!原來係f.1仔
上到班房搞班務..收功課'小息就睇細佬果d打波!!小息完左就選班長and科長!!
派左timetable..唉!!其實又有dd估到唔係袁sir教pe嫁喇!!
唔係話梁sir教得唔好!!但係無袁sir..好似無咁好玩!!咁又小左一個人同我傾計喇!!哈哈]
其餘都無咩點變..又係果d miss教'
跟住miss趙上左黎'原來佢係想講會考果d!!miss愈講我愈無信心!!我其實係預左自己係咩料嫁喇!!
不過如果我真係考得果幾分..我真係唔知點算!!?唔知去邊度搵學校!!唔讀書就要出黎做野!!
唉..一諗起呢d,我真係驚!!miss講左10mins..咁就到12點'
放學同黎黎,河馬唔同路..要自己行返屋企- -'
一返到屋企..比mama sign通告'跟住寫左去信係退修會計!!希望我呢個決定,係可以對
其他科有更大既進步!! 搞好唒呢d..就打陣機!!跟住2pm去飲茶!!4點幾返黎食完杯ice-cream
就訓教..訓到7點半就食dinner!!細佬練完波番黎,係度扮死屍!!明明係佢洗碗'>3<
唉!!算數!!做家姐既就係咁嫁喇!!幫細佬一次半次!!但係幫左好多次!!哈..

2009 年 8 月 30 日  星期日   酷熱


2009-08-30 分類: 未分類

近排訓教..訓下醒下!!- -'醒左就好難訓番=]
星期5去表妹屋企訓..訓得果3粒鐘'就要5am起身'
搭番車返屋企!!原來咁早返屋企既過程真係令我覺得唔錯!!
個天又令!!成條街都幾小人..一到左6am左右就慢慢開始多人喇!!
返到屋企..換波3出去寶林再轉車去協恩打波!!第一次打唔係幾慣- -'
贏一場就輸兩場><' 好彩係排位賽!! 到左今日..又係訓得3粒鐘[發覺自己只可以訓3個鐘]
哈!!搞好唒就出門口!!婷婷..你地如果今日有黎實有牌拎喇!![你地琴日做咩走訂波3呢!?真係好唔憤氣!]
跟住今日..唉!!最衰自己錯誤多..'尤其係開波!!唉!!不過我&心姐都打得幾開心既!!
互相鼓勵下..唔錯ar!!拎左果第3名!!仲有牌攞tim!!幾好'哈哈..
仲曬到好黑tim..兩節色!!哈..肉酸'

諗起開學..我真係想唔返ar!!又要去面對黑暗既課室喇!!外面比課室..直頭係天堂與地獄!!

2009 年 8 月 27 日  星期四   酷熱


2009-08-27 分類: 未分類

病左有3-5日了..都係全靠古卓然喇!!
睇左政府果d診所都無用既!!d藥完全無效!!而加仲咳埋tim!!
細佬食左藥話眼訓..但我都唔覺得累!!都仲有精神!!
琴晚眼光光..訓下醒下'so訓得一個鐘就起身去打波!!
出一身汗係好既一回事!!
但係諗起d功課,我真係唔知點!!想做哂去..但十分多!!
多到呢..都..唉!!
好彩借唒同學d功課黎姐..自己做就會死的!!
其實都唔知可以打咩落去..哈]

2009 年 8 月 21 日  星期五   酷熱


2009-08-21 分類: 未分類

做PA做死人了!!今日先開始做暑期功課!!
做左成個晏就..都仲係做緊PA= ='
有d傷心..手都累!!
我諗而加唔可以日日打blog..要留係屋企做好d功課先!!
過幾日先打番blog*

2009 年 8 月 18 日  星期二   晴天


2009-08-18 分類: 未分類

13號都已經去左表妹度玩4日..
果日咁岩要去藍田做健康檢查'第一次無去度=]就呃我mama話會去'
搞到我10am就要出門口..係佢屋企搵左勁多張棟樑d歌and相相!!好靚仔喔]哈哈..
而且晚晚都4點幾先訓..有晚係天光先訓!!我平時最多玩到5點就要訓'
但係6點幾先開始去訓..不過算啦!!都無人理'果晚姨丈同姨媽話去大陸一晚!!
跟住到星期6本身話走..點知我就賴皮!!哈]就打比mama話我想睇烈火雄心大結局..
就話星期日返!!點知星期日..媽媽打比我'問我係邊..
我話同表妹佢地而加出柴灣食晚飯!!佢居然問我去唔去佢間公司玩!!哈]
又有得唱k..食完dinner就wif表妹去銅鑼灣搵媽媽..我call埋細佬黎!!
車..細佬老點左我地去搵間公司- -'好彩表妹都認得d路..如果唔係都唔知點算!!
上到去就同表妹打下桌球先啦..玩左陣先唱k'等細佬好耐!!打比佢..佢行左去天后!!哈]
跟住佢又要行番去銅鑼灣果邊先再行另一邊!!佢自己行到周身汗=]
玩到11點幾就叫細佬打比mama話星期一返..去媽媽度訓一晚!!hehe..
不過都無計啦..玩到2am都已經無mtr搭喇!!咪去香港仔到訓一晚!!
星期一無得返學!!今日都決定唔番!!訓到12點幾就梳洗!!換校服返學拎書!!跟住wif mama
去百佳buy野'then去[上樓]食上海野!!都幾好味啦!!食完就返屋企..
決定唔返學去va..開學就pk喇'哈]