24-10-09
羸左比賽喇!!2:0
開心開心..不過黎黎and ting yan都無黎到..下場一定要黎番!!
打完比賽wif salad食d野,跟住就去左表妹到訓兩晚!!
經過呢兩日..點解有ddd人會咁嫁??
全部人好似變唒咁!??明明之前好好既..而加變得好快!!
好似另一個人咁..
有ddd事過左就算吧啦..受傷者都未追究,旁觀者就唔好多嘴啦!!!
你地幫人之前有無諗過係邊個唔岩在先!!?
你地之前話人壞話!!而加又要扮好心幫人出面!!咩事牙!!?
自己ddd人際關係又唔係好好!!想突出自己都唔洗咁牙!!??
想突出dd既..就搞大去!!唔好係度私私縮縮!!
唔好咩都話自己錯唒啦!!我知你呢d人心裡面係覺得自己岩囉..唔該!!
f.5喇!!成熟dd啦!!我真係唔想你地搞到咁牙!!大家都係我既朋友..
又一齊傾過心事!!如果真係無得傾既..點解唔好理呢d野呢!!?
大家唔鋸大家咪唔好一齊玩lo!!又唔係要迫你同佢玩!!
christmas都未詔就搞d咁既野出黎..咩事!?
唔鍾意就唔鍾意..無人迫..'但唔洗叫人唔好同佢玩lo!!
大家都有唔同方式黎表達!!但可唔可以放係自己心入面就夠喇??!! |