pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


2009-12-25 分類: 未分類

琴晚同細佬要爭廁所黎用--'唉..爭輸左啦..只好叫佢沖快d!!
等左陣就到我用喇..'沖完涼岩岩好食得dinner!!
7點半就出門口..媽媽打黎'同佢傾左陣'嘻*我地兩母女好快有得見喇!!haha'
跟住係地鐵站搵老公..'我地大家都唔知去邊度好..但我就決定去銅鑼灣!!我地係行唒成個銅鑼灣..一路wif ting yan sd sms!!
佢本身係尖沙咀,跟住佢都黎左銅鑼灣!!9點幾..ting yan問我地去尖沙咀未..我就話得喇..但係果陣我同老公迷路了!!哈哈]
我地係咁搵地鐵站!!大家知唔知我地搵到邊個地鐵站呢..我地由銅鑼灣去到去灣仔!!哈哈]我覺得我地好勁!!hehe..
跟住塔去尖沙咀搵ting yan佢地!!一路行一路睇住佢同佢男友..真係好想笑!!
見未到12點..就行陣商場..'跟仕走番出去坐..傾下計..wif ting yan影相!!
hea到咁上下..就行去星光大道果頭等..'其實都唔知等咩..以為有好靚既燈飾睇.原來都係聽人地係到叫=]
跟住見無咩特別野睇..就決定走lu..'
見ting yan佢地未返屋企..就同佢地講byebye..'
我同老公就塔地鐵返屋企..唉..'又無位坐!!又眼訓wor..hehe]企起度攬住佢黎訓都得姐.'kaka
去到調景嶺..大家唔同路'我仲要轉車返坑口.佢就返得屋企!!1點半就返到屋企!!sd sms比佢.佢都係岩岩先返到屋企!!
傾左陣..佢就訓教lu..'我就同表妹傾電話..傾到3點半先訓'
訓足12個鍾..哈哈]訓得勁舒服...太攰喇!!
起身食左碗粥..睇newspaper'跟住玩電腦'

2009 年 12 月 18 日  星期五   寒冷


2009-12-18 分類: 未分類

琴晚9點幾就去左ting yan屋企..'跟住睇高解像!!睇完就開始寫christmas card!!唉..'
買唔夠!!隔離班d朋友都未寫..寫到12點幾就訓教!!ting yan兩點幾先訓..woo'好夜牙!!
不過我都feel到佢上床訓教!!我地兩個一張床,但又分咁開黎訓..'搞到背部都凍凍地=]
哈哈..朝早我知ting yan有較到鬧鐘..響左好多次都無醒'係我比d音樂嘈醒--'
佢響幾多次,我就醒幾多次><'但....ting yan仲... ...訓緊!!@@
佢7點就起左身,我塔3就起身!!
跟住睇陣新聞..好凍- -'換3..塔9我地就出門口喇!!哈哈]
返到學..集隊'上到課室派聖誕咭!!多謝:黎黎送card,莫嬋,南南,琳琳,,ar ting,ting yan,ar yan,河馬,
ah v送既card加埋糖糖*唔捨得食tim..=]
跟住就game先!!哈哈]笑死!!
大風吹我地組輸左..但無人理miss--'哈哈]個個扮聽唔到!!跟住食野!!食完就抽獎喇'成班最尾3抽中我- -'好彩份小禮物都ok'
果包裝紙好香'haha]
無野做..要等落操場集隊'so..就同人影相'哈哈]搵到仲仔影相相xdd'
[本身想搵埋小馬,lamking,細佬果d影'但無時間,你地太忙喇!!要練歌]
上到禮堂,開始了!!頂!!一抽就抽中15號--'上台拎野..係班課又唔見人一抽就抽中我><'d高from好搞笑!!哈哈..
特別想睇細佬果班!!哈哈..我睇到勁興奮!!kaka]個細佬咁可愛!!hehe'
跟住都傾下計..睇其他班唱歌!!
跟住完左就返屋企拎$$..4點去尚德釘耳骨!!ting yan釘左2個'珈仲勁..3個'南南就1個]
下次先再釘過..比佢地3個既樣嚇倒--'話唒我都釘過耳骨--'但都驚'比佢地個樣..哈哈]個樣真係好痛苦!!
釘完5點30就返到屋企!!睇左陣電視!!跟住ming ming打比我ar..哈哈]開心死!!
多謝你特登走黎我樓下送野比我ar..xddd'辛苦唒..
7點就沖涼,then食dinner..洗碗!!本身想洗完碗就訓!!但叔叔黎問我玩唔玩電腦=]
唉..比佢引誘左tim!!

2009 年 12 月 15 日  星期二   時晴時雨


2009-12-15 分類: 未分類

琴晚12點已經上床訓教..但點知眼光光'可能前晚太夜訓..
搞到1點幾先訓得著!!
今朝6點55分起身,跟住梳洗'食早餐!!換完3塔7 wif細佬出左門口!!
有好多hw都無做!!返到學上課室即刻問人..但個個都無做.. ..- -'
朝早又唔洗交hw..'哈]個個都無做..
跟住上PA..第1堂都唔知做咩好!!佢地就講番份卷!!但我就hea左陣..跟住訓著左喇!!
上eng- - -對reading exam!!唉..得22分!!哈哈]成班得幾個人合格!!好差!!
小息一- - -話打波都無喇...睇人打就有份!!
上cm- - -抄左陣筆記!!就講聯歡d野!!
上maths- - -派exam..如果我會考既話..我係攞F!!差一分就攞E!!
不過都無唔開心..因為我以為自己會攞U!!哈哈]
小息二- - -傾計..
上VAx2- - -有dd得閒..行黎行去!!仲可以傾去街wif珈妤,旭姐..wif moon睇戲..wif珈妤去釘耳骨!!
lunch- - -wif salad,CD,旭姐,珈妤一齊行..'
返黎又係同番佢地..'哈]有緣份啦!!xdd]
上CHx2- - -無帶書..唉'聽聽下書都訓左教!!miss今日心情好似好好咁- -'
居然無鬧我..'而且佢仲放咁多人去洗手間..食錯野嗎??哈哈]
上econ- - -聽完miss咁講..佢實唔理我定啦!!不過好彩平時都唔係有好多野講..=]
有d驚miss..聽日仲要派番econ exam..實比佢鬧死!!
放學- - -去睇人地唱歌!!哈哈..等到6點幾先到ar yan同ting yan佢地唱!!
ting yan-你唱得好好!!真係好過好多人..唔好咁自責!!miss咁同你講姐..但無話你地入唔到決賽嘛!!
未有結果都唔好咁傷心住!!仲有希望的'miss都會比多次機會你地嫁!!don't give up!!
睇完佢地唱歌就wif salad,旭姐,珈妤一齊返屋企!!
salad驚狗狗既--'仲話隻狗想同佢戰鬥!!哈哈'諗起都好想笑!!hehe..
放到屋企..睇左陣電視..7點就沖涼!!沖涼出到黎就落大雨!!
唉..有人無帶傘啦!!變落湯雞喇!!><'唉..
每次落雨咁岩佢都係無帶傘..好黑仔!!kaka]不過都有dd心痛.. ..

2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


2009-12-14 分類: 未分類

終於都打完呢個排球學界!!最後一場果然係唔同d!!
每個人都流唒汗!!好開心攞到第4名!!唔知呢場比賽係咪我最後一年呢?!
我都好想繼續打,好想留係呢個學校打學界!!"
諗起呢幾場比賽..真係多謝仲仔次次都黎打氣..lamking,旦頭,小馬黎打氣!!
每次比賽我有d脾氣走左出黎..都係靠黎黎,salad,ar yan黎哄番!!
不斷同我講加油既ting yan,mandy!!
我永遠都係覺得sum姐係我地隊入面既追分者!!哈哈]
ah東每次殺波都令我有驚有喜..哈]打得好好'十分有自信..特別係最尾一場!!
每個人打得好好..見大家既努力,互相十卜,安慰..我真係好開心可以同到你地一team!!
多謝salad了解我既脾氣..'如果唔係..搞到大家都無心情去打好場波'
每次比賽前..我地既士氣,口號..我永遠都唔會forget!!
仲有既係..當然要感激袁sir!!多謝ar sir比意見and每次比賽都係比左最大既支持我地!!
係呢間學校,同d miss/sir既溝通'其實都係同袁sir都好傾..
ar sir佢好搞笑..'佢個仔仔都好似佢..haha]佢仔仔好cool..最記得打尾2果場..
聽ar sir講檢討d野..ar yan見我望下ar sir個仔仔'
佢係度望住幅牆..又低頭'好似比ar sir罰企咁'哈哈]
我地打比賽既過程中..我學識d野'當我地落後既時候,我地一定要有番士氣!!
互相支持都係一team裡面最需要既!!
開心打完比賽,完成左其中一個任務..
第2個任務係:考好會考!!我會加油的=]

2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 分類: 未分類

呢個禮拜好辛苦..哈哈]考唒咁多科..科科都無信心!!
今日係考maths!!呢科先勁!!做到訓教,又空左勁多頁!!
不過珈妤話 我地係會考先發力!!哈哈]搞到我都無心機溫書!!
每次考試完..跟住都返屋企唔食野就訓教!!每晚溫到12點幾/1點幾先訓!!
不過好彩cm果一份無溫到咁夜!!我溫果d都唔考!!考果d我就立過下..
唉..算啦!!都過去左喇!!
今日考完maths..salad上左我屋企傾左陣計!!跟住2點鐘佢走左!!我就訓教!!
訓到5點幾..mama叫左我起身!!佢沖完涼到我洗個頭!!換3..出去同mama d同事一齊食dinner!!
去左又一城度食..果間商場好令..又大!!=]
9點幾就返到屋企!!沖涼睇大結局..wif ah v,lamking msn!!