pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2010 年 3 月 2 日  星期二   晴天


2010-03-02 分類: 未分類

差eng咋!!努力努力!!
科科都無信心..'我預左喇!!有時都想原校升番中6..為左ar sir!!xdd]
只有佢先可以比d笑料出黎!!哈]
但自己既能力去到邊,我知道!!so..呢加既mock已經唔諗喇!!無望!!
只有CE睇下自己爭唔爭氣..
哈..自己之前plan好唒去點樣溫書,但無做過!!咁用腦去諗..但都無實行做過!!--'
話咁快就3月了!!3月15號係我CE第一科要考既VA素描!!
其實呢科..唉'自己盡力畫好去吧!!我覺得mock果份可能係miss眼中只係一幅平平無其既畫!!
但係我覺得自己覺得算ok嫁喇!!
嗯..估唔到學校既日子就黎過唒喇!!呢間學校令我有苦,有樂!!
不過就黎sport day!!估唔到我可以參加!!哈..
今次我要攞到好成績!!話唒都係最後一年既sport day!!
但要破紀錄既..又係自己既紀錄!!人地d成績我可以有信心..但要破番自己既=]
難講d!!>0<'so..星期6wif細佬陪我一齊練跑!!xddd'
希望最後一年可以滿足到我既要求!!仲有牙!!我地5c班參加左inter-calss!!xdd'
我地4個有信心攞到第1!!!哈哈]

2010 年 2 月 28 日  星期日   晴天


2010-02-28 分類: 未分類

考試考到e家..'我覺得無一科係好有信心pass到既!!--'
maths!!我以後最後一年係求讀會easy d啦!!點知難到p咁!!唉..肥唒啦!!
畢業證書都唔知拎唔拎到=.=
拎唔到就樣衰喇!!唉..
e加差econ,eng,eng speaking!!
捱埋呢個禮拜就得嫁喇!!加油加油!!

2010 年 2 月 18 日  星期四   時晴時雨


2010-02-18 分類: 未分類

天氣好凍牙!!今朝早都諗住返去補課..點知個天咁凍!!都係唔去補課喇!!
繼續訓!!訓到12點..我知鬧鐘響!!但都有得佢響..直到仲仔打黎叫我起身!!打左兩次先聽!!
哈]都話左你唔打黎既話..我唔識醒嫁啦!!有dd覺得開始學左ting yan既壞習慣!!哈哈]
跟住12點30先有得用廁所!!細佬居然係度沖涼!!跟住拿拿林梳洗..執野!!
約左張澄塔11係地鐵站等!!執執下再望下個鐘!!塔十了@@'遲硬到!!
跟住著鞋!!出門口果陣張澄吹我出門!!唉]比佢吹一吹..毛巾同襪都無帶去!!
發覺同男仔出街係唔洗聽歌..因為有好多野講!!哈]張澄都成日講大話lo..鬼信佢!!屈佢遲到!!哈]
跟住去到黃大仙!!好彩唔係我地最遲!!xddd'
等齊人就一齊塔車去體育館打波!!唉..換左3之後都著鞋唔著襪!!嬲死張澄熙!!唔打黎既話我實記得帶><'
一路換一路食餅乾!!未食野--'
um!!!玩左咁多局!!都幾好玩!!幫我練埋跑tim!!哈哈]
最驚都係張澄殺過黎既波!!唔只我驚!!個個都驚!!hehe=]
打到4點..換番3!!仲仔同張澄係度沖涼lo!!-'-
只好睇梁綺雯同佢d義工打badminton!!嘩!!我開始羡慕佢有d咁令仔既人同佢玩!!有幾個男仔都幾令!!
woo...有陣時都望多佢幾眼!!跟住佢地沖完涼出黎!!同佢地行去街市..再去m記!!
哈哈...'多謝張澄請我食雪糕!!xddd'
跟住同張澄講byebye..佢去拜年!!同仲仔返番去體育館!!原來mandy多左個花名!!萍姐!!哈]
唔知佢點得黎嫁個名!!跟住一齊打羽毛球!!玩到5點幾..
6點幾返到屋企!!攰唒!!對眼痛..想合埋!!7點30食dinner!!睇完8點果套野..返房訓左陣'
跟住洗碗...睇電視!!

2010 年 2 月 14 日  星期日   時晴時雨


HapPy New YeAR!! 分類: 未分類

新年快樂!!
祝大家身體健康!!學業進步!!
情人節都到埋!!有伴侶就希望你地長長久久!!
幸福快樂!!
未有伴侶唔緊要喔!!希望你地快d搵到個伴!!xddd=]
最緊要開心d!!xdd'

2010 年 2 月 13 日  星期六   陰天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: