pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2010 年 2 月 9 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:唔開心]]] )
2010 年 2 月 6 日  星期六   陰天


2010-02-06 分類: 未分類

我對呢個人已經冷淡了,我唔再當佢係我最好朋友list度..'
因為我當佢係我最好朋友,佢都未必會當我係..
我放得入list度,就會對佢好好..為佢著想,唔想做既唔會迫!
會同人講心事..唔係得我一個講,對方都要講!!
今次既事,佢的確令我好失望!!而加佢有佢既朋友..
我有我既朋友..'從今日起各有各玩!我唔會再同佢講一句說話!!
我放棄了佢!

2010 年 2 月 4 日  星期四   雨天


2010-02-04 分類: 未分類

而加我打既野應該唔會再係facebook出現!!
因為我唔想比朋友睇到!!而且我只可以係度打我既心事!!可以盡情咁講!!
今日真係好唔開心!!個心十分之唔舒服!!唉..我最識扮野嫁啦!!扮到無野咁!!呢樣都係好嫁!!
費事要佢地擔心我!!
今日一路行返屋企一路諗,朋友多又點?又幾多個先會細心傾你講心事!!
講完,只係聽到d哦哦聲咁!姐係講左都無意思!!
我唔想睇人面色去同人玩!!我都唔知你發生咩事,好似成日比面色人地睇咁..'
不過見你咁,我都唔想同你講野!但我又唔想小左一個朋友.. ...
[朋友]真係唔知點講好!有d人真係見一個就痴一個!!
而加你地傾既野,我完全唔知情lo!!有時都係笑一笑,扮聽得明你地講咩!!
你地發生既事,我真係唔知!!可能都係只有一,兩個知!!
係朋友既,你地可唔可以同我講牙?!我唔想問到,你地先講!
我仲以為我地係好好好朋友,咩都會講出黎!!你地都唔講你地d野,咁我都唔會同你地
分享我d唔開心事!你地話我唔同平時咁多野講!!仲話我會成日笑!!
係因為我慢慢覺得我同你地有距離!!而加你地身邊既然有好朋友係度!!
咁我唔阻你地喇!!見你地玩得咁開心..'而且口口聲聲話唔鍾意同果個人玩..
我唔係支持你地唔同佢玩..但你地對佢都有咁多野講!!仲多過同我講囉!!
我有時真係好嬲..有時都明白朋友係有好多種!!但今日真係忍唔到!!真係down到咩咁!!
有時同你地講野..都好似聽唔到咁..自己有自己傾!!
同你地一齊..搞到我自己想慢慢從你地身邊走開!!
而加係咪要我同男仔朋友先分享到我既心事呢!?我覺得係lo!!
同男仔傾番自己唔開心既事..反而會舒服好多..'
雖然有d男仔係唔識氹..但唔知點解會講比男仔知好過女仔!!
而加悶都係有黃俊賢,梓敬,文笑上堂玩下..傾下計!!
一小息,我就唔想同你地傾..d話題唔岩就出去睇人打波!!
我唔係話憎你地..而係我地有一段距離!!我會慢慢離開你地既圈子!!有時你地唔想既野,我睇得出..
我唔會勉強你地...唔係以為我唔識睇人既面色... ...經驗多過你地
不過都有開心事既..
唔知個天係咪知道我唔開心..所以一直期望想見到我樓上既男仔,居然真係見到佢!!
我一見到佢..個心都唔記得唒唔開心既野lu..'可惜自己又唔敢望多眼,又唔敢同佢同一部機上去!!
嗚嗚...


2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


2010-01-31 分類: 未分類

傷心的..已傷心


痛的...都已痛過


哭的...已經哭過

現在要學懂重新開始,不准自己重踏以前的生活!

2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


2010-01-25 分類: 未分類

真係似足比死更難受!!我覺得自己都幾易喊!!喊又喊左咁多次..雖然解決唔到問題!!
但唔喊出黎,我無野可以發洩!!
自己覺得壓力愈黎愈大!!會考又唔知點!?畢業試又唔知點!?
更加唔明份va project想我點!!?
係ar!!我真係好想死嫁!!我又唔想死得咁辛苦咁痛!!我只想搵一d方法死得舒服d!!
而加都夠唒辛苦啦!!我知求學時間係咁辛苦!!我係一d經唔起挫折既人黎嫁喇!!我係成日諗呢d嫁喇!!
我都唔明d人講d咩道理出黎!!而且成日作文都要扮唒野寫d勵志d既說話!!又例如話:咩勇敢面對!!咩失敗乃是成功之母!!
全部都狗屁說話!!
係朋友面前,我真係要扮無野!!我唔可以比佢地知道我係唔開心..要對住佢地笑..'
轉頭返到屋企就係唯一一個地方係我可以喊既!!不過係屋企又要偷偷地咁喊..要唔比屋企人知咩事!!
做人咁辛苦為咩??!有人話為自己,有人話為屋企人,有人話為將來!!呢d個個都識講!!但我覺得無一樣野係我而加可以為邊個去做!!
為為為!!!為咩屋企人姐!!為咩將來!!而加自己都未搞點!!點去諗將來!!
又話諗目標,諗住呢個目標同去實行去做!!呢d野對我黎講已經無用喇!!諗咩牙諗!!
我已經唔諗自己既事!!只好一日一日過一d無意思既生活!!
當我睇到朋友sms黎..我都忍唔住喊!!比佢地說話感動到..'我都唔知點講!!但好開心識到你地呢班好好好朋友!!
我最開心係識到你地!!