pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 11 月 18 日  星期三   寒冷


2009-11-18 分類: 未分類

今朝十分凍!!凍到腳都震埋!!今晚早d訓先得- -'
塔8過dd就出左門口!!跟住上課室writing test!!woo..岩岩好唔夠時間寫!!諗得太耐!!
中文堂- - -教科普!!教書!!上佢堂訓教!!唔想理佢!!
pa- - -溫maths
小息一- - -見杜芷佢地打波!!落左去打!!wif河馬,杜芷,張澄,布丁,仲仔!!
上maths x2- - -教pp!!跟住test!!頂!!唔識lo..又要補測!!
小息二..
econ x2- - -教bk..做mc!!
lunch- - -wif CD返屋企食!!
後半小息- - -wif yan,salad去搵袁sir!!
上cm x2- - -琴晚溫過既野!!個腦都可以空空的!!背出黎都記到一d!!
最慘就係一寫錯..下面果d全部錯!!因為寫運輸方法既優點!!good!!我就係寫錯第一部!!
下面錯唒!!零分有我份喇今鋪!!
頂呱呱你個花生醬!!妖!!
上eng- - -教pp5!!
放學- - -wif salad落去換3搓波!!wif細佬,文西,[鍾浩然],[邱鎮王]<<<寫錯唔好話我!!
糾正我就得喇!!
打完第1場到我地打!!woo..打到我心都震埋!!驚!!
但係打得唔錯..我個組!!個個話唔識打波!!其實都識=]係接波唔好!!殺波ok!!
兩場羸唒!!實對到張澄果一隊!!佢d殺波好勁!!要打個頭盔先得!!佢殺波唔睇人!!
今日打波都幾樣衰下..開失2-3球,接球失1球,誤會波十分多!!- -'
唔會有下次!!
哈哈..明天加油!!

2009 年 11 月 16 日  星期一   時晴時雨


2009-11-16 分類: 未分類

星期6
朝早7點幾起左身..無食早餐!!係咁襯3- -'襯到8點幾先出門口!!
咁岩係樓下見到CD!!wif CD去po lam station搵ar moon!!
同佢地一齊睇9點30[[2012]]!!
買票果陣見到梓敬同sam!!原來佢地睇下一場既!!
買完票就入得去坐!!woo..好好睇!!個妹妹好得意!!套戲搞到我有dd想喊!!
[如果你係單身家庭既話..你會明白的]kaka=]
結局都好滿意!!hehe..
不過睇左好耐- -'一睇完出到外面..CD講12點幾..
我先知原來睇左咁耐!!><'
跟住返屋企,一返到去就睇電視!!
睇[筋肉雷台],再睇[宮]!!睇到3點幾就播dvd,睇they kiss again!!
都係睇左無耐就想訓教!!
細佬就出左去打比賽!!嬤嬤出左去飲!!uncle又話返大陸未有咁快返落黎!!
so..我煮飯喇!!6:30pm自己彈左起身!!洗米!!call細佬問佢幾時返!!
跟住yan打黎..問我出唔出得街?!原來係上佢屋企訓一晚!!佢屋企人又上唒大陸!!
跟住細佬返黎!!食dinner食到8點就換3!!
拾d野過去!!跟住我地租左d碟睇[咒怨2] [遺言信箱] [家有喜事2009]
wif ar yan 買左d野之後就上佢屋企!!佢屋企真係好整齊牙- -'哈哈]
睇佢bb果陣d相,又睇下電視[第一誡]..睇睇下...打2人麻雀!!跟住ar yan話幫我化妝..
佢想幫人化妝..佢有dd講究下!!哈哈=]
then..ting yan話上黎一陣,跟住到ivy!!好耐無見了!!
跟住見大家無野做..哈哈!!就睇[咒怨2]啦!!
呢套戲我睇到熟唒!!但我都好驚見到個女鬼!!跟住佢地係咁問我套戲入面呢一度有無野出現!!
哈哈..跟住ivy and ting yan睇到好驚!!ting yan驚到電話響都唔入房接- -'要我幫佢拎電話出黎=]
跟住ting yan男友上到黎!!一齊睇埋呢套戲!!ar yan睇到唔係幾明!!哈哈]
唔知12點幾定1點幾..ting yan佢地3個話走!!得番我同ar yan!!入佢老豆間房睇[遺言信箱]
睇完之後就梳洗!!跟住睇無線[中華英雄]...
睇睇下都訓左教!!哈哈]

Sunday
訓到11點幾比ar yan嘈醒- -'佢仲話不如睇埋[家有喜事2009]
佢唔比人繼續訓><' 只好睇!!睇睇下..原來我自己睇過呢套野!!=]
睇睇下..ar yan就梳洗..做功課!!
我就睇電視!!去到3點幾..話一齊出去做功課!!4點幾去吉野家食野!!
陪埋ar yan還碟就返番屋企!!返到去..換番3就睇[變形金鋼2]一路食爆谷一路睇!!
睇睇下...覺得好眼訓!!入左房訓!!
到dinner..打邊爐!!正!!跟住uncle話:套戲好悶咩!?睇到個個都訓唒教??
哈哈..我入左房之後,原來細佬都跟住我入房訓!!
食到9點..拿拿林拾野洗碗!!跟住做功課,溫grammar test同成測!!溫到1點先訓!!

Today
今朝7點幾起左身!!梳洗..食早餐!!覺得仲飽..so食左dd就換3!!
今次好遲先出門口!!塔9過dd先出!!以為遲到!!點知見到CD!!哈哈..
一齊返學!!一返到學就test!!
咁就測到打鐘..上ch x2- - -miss無醒!!good!!大半班都抄maths!!哈哈]
抄左一堂..跟住睇newspaper!!睇完就訓教!!
小息一- - - ah v叫醒左我..琳無返學!!so..叫ah v今日上我屋企食!!
上eng x2- - -教 writing..listening
小息二- - -訓教!!
maths x2- - -做mc!!
lunch- - -wif CD ah v一齊返去!!陪ah v買左野食之後上番屋企食!!
塔7打比CD..一齊返學!!
pa x2- - -做完maths ws..eng hw!!就溫cm!!點知個秋哥唔係聽書!!係度玩- -'
我溫緊書佢居然係咁玩我...點知比miss叫左佢個名!!哈哈
落左堂..ar yan玩擦子膠碎玩秋哥!!哈哈=]做得好!!kaka...
上cm- - -抄筆記!!
放學- - -去左練波!!凍凍的!!哈哈..

2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天


2009-11-13 分類: 未分類

估唔到真係有人咁得閒打密碼入blog睇=]哈哈
今朝塔8過dd wif細佬返學!!返到學校就做功課.
一上到去就上中交堂!!悶..突然miss叫我同ting yan小息一搵佢!!
跟住我都廢事理佢!!
上maths- - -訓下醒下..
上eng- - -偷做econ hw- -'miss睇唔到!!haha]
小息一- - -wif 珈妤,ting yan去搵miss!!佢一出黎又入番去!!
我地3個係度吹風!!凍到震唒!!
跟住搵個人入去睇miss做緊咩!!寫緊黃紙!!
佢一出黎..只係叫我,ting yan過黎!!睇珈妤唔到..我諗佢無事!!
我懷疑miss係針對排球隊既人!!
miss第一句就同我講簽左張黃紙去!!我話:下!!我唔會簽嫁喎!!
佢講咩我駁咩!!理得佢幾多!!佢話呢個理由唔恰當!!我就問番佢你想我有幾恰當!!
突發事件你估我想嫁??我都唔想嫁!!
佢仲問我:參加校隊有咩特權!!?係咪唔洗補課!!?
佢惡我都無惡- -'我仲想笑..但都要扮一個好認真回答既學生!!我有尊重佢!!唔好話我無!!
跟住我話:下..無嫁!!跟住佢又插句野:參加校隊有咩特權!!?
我:為校隊[珍]光!!
佢:你成日去打波..事後先寫封家長信比我'袁sir要簽幾多?
我:3次到啦!!
佢:3次..但你寫家長信都無3次咁多!
我:有!!一定有!!
佢:無!! 我:有!!一定有囉!!而加講緊呢個問題咩!!你而加記我缺點係講緊星期3果日lo!!
佢又話我哄袁sir簽都簽到個名番黎!![[佢離題!!成鬼人都係無啦啦講其他野]]
我:唔一定wo!!佢可以唔簽嫁!!係你叫佢簽姐嘛!!
咁得啦!!你而加講咩都得喇!!搵校長傾囉!!
佢:你搵就隨便搵!!
[講住咁上下先]仲有好多- -'
跟住唔知係咪佢講唔點就叫左我上去!!
跟住同ting yan講!!
上完pa一半佢先上番黎!!上eng- - -我問番佢..miss同佢講過d咩!!
佢第一句同miss講好正!!仲好笑過我!!
佢:你唔洗望住我,我都唔會簽!!
哈哈..真係勁!!
跟住就唔講喇!!ting yan都串到佢咩咁啦!!
跟住wif同學傾下..同唔同校長講番件事!!佢地話搵班主任講左先!!
小息二- - -傾左陣!!想搵miss..都打左鐘!!仲要miss去左2/f上堂--'無計啦!!
上pe x2- - -平時好好玩既堂!!今日居然係好靜咁過!!打波都唔打!!
salad叫到..都唔想打!!=]比著平時一定會!!..maybe真係無心情!!仲worry緊果件事!!
佢地話我唔開心..我都即刻要笑一笑比佢地!!唔可以比佢地花盡心思去哄我!!
唔想佢地擔心我..
lunch- - -都係笑唔出!!心係唔想笑!!個樣要扮笑!!高難度嗎?我扮到!!
跟住lunch後半小息..珈妤,旭姐陪我搵miss任!!thank你地!!
miss了解番件事..我講左出黎舒服好多=]多謝miss
上到去..見到人地做緊野喇!!上econ..努力做好d class ws先!!
上cm- - -抄完筆記..派番test!!miss講講下..訓左!!
一打鐘..個個都開始緊張!!比miss鬧喇:你地識唒咩?!有d人訓教 有d人發夢!!
唔舒服就睇醫生啦- -'[唔知miss係咪見到我訓左]
真係唔好意思!!- -'
去到406室- - -訓左陣!!個心都係唔驚!!要自己定d!!
跟住應考miss又係周佑聰囉!!唉..朝早串完佢..而加又見番佢!!
我果一組a班兩個人係咁搶答!!
我點都要搶番兩,三句黎講!!唔講就無機會!!--'
講完..走之前!!miss:古珮琪,你唔洗記喇,你考到咁
唔知佢咩事囉!!係就係唔洗記缺點喇!!不過[你考成咁]..我覺得係諷刺緊我囉..
我而加點都唔會諗正面!!由佢講既野我都視為負面!!
我知道..ting yan都無事喇!!
放學wif ah v,旭姐傾左陣..就wif mandy,仲仔,杜芷打波!!
打到6點就一齊走!!

2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:my phone no. )
2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-10 分類: 未分類

今朝6點幾起左身..我想訓多陣牙!!鳴鳴... ...
塔8就出門口..返到學就集隊!!聽左好耐..企企下都累!!
上到課室交hw..睇newspaper!!
上pa- - -溫econ..但都係會訓教既!!
上eng- - -訓左陣就醒左.
小息一話打波..點知太曬無人打..只好睇人打波!!
珈妤話我唔開心=]我無嫁!!一向都係咁嫁啦- -'
上cm- - -抄筆記
上maths- - -溫下書..做pp!!
小息二- - -傾計
上va x2- - -又hea下..傾計!!無野做- -'
我真係唔知點死番2份功課比miss!!
lunch- - -返屋企食!!
上ch x2- - -同ar yan玩..我地兩個玩擦膠碎!!
miss話ar yan講足成堂..無聽佢講書!!哈哈..我都笑左出黎!!
ar yan個樣真係好好笑!!hehe=]
上econ- - -認真咁做bk ex..
放學- - -wif黎黎 salad ting yan打波!!
黎黎同ting yan有進步!!加油牙!!