pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2010 年 1 月 8 日  星期五   落雪


2010-01-08 分類: 未分類

琴日睇細佬比賽都好緊張..'不過見佢打得咁叻仔!!連入射3分波..woo!!勁!!哈]
唔知點解我都會咁開心..
可能我當細佬係我心入面好重要人物!!佢做錯咩..我都第一時間話佢..
佢唔識d咩,佢又問我,我都唔會拒絕!!佢叫我幫佢手,我都唔會拒絕!!
我喊,佢會黎問我咩事..
好彩仲有個咁搞笑,又[乖]既細佬係我身邊!!而加見佢又有個咁好既女朋友..'哈]
當唒自己屋企人咁啦!!好開心..

今日7點起身,食左碗粥,食藥!!換3,塔8出門口!!
跟住同細佬講番我夢見d咩..哈]佢話低能--'咁我都覺得係低能..夢見細佬同佢d同學!!
返到學,上課室就上中文堂- - -係咁入ws去box file已經搞左成堂!!
上maths- - -講番d功課!!
上eng- - -miss wong黎代miss ng--'唉..雖然miss wong教得好好..但都係想訓教!!
訓到小息一..'可能d藥有效喇..叫我訓教..'前兩堂都有精神..過左1,2個鍾就想訓..'
上PA- - -溫econ..
上eng- - -又訓..隻眼睇野睇到標眼水!!哈哈..
小息二- - -hea左陣..
上pe x2- - -跑9分鐘!!唉..好唔開心!!愈大愈無用!!老喇!!退步3個圈咁多!!唉'好唔開心牙!!!!
lunch- - -wif ah v,琳
跟住同ting yan,salad傾左陣..
上econ- - -test!!唉..實比miss串死!!頂!!
上cm- - -抄筆記..'我之前無返到學多謝珈妤幫我抄番之前d野..
德育- - -睇kids o the night!!
原來之前睇過=]悶..
放學- - -wif salad,ting yan陪佢地買野..我肚餓'so我地去買格仔餅食..'
好味..行左陣..佢地話唔買lu..'跟住就返屋企喇..
睇左陣電視想訓教..'好彩仲有sms.先無咁眼訓..'等到6點30..就沖涼!!
7點15食dinner!!uncle食食下攞左mama對筷子黎食..佢仲怪我係咁同佢講野先會咁!!好搞笑!!哈哈]

2010 年 1 月 5 日  星期二   時晴時雨


2010-01-05 分類: 未分類

今朝6點50分起身,跟住食點心!!食完換3,塔8出門口!!
著住件校褸都有dd熱..'返到學!!同ar ting講早晨都開唔到聲..哈]
跟住集隊,上課室抄hw..跟住就落去影畢業相!!Q版動作..有dd無奈=]hehe..d動作係miss諗出黎'
佢諗d野真係有d搞笑--'
跟住上pa- - -訓教..需要休息!!
上eng- - -miss ng都就黎失聲..哈哈]同我一樣..比我傳染既'kaka
小息一- - -睇人打波...傾計[話傾計都只係聽人講,自己想講都講唔出]!!
上cm- - -抄筆記..
上maths- - -miss講d數..真係有dd難明..'但都已經盡力去聽!!
小息二- - -無聊左陣..
跟住落去上VAx2---睇番exam d畫..'同番自己d畫都好搞笑..但真係唔係幾識畫!!
跟住就睇miss畫生菜!!miss係咁問我做咩病..係咁問我問題..但我又講唔到--'
食完lunch,拎左粒喉糖食..'都開到d聲!!
但一講就走音><'跟住..唉...跟住都唔講野喇!!
上ch x2- - -半訓半做reading..
上econ- - -做pp..'
放學wif ting yan& 南南一齊走..'佢地兩個係咁笑我把聲lo..ting yan=]我把聲好番,我一定句句窒住你 !!哈哈
等你而加成日扮我牙喇..哼!!hehe]
跟住講byebye..又走音=]唉..佢地又笑..'
跟住返到屋企換3,去睇醫生!!睇完食左小小野,跟住食藥..訓教!!
訓到8點幾起身食dinner..
uncle買左粉紅色既電話膠套比我..令令!!哈哈]黑色套已經裂開左..
uncle又笑我把聲..仲叫我今晚訓廳--'唔好傳染比mama><'
唉..今晚真係好大機會訓廳lu..'
聽日都返唔到學..又感冒,又講唔到野wor..費事比你地笑'係屋企休息一日!!

2010 年 1 月 4 日  星期一   晴天


2010-01-04 分類: 未分類

前幾日喉嚨痛,叫細佬買左盒喉糖比我..見食d喉糖好番d!!就唔禁口喇!!
哈]係咁係辣野..又食d立雜野!!而加搞到把聲沙唒..初時仲以為得喉嚨有事,點知d鼻水係咁流!!
今日返到學好辛苦!!!但又唔眼訓..得空堂果陣先訓左陣!!
今日上堂無訓過教!!可能係流鼻水..所以都無心機訓!!係咁拎紙巾出黎..3包都唔夠用!!
lunch都要返屋企拎多包!!
笑我把聲,第1個人係ting yan=]你真係衰!!今朝早打比佢..想喂都喂唔出><'
一喂就沙唒!!開唔到口講野!!跟住佢係度笑lo..唉!無d人情味!!xddd]哈
南南仲話我把聲仲斯文左--'你呃人既!!
hehe..珈and旭姐都想聽番我既笑聲..我一笑就好高音!!哈哈]但而加笑都無聲!!--'
一講野都沙唒!!
訓教仲辛苦!!ddd鼻水倒流..仲咳咳聲咁!!woo...
派番黎d試卷都唔知笑好定唔開心好..唉'cm果份LQ仲好笑..得個位數字!!
算啦.我都無溫exam內面d範圍!!可以話溫錯野!!好彩果陣珈妤叫我早d訓!!因為溫左都無用!!都唔岩ex!!
只好下次再努力啦!!

2009 年 12 月 31 日  星期四   時晴時雨


2009-12-31 分類: 未分類

小馬 happy B-day!!
祝你日日開心!!happy together=]

30-12-09
4點幾am訓..訓到4點pm!!訓得好好..有媽媽在我旁邊訓特別好!!哈哈]
訓醒,睇陣電視..跟住洗頭'跟住換3wif媽媽,表妹去cwb行陣!!
join埋細佬..搵七佢,食左d小食!!
跟住去左玩具反斗城!!買左個心心=]嘻嘻*媽媽叫細佬買個心心比佢女友!!
bobo..細佬自己親手整的..都幾令!!haha..'你要識得欣賞喔!!kaka=]
book左8點30先食dinner..so慢慢行過去灣仔..
見到包包豬,angle同佢個仔!!就上左去食韓燒!!good!!hehe..
食到10點..跟住行左陣'送左表妹塔車,我同細佬一齊塔地鐵返屋企!!
好彩返到屋企mama無鬧我姐--'幾驚佢會鬧..=]
跟住拾好d野..沖涼,上網'

其實我都唔知仲有無得比個機會你..不過我想同你講聲sorry!!
一開始我已經錯左..而加我都覺得咁對你好唔公平!!
真係好對唔住!!你唔好搵我,我覺得係最好既方法!!

2009 年 12 月 28 日  星期一   時晴時雨


2009-12-28 分類: 未分類

今晚既天氣凍左了..'大家要著多件33..
26號去左表妹度..諗住訓到29/30號!!
琴日mama打黎鬧我--'佢話唔洗溫書!?會考喇!![[[嘩!!比佢呢句野成日都令我
透唔到氣!!我細佬就醒啦!!一日去到夜晚!!會考會考!!一日都刻都講會考
要努力讀書!!唉..']]]跟氛又話..走左出去又住呢度又住果度..
屋企既地方又唔黎訓!!
唉..算啦!!好過佢之前講話:你今日唔返,以後都唔好返黎訓!!
哈哈]去見媽媽有咩唔岩?我又唔係無帶hw去做!!唉..
算啦..28號晏就wif珈妤and旭姐行街..晚上就去cwb wif媽媽,表妹,表弟,姨丈,姨媽
去食韓國燒烤..woo!!好期待呢..'哈哈]