差eng咋!!努力努力!!
科科都無信心..'我預左喇!!有時都想原校升番中6..為左ar sir!!xdd]
只有佢先可以比d笑料出黎!!哈]
但自己既能力去到邊,我知道!!so..呢加既mock已經唔諗喇!!無望!!
只有CE睇下自己爭唔爭氣..
哈..自己之前plan好唒去點樣溫書,但無做過!!咁用腦去諗..但都無實行做過!!--'
話咁快就3月了!!3月15號係我CE第一科要考既VA素描!!
其實呢科..唉'自己盡力畫好去吧!!我覺得mock果份可能係miss眼中只係一幅平平無其既畫!!
但係我覺得自己覺得算ok嫁喇!!
嗯..估唔到學校既日子就黎過唒喇!!呢間學校令我有苦,有樂!!
不過就黎sport day!!估唔到我可以參加!!哈..
今次我要攞到好成績!!話唒都係最後一年既sport day!!
但要破紀錄既..又係自己既紀錄!!人地d成績我可以有信心..但要破番自己既=]
難講d!!>0<'so..星期6wif細佬陪我一齊練跑!!xddd'
希望最後一年可以滿足到我既要求!!仲有牙!!我地5c班參加左inter-calss!!xdd'
我地4個有信心攞到第1!!!哈哈]
|