今朝早7點45分wif細佬一齊出門口!!落到樓先知..唔記得帶鞋- -'
第一次上PE堂係無帶鞋!!唉'細佬本身叫我返學先'
佢幫我跑番去攞!!但我都話算數啦!!我都驚佢會遲到!!
返到學校第一次行去新翼果邊行上3/f!!細佬話兩邊都咁多人就行去果邊..
返到課室..岩岩好打鐘!!
上中文堂- - -教書!
上maths- - -做筆記..明d又唔明d@@
上eng- - -講書..
小息一- - -係咁打番屋企..同mama電話!!無人識聽我電話!!哼..嬲ar!!><'
只好落2樓問人借!!咁岩比我見到ah寶!!真係好彩佢個fd有鞋可以借比我!!哈..真係thanks ar!!
上PA- - -做中文hw and dict corr!!
上eng- - -我都唔記得做過d咩!!?哈]失憶!!
小息二- - -搵miss溫..點知搵唔到佢就算喇!!返到課室話唔洗上PE堂!!
咁果兩堂係做功課..
lunch- - -wif salad 咖 旭姐去KFC到食!!
上econ- - -做pp!!做mc!!
上cm- - -miss任個樣一上到黎係好黑面!!仲問問題!!
miss問:證券係咩!?
芝姐就答啦..miss問佢有邊4種?!!
芝姐就話:有股票啦同股票啦..
跟住成班就係到笑佢!!係度倒帶!!哈..跟住miss都笑番d!!
我最驚就見到佢黑面!!好得人驚!!
跟住德育- - -做問卷..about目標果d!!唉..
以前做過都要做多次!!做完之後..miss都唔知講咩!!?
見佢講d唔係好重要既野..我就訓教!!訓下又醒下係咁望個天有無落雨!!?好唔好天!?哈]
salad都間中望下..因為我地兩個都想練波!!kaka]
我好白痴!!突然個天又好似想落雨..跟住我就對個天講:不如我唱首歌比你聽啦..你唔好落雨ar!!
哈..跟住我真係唱唒成首歌..係好細聲唱既'哈哈]
唱唱下又訓鬼著左!!打左鐘..miss黎簽手冊先醒左!!
去搵miss溫..跟住上番課室補maths test..唉!!
miss仲同我講:古珮琪..你今次好叻wor!!唔洗補測!!
跟住我就指住份補測份野!!佢就話:下..係咩?但係你d hw攞a嫁喎=]
我d hw攞a係因為我有筆記在身嘛!!一無左佢..份test就.....
唉..跟住定欣坐我隔離幫下手..嘻!!多謝你=]
做完之後就同salad落去換3..跟住就打波!!
打左陣..就肚餓喇!!又買左d糖食!!死啦!!而加係好想就肚餓!!想食野wor..- -'
跟住又打番波!!ar sir果邊選完拔..我地入去練左陣殺波..就開game!!
而加我發覺做setter好似開心d!!因為如果我係攻擊既話..失左一球!!我係會十分自責!!
所以就算我set得唔好..我覺得係比殺波係輕鬆得多!!salad都話我做setter開心d!!
可能我今年都係打setter嫁喇!!我無咩所謂既..a grade又有咁多人殺得球!!
哈...練練下果陣..袁sir話我對鞋好閃- -'唔適合打波..係似打保齡多d!!=]
哈]都無計..又唔知仲可以問邊個借鞋好'
打完之後..都換番校服就走人lu!!
|