pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 9 月 11 日  星期五   時晴時雨


2009-09-11 分類: 未分類

今朝早7點45分wif細佬一齊出門口!!落到樓先知..唔記得帶鞋- -'
第一次上PE堂係無帶鞋!!唉'細佬本身叫我返學先'
佢幫我跑番去攞!!但我都話算數啦!!我都驚佢會遲到!!
返到學校第一次行去新翼果邊行上3/f!!細佬話兩邊都咁多人就行去果邊..
返到課室..岩岩好打鐘!!
上中文堂- - -教書!
上maths- - -做筆記..明d又唔明d@@
上eng- - -講書..
小息一- - -係咁打番屋企..同mama電話!!無人識聽我電話!!哼..嬲ar!!><'
只好落2樓問人借!!咁岩比我見到ah寶!!真係好彩佢個fd有鞋可以借比我!!哈..真係thanks ar!!
上PA- - -做中文hw and dict corr!!
上eng- - -我都唔記得做過d咩!!?哈]失憶!!
小息二- - -搵miss溫..點知搵唔到佢就算喇!!返到課室話唔洗上PE堂!!
咁果兩堂係做功課..
lunch- - -wif salad 咖 旭姐去KFC到食!!
上econ- - -做pp!!做mc!!
上cm- - -miss任個樣一上到黎係好黑面!!仲問問題!!
miss問:證券係咩!?
芝姐就答啦..miss問佢有邊4種?!!
芝姐就話:有股票啦同股票啦..
跟住成班就係到笑佢!!係度倒帶!!哈..跟住miss都笑番d!!
我最驚就見到佢黑面!!好得人驚!!
跟住德育- - -做問卷..about目標果d!!唉..
以前做過都要做多次!!做完之後..miss都唔知講咩!!?
見佢講d唔係好重要既野..我就訓教!!訓下又醒下係咁望個天有無落雨!!?好唔好天!?哈]
salad都間中望下..因為我地兩個都想練波!!kaka]
我好白痴!!突然個天又好似想落雨..跟住我就對個天講:不如我唱首歌比你聽啦..你唔好落雨ar!!
哈..跟住我真係唱唒成首歌..係好細聲唱既'哈哈]
唱唱下又訓鬼著左!!打左鐘..miss黎簽手冊先醒左!!
去搵miss溫..跟住上番課室補maths test..唉!!
miss仲同我講:古珮琪..你今次好叻wor!!唔洗補測!!
跟住我就指住份補測份野!!佢就話:下..係咩?但係你d hw攞a嫁喎=]
我d hw攞a係因為我有筆記在身嘛!!一無左佢..份test就.....
唉..跟住定欣坐我隔離幫下手..嘻!!多謝你=]
做完之後就同salad落去換3..跟住就打波!!
打左陣..就肚餓喇!!又買左d糖食!!死啦!!而加係好想就肚餓!!想食野wor..- -'
跟住又打番波!!ar sir果邊選完拔..我地入去練左陣殺波..就開game!!
而加我發覺做setter好似開心d!!因為如果我係攻擊既話..失左一球!!我係會十分自責!!
所以就算我set得唔好..我覺得係比殺波係輕鬆得多!!salad都話我做setter開心d!!
可能我今年都係打setter嫁喇!!我無咩所謂既..a grade又有咁多人殺得球!!
哈...練練下果陣..袁sir話我對鞋好閃- -'唔適合打波..係似打保齡多d!!=]
哈]都無計..又唔知仲可以問邊個借鞋好'
打完之後..都換番校服就走人lu!!

2009 年 9 月 9 日  星期三   時晴時雨


2009-09-09 分類: 未分類

今朝早落雨..不過行返學果陣就無落到..
都唔記得帶番把傘返黎- -'無記性!!
上到班房,溫eng writing!!溫左陣..miss黎左'收埋hw就writing test!!
講birthday!!哈]都幾easy!!跟住上中文堂- - -話咁快就眼訓喇!!
不過都有聽miss周講咩既..
上pa- - -自己自修..溫maths/cm!!點知自己訓左!!
哈!!訓到小息一..ar yan走黎問黎今日練唔練波先醒左!!
跟住睇人打波..傾計
上maths x2-- -教左陣書..跟住就test!!唉..都唔知攞唔攞到75分以上!!
無就星期5補測!!唔想- -'
小息二- - -傾計=]
上econx2 又係做做做 抄抄抄咁lo..hehe'
lunch- - -wif琳 同 ah v去左鴻興食!!
塔5就返到學校lu..勁快食完!!跟住去左library溫得10mins..就走人
去番課室到溫!!不過溫極都係唔識!!上cm- - -我同旭姐調左位 miss都唔知!!
哈..'調位成功!!同定欣坐..哈]旭姐話以後都咁坐就好'我都想ar'haha]miss教左書先test!!
test果陣..都唔知點- -'好唔識lo!!唉..又要補
測嫁喇!!唉!!唔唉都唔得
上eng- - -教生字!!跟住都唔記得miss ng教過d咩..哈'
功課唔係好多..做左eng hw!!做淨maths同中文造句!!
跟住落左去練波..嘩!!極唔開心lo!!我又唔知講咩原因出黎!!
總次個心唔開心..個樣就表露埋出黎!!唉..打打下都唔想打喇!!去衣下個肚先!!
buy左d零食食下!!食完甜既野都開心d!!跟住話打比賽!!
唉..又唔知點講!!但d人走唒!!得我 salad and mandy[a grade]既
反而無咩野!!都開心番d!!同婷婷佢地打!!打輸左果隊就要收野!!哈]
我地3個由尾追番上!!kaka] 6點45先走!!陪salad去士多buy野飲!!
之後我同mandy返屋企喇!!

2009 年 9 月 7 日  星期一   酷熱


2009-09-07 分類: 未分類

星期6去左表妹屋企..送埋份生日禮物比佢!!
果晚媽媽突然打比姨媽..叫我同表妹去佢間公司到唱k!!10點幾pm先出去銅鑼灣!!
帶埋子穎出去玩..等佢唱番首[問題天天都多]哈!!佢個樣好搞笑!!唱唱下..媽媽入黎叫我地走'
落去行一個圈先上返黎!!媽媽話有police!!woo...咁就同表妹 子穎落一落街行下!!
第一次見到咁多police!!一大群咁上k房- -'`場面好壯觀!!哈]行左一陣!!
姨媽call比表妹..上得去了!!個警車都幾大.. 跟住又比我見到一個藝人經過!!不過我唔知佢叫咩名!!
但真人令仔d!!哈哈!!12點幾姨丈放工!!先接走子穎!!然後我地就玩到2點就走!!
買m記拎走!!塔車..hehe'本身八達通負$$'有媽媽在就不用怕!!kaka]
返到屋企..食m記!!跟住wif表妹一齊睇[我要做model]
睇到4點幾就刷牙訓教!!訓到1pm起左身!!哈]原來同媽媽訓已經無左好親果種feel!!
好似朋友咁既feel!!小時候照顧左我幾年..但我開始有自己既記憶'係無同過媽媽訓!!
自小就同mama訓!!得細佬同媽媽&老豆訓!!諗起細個果陣..都有dd呷細佬醋的!!
起左身..表妹都訓到隻豬咁!! 我刷完牙佢先起左身!!跟住食完lunch之後就睇[校墓處]
睇左兩次都係驚驚地!!哈..睇電視睇到5點幾'媽媽起身了!!
我以為可以返屋企..因為又無咩野做喇!!點知媽媽話去佢度玩=]
咁我陪表妹去柴灣接走子穎之後..就去塔mtr去cwb!!順便問埋細佬去唔去!!
佢本身同d fd去swim..但佢話黎!!哈]好比面!!
到左cwb..搵埋細佬就出發!!去到果度..細佬就同俊豪打桌球!!我同表妹..angle唱k!!
唱左陣..就打邊爐!!好味!!哈]食飽飽..媽媽開個房比我地玩..玩到10點30就要走!!
一間房得我 表妹 細佬係度!!好正!!嘻]大家一齊合唱!!好搞笑!!
夠鍾lu..同表妹say byebye就塔番mtr返坑口!!
返到屋企就沖涼!!食ice-cream..uncle錄左[強戰世界]
都有dvd!!都唔知錄黎做咩- -'錄[超級巨星]比我睇仲好啦!!唉..
不過算啦..睇到1am就訓喇!!
今日返學都無咩野!!幾好..不過堂堂都x2上- -'悶..
不過我都死都頂住!!哈]

2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


2009-09-05 分類: 未分類

琴日上中文堂- - -都好彩唔係教書..但叫人帶本書返黎唔知做咩!!重到死!!
係到講上年5c班d野!!咁就講足成堂!!但又有比功課我地做wor=]
上maths- - -係會教書'仲會有test tim!!比埋功課..
跟住上eng- - -教chinese festival!!比左hw!!
到左小息!!比人迫我落去打波!!操場又曬又熱!!打一陣都流汗!!唉..咁就落左去
同 moon 黎黎 yan 仲仔打波!!唉'小息完就係上PA
退修左當然係做自己野啦!!不過我用左十幾分鐘去涼冷氣!!哈]跟住先開始做功課!!
做做下hw..黃俊賢同我講話好想訓教!!哈]
salad就話可以做hw..唔洗聽書'好好=]哈..唔知比咩反應佢地!!?
上eng- - -果堂我係唔知佢教咩..但又比多野功課!!- -'
小息二..好忙- -'總之行黎行去!!
上PE堂x2- - -咁熱!我都唔知點解要出去打波!?不過salad話打波已經係好小可..哈]
仲要係佢主動話打波!!可能23號就係打friendly賽啦..個個都有dd緊張嫁!!次次對親呂潤才
都係輸既!!而且又唔知幾時練到波!!所以都係打一陣!!
lunch- - -wif琳 ah v去m記!!見到moon CD 梓敬跟住塔埋一齊食!!
食完我地3個人走先..返到學'去canteen佢地兩個去左buy水!!跟住上課室!!
上econ- - -做past paper!!幾好'做完就無野做!!又無hw!!
上cm- - -寫筆記!!聽書!!
到德育!!以為有得睇戲!!點知係講目標=]唉...不過算啦!!
睇下可以搵邊個學校都好既!!
放學..搵miss'跟住打波!!5點幾就返屋企lu..
哈..你地知唔知我返屋企沖完涼係做d咩!?哈!!我係度做功課!!做maths'
其他果d hw我係學校做唒!!得番maths!!跟住我唔識打左比河馬and ah v!!
問完..牙叔話我係咪個腦有問題!?又係咪比人交換左個人返黎!?
佢話我平時唔到最後一刻都唔做功課..哈]
跟住我就話:無d咁既事囉..做完功課就可以睇電視喇!!哈]
可能比miss成日話要努力..而加仲要無左一科去考!!只好要係其他科要做好d!!哈]
但係我諗未到一個禮拜就做番以前既我喇..未到最後都唔做功課唔溫書!!哈!!

2009 年 9 月 2 日  星期三   酷熱


2009-09-02 分類: 未分類

今早6點55分起身..跟住梳洗'食早餐!!7點30換校服!!
過左10分鐘就出門口!!早會都無咩野..聽梁sir係度講!!上到班房!!
話調位..'調左同個英文全級第1人坐!!哈]唔係幾fd!!好小傾計!!坐第一行第4個!!
都好!!唔洗坐第一個位!!坐果個位無得訓..一訓就會比miss知- -'哈]
今次果位都可以話係岩岩好!!唔易比miss發現!!一過左個小息..
女仔最必經之痛開始黎料!!嘩!!好痛好痛!!上次已經痛..今次比上一次仲痛!!
ar ting話食左止痛藥.下次黎會仲痛- -'我上一次就係食左呢d野!!而加真係.. ..
唉..唔講呢d=]我後面就係salad and冠lung!!前面有旭姐and定欣!!
跟住係咁同salad傾排球d野!!好yeah!!salad and ah東打番排球lu!!
一諗起佢地打..就多個人做後備喇!!
傾完..就無計傾'聽miss講校規!!miss任年年都講- -'講過又講!!
悶a!!跟住放學..返到屋企'home無人'醒起mama去左飲茶!!我就call比ah v..
就去左m記喇..同左佢地傾一陣'跟住叫左ar ting陪我出去排隊buy野食!!一路排..前面有個
唔係香港既bb..唔知係咪印尼人呢- -'抱住個bb'佢講eng問ar ting'我又聽唔清佢講咩!!
但睇佢行為就知佢係想插隊- -'佢問ar ting果陣..ar ting不停點頭!!哈]算啦'
都係排多左個姐..個bb好cute..但又唔知點講!!佢伸隻手出黎同ar ting握手!!跟住又想同我握!!
佢握我隻手好大力咁捉住!!跟住佢將我隻手貼緊佢個嘴到!!好彩佢有個奶咀!!如果唔係就比佢咬我!!
不過都算喇..'見到仲仔佢地..問佢地知唔知細佬平時會食d咩!!佢地話足3兩!!- -'
唉..都唔知係未!!老點人!!最後買左3個餐返屋企食!!比uncle and細佬!!我食完就
諗住去預習..但睇睇下書'訓左教!!一路訓..又feel到好熱!!跟住熱醒左!!
食左杯jelly!!跟住黎左呢度打blog!!
聽日上頭5堂..一開始就有兩堂eng!!=]唉..