今朝7點30起身 梳洗..飲左碗湯食左cookies'跟住8點出門口
順便叫埋細佬起身!!咁早出門口都係想抄hw..- -'
黠知班課得番丁咁小人=]唉..等河馬返黎問佢抄!!抄抄下..
miss周好準時><' 不過好彩佢無左件事要交hw..
去到9點鐘,miss話佢要開會,叫我地做好d ws&第2堂做listening!!
miss走人..我不知幾乖'自己做好d ws..抄埋河馬d ans..xdd
不過都唔洗交-v-'激氣!! 跟住小息就wif ah moon, cd,黎黎一齊打波!!^^
打到10點就比班長叫左上去!!唉..跟住上去都無做到listening'
只係同ah v傾計..傾左陣就同jojo傾'傾完就諗d games出黎玩!!
wif黎黎,旭姐,ah v=]xddd
玩接lung,漢[寶]包等...玩到放學!!
放左學wif河馬&梁麗行左陣商場就返屋企'
返到home,wif salad&jojo傾電話..'邊煮米粉] 1點30make up..
2點鍾同細佬一齊出門口..係坑口地鐵站等jojo- -'
等左好耐ar...salad係將軍澳果邊都黎到坑口..佢都未到-[]-'
2點25先到'跟住同佢地去樂富睇打籃球..xddd'
有令仔睇..哈'[講笑]我唔會睇仔..只會睇anypoint d人..呵呵'
你地打得好勁ar!!劉智就失左水準咁- -'唉..
不過好彩有細佬 小馬 文西 lamking 仲仔黎爭番氣喔...'
仲仔好叻!!有女睇果然係唔同d- -'你開唔開呢..哈!!
細佬都有領導能力..xddd'兩場比賽都贏左!!
lamking&文西都叻ar..有入到波xddd';估唔到lamking都會咁叻仔'kaka
小馬搶籃板好勁=]very good!!xddd'
總之睇你地打波係好專注..我有幫你地打氣'你地聽唔聽到ga?!hehe']
4點幾打完,同salad&jojo去五十嵐食野'好味!!杯珍珠奶荼好味d!!
跟住行左陣就返屋企..細佬去仲仔度過夜!!得番我同mama去食dinner!!
今晚d碗小左..hehe'uncle又唔番黎食'
今日好開心...^^ |