pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


2009-08-01 分類: 未分類

咁就到左8月1..
琴日返到學都有好多人無返..我覺得miss ng會好唔開心..上佢堂d人無啦啦坎左'
只係上econ一堂又唔知去邊度玩...
第一堂上eng..我都有小小想訓教!!自己做success*
跟住小息.wif ah v&河馬傾計..ah v問幾時去沙灘玩?我就話一陣去啦'
佢居然答應左=]隨口講..咁咪搵ah ting'佢去..河馬話唔得閒'
珈又唔去..salad唔去=]都估到佢地唔去!!唉..哈]我仲可以搵我細佬果d既..hehe
上完econ打比細佬..佢話去'我叫佢帶多1/兩個黎!!打完比佢..就吹水時間'
黎黎上完廁所唔洗手'e!!嘔心><!!哈]
跟住上eng..得番小小人上堂'我就調位!!叫埋ah v坐過黎!!哈]
又可以同黎黎&ah v傾..真係好!!不過果日堂做reading..做到頭都爆=]
做完就走得..早左10分鐘走'good!!咁就wif ah v&河馬一齊走'
ah v話1點10係厚德等..我返到屋企得番兩個字拾野!!哼..太趕了!!
不過都趕得到'但係仲未見到ah v!!?跟住就話係taste到等!!咁我就去果邊..
同佢買庶&浮床!!買埋野食一齊食!!去到車站見到ah ting!!佢居然係唔帶泳衣..= ='
仲買左浮床一齊玩嫁嗎!!唉..上到車'我同ah v share食飯團!!ah ting就吹果個浮床..
哈..笑死我'一個女仔點可以吹到呢=]
去到清水灣..搵到一個無咁曬既位置!!good*\/*
我同ah v去換3先..同佢一間room換3..佢成個人都傻傻地'
成日話人望佢- -' 跟住出到去係咁擦防曬!!不過又唔係好曬呢..
我地3個等唔到細佬佢地就一齊出左去玩!!浮床..好好玩!!哈]
去左浮台果邊又返番去..游黎游去..好舒服喔!!xdd'
wif佢地影相'細佬佢地黎喇!!果陣劉智推我地出去..原來佢開始點唔到地就唔再行!!
原來佢係...唔識游水既!!哈哈..
跟住我 ah v 細佬3個攞住個浮床游出去浮台再遠dd!!第一次出到咁遠!!
係咁飲水..=]跟住係另一個浮台見到魚蛋同曾超- -'
我都認唔出係佢地..跟住係浮台hea左陣..ah v話睇魚魚'佢話睇到'
但係我睇唔到..><'我地返番去..見到仲仔'跟住5個人玩捉!!哈'
ah v第1個做捉..不過一個都捉唔到!!kaka
第2次到仲仔捉..佢唔落得水我梗係偏偏落水..等佢捉唔到我'哈哈
玩左陣..唔玩lu'都5點幾喇!!我同ah v沖涼!!同一間room先知佢沖涼果陣係好癲!!
傻傻地!!係咁講d人名..跟住話:到!!- -' and係咁尖叫!!跟住自己又講番:邊個係度叫牙!?
哈哈..果陣有dd無奈,但又好好笑!!because佢一路傻笑!!人地叫人名..可能入黎搵人'
都係叫唔知xx琪!!跟住我就扮細路聲講:咩事牙?我係度牙!!
哈...好好笑!!但有dd痴線!!><'
沖完涼去到去..細佬佢地居然話我地兩個係咪跌左落屎坑度!?哈]
跟住一齊塔車走..'琴日好好玩..返到坑口去m記買ice-cream食..
食完就返屋企..又開得飯!!食完居然訓左教!!hehe]訓到11pm先自動起身!!
睇電視..玩電腦'過多左就訓喇..累透

PS:ah欣*無論點..我都會支持你'你有唔開心你可以同我講ga'
雖然幫唔到你d咩..但同人傾自己d心事好過收收埋埋!!^^

2pm我都想睇你地打比賽..但係我d fd去唔到'又無理由得我一個女仔睇你地打比賽的'
係咪?!所以你地今日要加油!!打入唔知第幾強[哈]入到x強就去室內打!!
咁我諗就會多人去睇你地比賽!!一定努力ar!!

2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


2009-07-28 分類: 未分類

今朝早7點20起身,梳洗..
mama買左d麵包上黎,食左個菠蘿包!!7點50分換3..
8點1個字出門口!!見到salad&珈!!一齊返學..上到課室抄eng..
抄得果一陣miss袁黎左- -'仲以為上eng堂tim..
上miss袁倏堂都係寫寫寫 做做做 聽聽聽..哈]唉...差d就訓著左ar!!
跟住小息..諗住做埋eng&maths ws!!抄左d..ah moon話打波!!果陣抄唒eng未做maths
跟住我叫珈抄完之後就留番份比我上黎抄!!
跟住黎黎 ah moon and me..得3個hehe..引河馬出黎'老點左佢落去打波!!哈哈]
落到去wif 張澄佢地打波..打到10點就上番去上eng
ah v同珈真係好人!!幫我做左maths..但係驚miss識穿!!都唔知D字似唔似..-[]-'
但係都估唔到佢地幫我做左..我感動到攬住佢地xddd'
上eng對exam..教番點做!! 小息wif ah v傾計!!
上econ..又係miss袁堂'哈]今堂無訓..因為要做練習'我好努力咁做ga!!
哈..唔識又望一望隔離'唔識又望一望後面果位人兄!!xddd'
提早5mins放學!!wif ah v&旭姐走!!送左佢地返屋企得我自己一個人行..=]
返到屋企..換左3之後食杯麵同雲吞!!拆開杯麵d粉入左我隻眼到'好[那]!!標唒眼水!!
即刻攞水整一整隻眼=]嚇死我了!!食飽左kaka'
跟住同細佬打機玩到2點30..就睇[微笑parta]'好好睇喔!!
賣廣告..諗住去washroom..發現雪櫃開住左!!一睇就知係細佬唔小心啦!!
話左佢幾句..哈]諗住打佢pat pat果陣..我比電線cake左下..差d仆街!!- -'
比細佬笑我...睇到6點..就訓左覺><'
訓左1個半鍾就沖涼食dinner!!

距離生日仲有10days xdd

2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


2009-07-27 分類: 未分類

今朝7點3起左身..梳洗'食杯麵..我既香辣杯麵ar!!hehe]好味!!
跟住換3...8黠1個字出門口wif mama'
跟住見到河馬..佢離我好遠!!追又追唔到!!返到學可以拉近d..叫佢又唔應!!
第1次叫河馬!!第2次3次4次就叫佢全名!!- -'白費心機!!咁大聲都聽唔到!!原來佢聽music都好大聲!!
直到佢轉頭望左眼先見到我- -'唉..我叫佢樓上d人都望落黎了!!
跟住河馬講左鬼故比我聽..真人真事>,<' 驚驚的..
上到班課wif ah v傾左陣計..就上PA..
哈..我無訓到牙!!好叻ar...不過又係明dd啦!!唔係太明..一change另一d話題
就唔識做!!唉..表都未熟呢!!不過第1次miss係主動走過黎教我點做!!果陣我心入面係好開心!!
哈..可能我對呢科成績太差'miss都想我進步dd!!
跟住小息..過得好快喔!!哈]wif 珈 旭姐 ah v ah ting 河馬 泳兒傾計!!
傾傾下..傾到birthday呢樣野!!哈]開心牙!!
話咁快就到8月!!真係好快!!一諗起生日我諗到好多個無可能發生既事!!kaka]
希望可以發生啦!! 傾左陣..miss蔡黎喇'唉
不過上佢堂專心左好多!!都明明地..唔明仲有施曉雯係暑!!哈哈]唔怕!!
放左學就做下家務..細佬返黎..'一齊睇左陣電視!!
好好睇牙d台劇!!xdd'
算啦..打住咁多先'留個cm吧'thx喔!!

2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


2009-07-25 分類: 未分類

琴晚我好乖..1點幾就訓左喇!!哈=]
可能行左成日有點累..'
訓到2點pm就起左身..梳洗'自己煮左米粉食..
食完就要拾野..拾番自己d書放係果櫃度!!feel到熱熱地..最怕熱的!!
細佬返黎喇..一返黎入左uncle間房睇[整蠱專家]..又話拾野'呃人><
我放左我d書& ws&習作薄都佔左3分2..哈] 細佬都無位放喇..
跟住我拾好野就即刻入uncle間房開冷氣!!細佬訓教..我就打tennis!!xdd'
打左陣..6點幾細佬食左d野出去打波!!我就沖涼!!沖完涼就玩電腦
今晚又係得我同mama食飯..- -' uncle又唔知去左邊..去街唔洗去咁耐ar!?
hehe..唔知佢會唔會買d零食/dvd返黎呢'哈]
屋企油好喇..不過隻色我覺得都唔令既'青蘋果色..唉
我揀左淡粉都無用..mama話我間房先油淡粉=]
唉...不滿意ar

2009 年 7 月 24 日  星期五   微雨


2009-07-24 滿足 分類: 未分類

今朝7點30起身 梳洗..飲左碗湯食左cookies'跟住8點出門口
順便叫埋細佬起身!!咁早出門口都係想抄hw..- -'
黠知班課得番丁咁小人=]唉..等河馬返黎問佢抄!!抄抄下..
miss周好準時><' 不過好彩佢無左件事要交hw..
去到9點鐘,miss話佢要開會,叫我地做好d ws&第2堂做listening!!
miss走人..我不知幾乖'自己做好d ws..抄埋河馬d ans..xdd
不過都唔洗交-v-'激氣!! 跟住小息就wif ah moon, cd,黎黎一齊打波!!^^
打到10點就比班長叫左上去!!唉..跟住上去都無做到listening'
只係同ah v傾計..傾左陣就同jojo傾'傾完就諗d games出黎玩!!
wif黎黎,旭姐,ah v=]xddd
玩接lung,漢[寶]包等...玩到放學!!
放左學wif河馬&梁麗行左陣商場就返屋企'
返到home,wif salad&jojo傾電話..'邊煮米粉] 1點30make up..
2點鍾同細佬一齊出門口..係坑口地鐵站等jojo- -'
等左好耐ar...salad係將軍澳果邊都黎到坑口..佢都未到-[]-'
2點25先到'跟住同佢地去樂富睇打籃球..xddd'
有令仔睇..哈'[講笑]我唔會睇仔..只會睇anypoint d人..呵呵'
你地打得好勁ar!!劉智就失左水準咁- -'唉..
不過好彩有細佬 小馬 文西 lamking 仲仔黎爭番氣喔...'
仲仔好叻!!有女睇果然係唔同d- -'你開唔開呢..哈!!
細佬都有領導能力..xddd'兩場比賽都贏左!!
lamking&文西都叻ar..有入到波xddd';估唔到lamking都會咁叻仔'kaka
小馬搶籃板好勁=]very good!!xddd'
總之睇你地打波係好專注..我有幫你地打氣'你地聽唔聽到ga?!hehe']
4點幾打完,同salad&jojo去五十嵐食野'好味!!杯珍珠奶荼好味d!!
跟住行左陣就返屋企..細佬去仲仔度過夜!!得番我同mama去食dinner!!
今晚d碗小左..hehe'uncle又唔番黎食'
今日好開心...^^