今朝照舊..一返到課室就係中文堂!!
講書..都已經捱落去!!
數學堂- - -做數..
一到eng堂- - -haha..就訓教喇!!
miss都好彩睇唔到..我都識扮下野!!kaka...
跟住比ar yan拍醒左=]o...醒唔到喇!!只好聽下書!
小息一- - -wif salad,黎黎,yan打波!!
上pa- - -溫econ test!!
上eng- - -好似都係無聽書.. ...唔記得左做咩!!哈哈]
但最記得就同珈妤講:終於等到pe堂喇!!
小息二- - -搵秘書拎key!!..我唔見左條後備key..
以為佢會鬧!!點知十分好人!!但都要賠$$!!
pe x2- - -打波!!
lunch- - -wif ah v,琳
econ- - -test..唔係幾識!!
cm- - -抄筆記..手都累了!!
德育節- - -講交友..
聽聽下都訓左教!!
放學lu..諗住搵miss拎功課..無左一張ws!!
點知等左好耐都唔見..就走喇..[好彩黎黎幫我copy]!!感謝你!!
wif salad同細佬去左富寧打波!!
wif ah bo,潘麗,salad打volleyball!!
跟住salad見到有d女仔入左黎打籃球..佢就話想join埋玩!!
潘麗好有膽識!!問人地join唔join我地玩!!
跟住3on4!!得我and salad打..潘麗又唔打!!- -'
有一球好勁ar我..哈哈]係紅區入波..kaka- -'十分lucky!!不過我需要運動下喇- -'無氣!!
打到出唒汗..hea左陣!!跟住我and salad走先..
佢黎左我屋企一陣..接近6點3就走喇!!
跟住我就睇埋[痞子英雄]就食dinner!!洗碗!!沖涼!!
玩電腦...今晚係打機既時候喇!!不過等埋細佬先!!!xddd
|