琴晚去youtube睇野睇到1點幾先訓教..叔叔咁岩就返到屋企- -'
辛苦了!!訓左落床但又訓唔到..3點先訓得到!!=]
今朝7點2起身!!梳洗..食左碗銀針粉!!跟住換3返學!!
唉..一返到去就上中文堂'悶!!
maths- - -教做ws!!ar moon好叻女- -'又拎全班最高分果一位..hehe
eng- - -教pattern..做listening task!!
小息一本身話打波..點知ar yan都無帶key><'
跟仕只好睇人打波!!
上PA- - -做好撮寫就睇下書!!
上eng- - -對番listening
小息二..無野做
上PE x2- - -ar sir又唔得閒上我地堂..係咪驚左場足球比賽..有d擔心所以唔上堂=]
唉..上番班課只好wif 珈妤同ting yan玩!!哈哈..好搞笑牙佢地..傻仔黎的'kaka
lunch- - -ah v,,琳好偉大陪我去canteen食!!hehe'
wif salad 琳 and ah v食lunch..
跟住wif salad 黎黎 仲仔 ah東 丸子一齊打波!!
上econ- - -教做供需..跟住做ex
上cm- - -抄筆記
德育- - -睇師生賽!!ddd ar sir好,勁!!支持你地=]
放學補課..跟住salad,ting yan上左我屋企睇電視..傾計!!
7點就同佢地一齊落樓..陪salad去睇下電話有無得整番好..呢個傻仔- -'
lock左自己部機..哈哈]笑死!!
點知d員工話要身份證..咁又要返番屋企拎我張身份證..
陪完佢就陪番我去買野食!!
then去左公園傾左陣計..8點幾就返屋企食dinner!!
食完wif表妹傾電話...洗碗..沖涼
我決定聽日叔學補maths..係咪好好呢'哈哈!!無計啦..成日都唔返'返1次咁多啦!
唉..今日好多謝mandy,杜芷話比我知發生咩事!!
點解第1次發生過,第2次都可以再發生!!?
我唔想咁牙--'難道我果班有內奸??- -'
但係好小人知咋wor!!唉..都唔知仲繼唔繼續好!!???
tingyan..唔知你而加點呢??你真係令我擔心!!
下次真係要搵個人要識得錫你..就你..愛你..關心你既好男仔喇!! |