估唔到真係有人咁得閒打密碼入blog睇=]哈哈
今朝塔8過dd wif細佬返學!!返到學校就做功課.
一上到去就上中交堂!!悶..突然miss叫我同ting yan小息一搵佢!!
跟住我都廢事理佢!!
上maths- - -訓下醒下..
上eng- - -偷做econ hw- -'miss睇唔到!!haha]
小息一- - -wif 珈妤,ting yan去搵miss!!佢一出黎又入番去!!
我地3個係度吹風!!凍到震唒!!
跟住搵個人入去睇miss做緊咩!!寫緊黃紙!!
佢一出黎..只係叫我,ting yan過黎!!睇珈妤唔到..我諗佢無事!!
我懷疑miss係針對排球隊既人!!
miss第一句就同我講簽左張黃紙去!!我話:下!!我唔會簽嫁喎!!
佢講咩我駁咩!!理得佢幾多!!佢話呢個理由唔恰當!!我就問番佢你想我有幾恰當!!
突發事件你估我想嫁??我都唔想嫁!!
佢仲問我:參加校隊有咩特權!!?係咪唔洗補課!!?
佢惡我都無惡- -'我仲想笑..但都要扮一個好認真回答既學生!!我有尊重佢!!唔好話我無!!
跟住我話:下..無嫁!!跟住佢又插句野:參加校隊有咩特權!!?
我:為校隊[珍]光!!
佢:你成日去打波..事後先寫封家長信比我'袁sir要簽幾多?
我:3次到啦!!
佢:3次..但你寫家長信都無3次咁多!
我:有!!一定有!!
佢:無!! 我:有!!一定有囉!!而加講緊呢個問題咩!!你而加記我缺點係講緊星期3果日lo!!
佢又話我哄袁sir簽都簽到個名番黎!![[佢離題!!成鬼人都係無啦啦講其他野]]
我:唔一定wo!!佢可以唔簽嫁!!係你叫佢簽姐嘛!!
咁得啦!!你而加講咩都得喇!!搵校長傾囉!!
佢:你搵就隨便搵!!
[講住咁上下先]仲有好多- -'
跟住唔知係咪佢講唔點就叫左我上去!!
跟住同ting yan講!!
上完pa一半佢先上番黎!!上eng- - -我問番佢..miss同佢講過d咩!!
佢第一句同miss講好正!!仲好笑過我!!
佢:你唔洗望住我,我都唔會簽!!
哈哈..真係勁!!
跟住就唔講喇!!ting yan都串到佢咩咁啦!!
跟住wif同學傾下..同唔同校長講番件事!!佢地話搵班主任講左先!!
小息二- - -傾左陣!!想搵miss..都打左鐘!!仲要miss去左2/f上堂--'無計啦!!
上pe x2- - -平時好好玩既堂!!今日居然係好靜咁過!!打波都唔打!!
salad叫到..都唔想打!!=]比著平時一定會!!..maybe真係無心情!!仲worry緊果件事!!
佢地話我唔開心..我都即刻要笑一笑比佢地!!唔可以比佢地花盡心思去哄我!!
唔想佢地擔心我..
lunch- - -都係笑唔出!!心係唔想笑!!個樣要扮笑!!高難度嗎?我扮到!!
跟住lunch後半小息..珈妤,旭姐陪我搵miss任!!thank你地!!
miss了解番件事..我講左出黎舒服好多=]多謝miss
上到去..見到人地做緊野喇!!上econ..努力做好d class ws先!!
上cm- - -抄完筆記..派番test!!miss講講下..訓左!!
一打鐘..個個都開始緊張!!比miss鬧喇:你地識唒咩?!有d人訓教 有d人發夢!!
唔舒服就睇醫生啦- -'[唔知miss係咪見到我訓左]
真係唔好意思!!- -'
去到406室- - -訓左陣!!個心都係唔驚!!要自己定d!!
跟住應考miss又係周佑聰囉!!唉..朝早串完佢..而加又見番佢!!
我果一組a班兩個人係咁搶答!!
我點都要搶番兩,三句黎講!!唔講就無機會!!--'
講完..走之前!!miss:古珮琪,你唔洗記喇,你考到咁
唔知佢咩事囉!!係就係唔洗記缺點喇!!不過[你考成咁]..我覺得係諷刺緊我囉..
我而加點都唔會諗正面!!由佢講既野我都視為負面!!
我知道..ting yan都無事喇!!
放學wif ah v,旭姐傾左陣..就wif mandy,仲仔,杜芷打波!!
打到6點就一齊走!! |