琴日睇細佬比賽都好緊張..'不過見佢打得咁叻仔!!連入射3分波..woo!!勁!!哈]
唔知點解我都會咁開心..
可能我當細佬係我心入面好重要人物!!佢做錯咩..我都第一時間話佢..
佢唔識d咩,佢又問我,我都唔會拒絕!!佢叫我幫佢手,我都唔會拒絕!!
我喊,佢會黎問我咩事..
好彩仲有個咁搞笑,又[乖]既細佬係我身邊!!而加見佢又有個咁好既女朋友..'哈]
當唒自己屋企人咁啦!!好開心..
今日7點起身,食左碗粥,食藥!!換3,塔8出門口!!
跟住同細佬講番我夢見d咩..哈]佢話低能--'咁我都覺得係低能..夢見細佬同佢d同學!!
返到學,上課室就上中文堂- - -係咁入ws去box file已經搞左成堂!!
上maths- - -講番d功課!!
上eng- - -miss wong黎代miss ng--'唉..雖然miss wong教得好好..但都係想訓教!!
訓到小息一..'可能d藥有效喇..叫我訓教..'前兩堂都有精神..過左1,2個鍾就想訓..'
上PA- - -溫econ..
上eng- - -又訓..隻眼睇野睇到標眼水!!哈哈..
小息二- - -hea左陣..
上pe x2- - -跑9分鐘!!唉..好唔開心!!愈大愈無用!!老喇!!退步3個圈咁多!!唉'好唔開心牙!!!!
lunch- - -wif ah v,琳
跟住同ting yan,salad傾左陣..
上econ- - -test!!唉..實比miss串死!!頂!!
上cm- - -抄筆記..'我之前無返到學多謝珈妤幫我抄番之前d野..
德育- - -睇kids o the night!!
原來之前睇過=]悶..
放學- - -wif salad,ting yan陪佢地買野..我肚餓'so我地去買格仔餅食..'
好味..行左陣..佢地話唔買lu..'跟住就返屋企喇..
睇左陣電視想訓教..'好彩仲有sms.先無咁眼訓..'等到6點30..就沖涼!!
7點15食dinner!!uncle食食下攞左mama對筷子黎食..佢仲怪我係咁同佢講野先會咁!!好搞笑!!哈哈]
|