pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


2009-10-29 不安 分類: 未分類

今朝早dd出門口..跟住上課室做mc!!
又要落番去集隊!!
聽左陣又上課室睇[毒海浮生]<<<唔知係咪咁叫@@
最鍾意睇呢dd!!好好睇!!
睇完好似仲令我想食- -'真係都幾想試下食coke!!睇下係咪真係咁似可樂糖!!??
不過我都唔會咁做=]毀我前途!!
不過講到前途呢樣野..有無都唔緊要!!我都無咩前途嫁喇!!唉..
書又讀到咁!!
聽書又聽唔明!!做功課有難題就只係抄!!真係跳樓都唔點!!
頭先先睇newpaper做中文功課..睇到我既運程!!
完全相反!!
獅子座- - -星象帶來樂觀的心情,而且健康良好,運勢到了高峰。
猴- - -朋友愈來愈多,人脈關係暢通,這是大運之兆,生意人最是受用。
我就完全唔受用lo!!唉
跟住又睇到10月31上映既[白色咒怨]
好驚牙..但又好想睇!!跟住mama講d野黎嚇我lo!!搞到我唔想訓教!!
但都約下人去睇先!!有邊位想睇呢..哈哈'

2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


2009-10-28 分類: 未分類

今朝晏左dd返學!!
上到課室就要中文作文!!唉..諗左10分鐘先寫到d野落去!!
用埋第1堂既中文堂!!
上pa- - -過左5mins先交出去!!跟住我就做好d中文功課!!
做到小息一..做好唒!!跟住出左去wif ah v,琳琳傾計!!
知道lunch唔同你地食飯係咪好唔開心呢!!?哈哈]
聽日陪你地食牙!!
maths x2- - -以為test!!woo..唔洗喇!!不過派番d test!!頂!!得54分!!
又要補測!!跟住做past paper既LQ!!
做到我好眼訓!!=]訓下醒下!!又唔明做緊d咩- -''
淨番dd 時間比我地休息..我就訓到小息二!!太眼訓!!
上econ x2- - -對mc..跟住教new ex!!
lunch- - -wif cd返屋企食!!
跟住返到學校..個天都幾熱!!幾時先涼牙??
同ah moon約好星期6睇戲..唔好唔記得牙!!
上cm x2- - -笑死我=]salad係咁望住莫嬋個樣真係好想笑!!
佢想像唔到莫嬋f.2個樣- -'哈哈..
跟住又話佢整過容[開玩笑咋]
salad係咁睇ar yan部計數機dd相!!其實係睇莫嬋以前個樣=]
上eng- - -睇番dd writing test!!
派左grammar test!!兩樣成績都ookk!!
放學- - -要補中文!!補左陣就走左去打波!!
好彩有黎黎既波3未拎!!哈哈]對鞋一直放左mandy度!!
kaka..wif ting yan佢一齊練!!ah sir話我地著到好似中國女排咁!!
上星期6果日比賽又唔見佢咁話人wor!!
練到6點45 同mandy走!!
返到屋企..沖涼!!食dinner!!今日又係我洗碗lu..唉唉!!
有ddd傷心!!
ting yan話星期5黎我home打機機..唔好唔黎牙你..嘻嘻!!

2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


2009-10-27 分類: 未分類

今朝6點50分起身..跟住wif細佬一齊塔7就出門口!!!
咁早返學只係抄hw!!上到班房問左黎黎and ah v借news cut黎做!!
又要落番去集隊!!
聽一陣野又上返去=] 上去交功課..睇陣報紙!!
上中文x2- - -對ans..'miss又同我地傾下計!!呢兩堂幾輕鬆!!
小息一- - -傾計..
上eng- - -miss ng無返..第1堂就做功課..同ting yan傾左陣
第2堂就開始訓教..
訓到過埋個小息二上maths x2!!
教埋dd筆記就派test!!頂..得54分!!唉..睇都睇到咁- -'
lunch- - -返屋企食..
上pa x2- - -溫左陣cm...無啦啦訓左教!!
cm堂- - -test!!唔識!!溫都無用!!溫唔熟!!唉..又要抄書喇!!
放學- - -做埋maths ws就wif黎黎 salad and ting yan打波!!
玩到勁好笑..用腳踢要比5毫- -'ting yan要比$3.0
salad要比$0.5]]哈哈..
打到5點45左右就wif salad ting yan一齊走!!
好好笑...有f.1仔踩狗屎!!哈哈]個令仔仲要望完對腳..個樣唔知點!!極好笑!!
送到salad去mtr station..ting yan去我hme度打陣left4dead!!哈哈..
第1次玩既佢..已經好叻!!哈哈..過到第1關..玩到第2關佢就要走lu..'
下次黎玩過牙!!哈哈...
跟住沖涼..玩左陣petpet!!跟住食dinner!!
今日係我洗碗..3晚都唔係度=]實我洗啦!!唉唉..
希望面上既傷口快dd好番- -'太揚眼了!!比人笑..無啦啦多左塊野=]
唔知係咪講好心做壞事呢??點都阻止唔到!!當然情況而加都好記得!!太可怕了!!

2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


2009-10-25 分類: 未分類

24-10-09
羸左比賽喇!!2:0
開心開心..不過黎黎and ting yan都無黎到..下場一定要黎番!!
打完比賽wif salad食d野,跟住就去左表妹到訓兩晚!!


經過呢兩日..點解有ddd人會咁嫁??
全部人好似變唒咁!??明明之前好好既..而加變得好快!!
好似另一個人咁..
有ddd事過左就算吧啦..受傷者都未追究,旁觀者就唔好多嘴啦!!!
你地幫人之前有無諗過係邊個唔岩在先!!?
你地之前話人壞話!!而加又要扮好心幫人出面!!咩事牙!!?
自己ddd人際關係又唔係好好!!想突出自己都唔洗咁牙!!??
想突出dd既..就搞大去!!唔好係度私私縮縮!!
唔好咩都話自己錯唒啦!!我知你呢d人心裡面係覺得自己岩囉..唔該!!
f.5喇!!成熟dd啦!!我真係唔想你地搞到咁牙!!大家都係我既朋友..
又一齊傾過心事!!如果真係無得傾既..點解唔好理呢d野呢!!?
大家唔鋸大家咪唔好一齊玩lo!!又唔係要迫你同佢玩!!
christmas都未詔就搞d咁既野出黎..咩事!?
唔鍾意就唔鍾意..無人迫..'但唔洗叫人唔好同佢玩lo!!
大家都有唔同方式黎表達!!但可唔可以放係自己心入面就夠喇??!!

2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


2009-10-23 分類: 未分類

今朝我8點塔4出門口..無野拎!!十分好!!哈哈
跟住返到課室見到d人好精神!!精神過平日!!=]
跟住等車過程就同fd影相!!玩左陣..9點左右終於有車!!
wif yan , ting yan坐!!yan好有精力..佢好健談!!
我同ting yan都訓教..佢就周圍郁..同黎黎果d傾計..哈哈]佢d頭髮好長!!撥到我@@
程車都估唔到咁耐..有ddd想嘔..'我唔會咁屎掛!?最尾都無路..
去到果度無咩人..all都係甲子用既!!甲子地帶!!哈哈..
我地係最快開到爐既一組..哈哈'好大火!!kaka..用左環保炭!!等左陣就開始燒lu..
好味牙..黎黎整既金茹好味!!十分好!!miss都讚!!hehe
係咁燒雞翼..哈哈' i love it!!
又影下相..食下野生!!跟住就1點3玩game喇!!
第一個game- - -麻鷹捉雞仔!!桿敬and ar sam都好勁!!保護唒我地!!哈哈=]
我地唔洗輸..ar轁果組就要唱歌加dance!!哈哈=]笑死!!
跟住..令大家都好唔開心既game..都唔好講喇!!有人喊..仆損左!!佢係到喊!!不過開心既係有好多人關心佢!!
希望佢開心返dd啦..跟住salad喊..希望佢都回復心情!!
見大家都未平息呢件事..我wif yan 黎黎 ting yan打排球!!
打完就走人..係隔車度訓到好林..唔想醒!!
到左學校門口..就要行番屋企了!!一路行一路訓..哈哈!!
我既絕技!!kaka=]
返到屋企..立即沖涼..吹乾個頭就訓教!!訓到6點幾!!
比一個sms嘈醒左..咁就就睇下..'係salad send黎既!!佢突然間話唔打!!打左dd野落去..
跟住我就喊..岩岩訓醒就要喊!!><'
但我無即刻打比salad..係打左比黎黎!!我喊住同佢講salad d野..'
佢就打比salad..黎黎再call back 話salad 同佢講左一兩句就cut左佢線..
唉..我都唔知點'只有係佢唔打我都唔打!!跟住ting yan打黎..
都係講salad d野既..
連食dinner都唔想食喇..好唔開心!!7點幾..細佬返黎!!佢知我喊!!問我咩事!!
問完就叫我send sms比salad..但唔想..'驚無效!!跟住係佢send比salad lo- -'哈哈
佢又唱歌比我聽..哈哈!!有咁既細佬我都好滿足!!有唔開心都有佢哄!!等到9點幾..黎黎仲未打黎!!
突然salad又send sms黎..佢話打番明天既比賽!!都好開心!!
我打比黎黎..跟住係妤妤既功勞!!好啦!!就記你一個大功啦!!hehe..
就wif yan傾左陣..
wif黎黎傾左
跟住都無咩事喇..
今次既旅行應該係開心定唔開心!??