pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


2009-11-06 分類: 未分類

今朝照舊..一返到課室就係中文堂!!
講書..都已經捱落去!!
數學堂- - -做數..
一到eng堂- - -haha..就訓教喇!!
miss都好彩睇唔到..我都識扮下野!!kaka...
跟住比ar yan拍醒左=]o...醒唔到喇!!只好聽下書!
小息一- - -wif salad,黎黎,yan打波!!
上pa- - -溫econ test!!
上eng- - -好似都係無聽書.. ...唔記得左做咩!!哈哈]
但最記得就同珈妤講:終於等到pe堂喇!!
小息二- - -搵秘書拎key!!..我唔見左條後備key..
以為佢會鬧!!點知十分好人!!但都要賠$$!!
pe x2- - -打波!!
lunch- - -wif ah v,琳
econ- - -test..唔係幾識!!
cm- - -抄筆記..手都累了!!
德育節- - -講交友..
聽聽下都訓左教!!
放學lu..諗住搵miss拎功課..無左一張ws!!
點知等左好耐都唔見..就走喇..[好彩黎黎幫我copy]!!感謝你!!
wif salad同細佬去左富寧打波!!
wif ah bo,潘麗,salad打volleyball!!
跟住salad見到有d女仔入左黎打籃球..佢就話想join埋玩!!
潘麗好有膽識!!問人地join唔join我地玩!!
跟住3on4!!得我and salad打..潘麗又唔打!!- -'
有一球好勁ar我..哈哈]係紅區入波..kaka- -'十分lucky!!不過我需要運動下喇- -'無氣!!
打到出唒汗..hea左陣!!跟住我and salad走先..
佢黎左我屋企一陣..接近6點3就走喇!!
跟住我就睇埋[痞子英雄]就食dinner!!洗碗!!沖涼!!
玩電腦...今晚係打機既時候喇!!不過等埋細佬先!!!xddd

2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 分類: 未分類

今朝比琴日都唔係好凍姐..哈哈]
照舊啦..
跟住返到學校..集隊聽早會!!上到課室就有星期日檔案睇!!
果套我睇過!!雖然好慘..但睇到想訓!!
琴晚做作文12點幾先訓- -'唉...
上eng-speak- - -傾計!!
上eng- - -訓教..訓訓下比ar yan拍我個頭訓左- -'
跟住就無訓喇!!費事啦唉!!
小息一- - -傾計!!
上maths- - -派test!!有82分!!哈哈]但果一課咁易我都攞到咁既分- -'唔係幾滿意!!
下次再努力!!
上econ- - -做wbk
小息二- - -10mins內可以又上又落!!=]好累!!
上ch x2- - -test!!不過唔計分- -'唔夠時間做@@諗得太耐!!
跟住miss講書..我訓著左!!miss拍我背隻叫我坐好dd=]哈哈..好彩唔係見到我訓教!!
lunch- - -wif珈妤,旭姐,ah v,琳一齊去壹樓!!
上eng- - -教野..唔係好記得!!
上va- - -畫番蠟染!!
跟住去練波!!係練波先開心番d!!va堂太難受!!唔係va問題..
表面上扮到無野!!跟住都比一位同學仔見到我... ...
跟住我叫佢唔好同人講!!
我好似一星期會.. ..幾次!!唔.. ..唔得!!我太眼淺了!!
但係真係忍唔住..仲要人地知我好似唔開心..但又唔知咩事'
so問我發生咩事..通常到咁既情況..我都係再扮唔到落去!!
算啦..唔講呢d喇... ...
聽日econ test!!今晚努力d先!!
有dd緊張4人排球tim..wif細佬and佢d同學一team!!

2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


2009-11-04 分類: 未分類

今朝6點50分起左身..梳洗完食早餐!!
食完再返番床訓一陣!!訓到7點30就起身換3..
接近塔9出門口!!十分唔願意起身!!想訓多陣ar!!
返到學..上到課室就writing!!唉..都唔知寫咩!!?
上中文堂- - -好比心機聽書!!唔比自己訓教!!=]算好..
上pa- - -做maths ws的另一頁!!!當溫書!!
小息一- - -陪ar yan去canteen食野!!
上maths x2- - -教標準差!!都明白!!
跟住就測驗!!第1頁最尾果題錯左!!- -'唉..不過只求唔洗補測就得嫁喇!!!
lunch- - -咁岩見到細佬..一齊返屋企食飯!!
上cm x2- - -miss差唔多過左一堂先上黎!!
so..去左黎黎度傾排球d野!!搞到好亂!!又唔想黎黎唔打!!- -'
但又多左一個出黎!!sam好慘ar..比我屈左佢打!!哈哈]
希望佢唔好介意啦!!><'
跟住miss上黎..就抄筆記and做mc!!
上eng- - -對reading test!!哈哈]有24/45]已經好好嫁喇!!
放學..補eng..做reading!!
去到5點3就比miss..跟住珈妤陪我落canteen買野!!
跟住傾左陣計..等到旭姐!!
跟住一直傾到佢地樓下!!傾到6點就返屋企!!
今日有作文..[品味]!!點作!!?有咩品味牙??!唉..
難作!!

2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


2009-11-01 分類: 未分類

琴晚ar moon 6點幾pm上左黎我屋企食dinner!!
等我洗完碗,換3就一齊出去睇戲!!
8點左右就出左去!!落到樓見到肥可and仲仔=]
古然仲訓緊教lo- -'佢地真係慘!!
去到地鐵站見到lamking 小馬佢地..我and ar moon扮同佢地一齊去慶祝!!
但好似呃唔到佢地咁- -'算啦!!走人..
去到將軍澳戲院!!買票睇[陰點鬼情人]
睇9點40..但係仲有1個鐘有多!!@@
我地就行下街!!ar moon陪我買耳環..仲幫我襯一對一對耳環出黎!!
哈哈..thx!![我今日我戴既都跟番你配既耳環!!]]kaka-
跟住我地就買ice cream...坐係m記!!坐左陣就去影貼紙相果度..
屎旦搵一部機坐左陣!!ar moon借左本漫畫比我睇!!
佢就係咁影相!!哈哈..自拍狂><'
玩夠喇..都差唔多時間!!我地就去戲院!!
ar moon次次睇戲都會買爆谷同汽水的=]
跟住入場坐..哈哈!!ar moon隔離係個肥婆.. ..佢仲係咁講:唔好坐過黎 唔好坐過黎!!
哈哈]開始睇喇!!都唔錯!!幾好睇!!不過個女仔有ddd變態!!!!
11點幾睇完..ar moon送到我去地鐵站!!佢就走喇..
跟住沙律打比我..3人會議!!wif黎黎!!

傾計..傾住電話搵下仲仔佢地點..
仲仔早走..不過上到去..見到佢地都唔係好醉姐!!
不過佢地真係好酒量喇!!十分多啤酒!!
睇下佢地點..跟住傾到番屋企樓下!!
返到屋企再傾...5人會議=]
勁!!一齊睇鬼域!!一賣廣告就傾其他!!
最後..salad收線先..等ar yan訓左教..'黎黎再打比我!!
我地一齊睇到3點就收線訓教!!
第2朝比賽[今日]..黎黎遲起身!!
佢..salad..定欣一齊食!!
我就wif yan食早餐!!
去到果度都遲到!!ar sir好唔開心.有dd嬲!!
比賽中..對面有人弄傷左!!打完第一場佢地就棄權!!
好彩第1場都係我地羸!!十分險勝!!
跟住我,仲仔,mandy,社芷一齊去食壽司!!
哈哈..好好玩..'一輸就要食難食既壽司!!=]好飽!!食左$196!!- -'
我要買衛生巾既$$都無埋- -'
跟住我地行左陣街..又一齊影下相!!
去到4點幾就返屋企喇!!
返到屋企係諗住訓既..但又想入埋dd歌先!!跟住又玩facebook!!
加dd相入去!!6點幾見mama未返..問佢係邊??
打緊麻雀- -'我煮飯!!
oh!!我功課又未做..書又未溫!!涼又未沖><"
救命!!

2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


2009-10-30 鬱悶 分類: 未分類

今日oral exam..同3個男仔一group!!
明明小組討論係岩岩好pass..但個人短講就比miss減一分!!
fail!!!!!!!!!!!
不過算啦..知自己錯咩!!下次努力!!

而加令我最唔開心既時候!!
我知道去唔去比賽都對你地無幫助!!只是一個好普通既setter仔!!
平時講set得好過人地其實不是..我只是哄哄自己而已!!
professional已經不在我身上發生!!
而加係我亂諗野既時候!!
對不起,我說過去另一個比賽!!
你問過有無信心羸,我沒有!!但我想試!!
怕試過失敗後,被你們嘲笑!!
其實我在球隊有多重要??!!只是set到你們覺得位置好的地方!!
每個人都懂!!
多謝你們尊重我的決定,但是我覺得你們是不再需要我??還是真的讓我去?!

還有...
你現在是想我到你身邊玩定是你身邊的一隻狗?!
你叫我到就到..你是怕沒有人陪你玩!!?
你已搶走別人的朋友,還害到某人的性格漸漸像你的性格!!
你是一個不會悔改的人!!我知道你從來不是想跟別人玩!!
而是想做圈中的大家姐!!
你以前玩不夠嗎??你知道被人玩弄,杯葛的滋味嗎??!!
你試過還不怕死??想向人報復嗎!!?

and...
一d人做左事就不怕認!!我是看到你的!!不要抵賴!!
掉廢紙落街是你的嗜好嗎??
我都知道你想是一位出色的垃圾!!掉了又唔中人家的頭!!
明知我會向上看!!你還伸出個死人頭出黎!!
你說你是不是白痴!!?
想玩弄人都不要太揚眼!!十分討厭一些又黑人憎,但又唔知好多人憎緊佢,又自大
認屎認屁 又扮唒好人 又有目的 想出壞主意既人!!不如照一照鏡看一看你個衰樣先吧!!?
看不看到你有多黑心!!?