pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


2009-11-29 分類: 未分類

happy birthday to daddy!!
琴晚塔正12am sd sms比老豆!!哈哈]
好開心佢既回應係:寶貝女謝謝你!]]kaka..好開心..仲有dd想喊!!- -
跟住睇左陣電視,打陣機!!2點幾就訓教!!
今朝11點幾..salad打黎吵嘈左我- -'
佢話想早d出去..唔想係屋企!!跟住我就同佢講叫佢上黎我度!!
跟住我都要起身..梳洗下!!跟住睇電視..自己又煮左果麵黎食!!
1點左右見佢同ting yan都未打黎就知道佢地唔黎我屋企喇!!
咁我就換3..塔4出左去..點知果八達通留左屋企- -'又要返去拎!!
再行去地鐵站!!join埋 salad,hiki!!去到九龍灣join埋黎黎!!
去到旺角..見到ah東,mandy,仲仔就一齊再塔小巴去體育館!!
去到換波3,睇人打第1場波!!睇完我地就落去跑..warm up!!
上番去..睇波!!跟住3點9就我地打喇!!
又小左一個setter!!so,由mandy黎升!!你打得好好..唔洗驚我嬲你ar=]
2:0,我地羸左!!哈哈]入4強喇!!好開心..下場係6號打!由係星期日- -'唉
諗住搵你地黎捧下場!!kaka..
我地聽完ar sir講..一齊影左合照!!
換3去旺角買珍珠奶茶!!好好飲!!
跟住就wif salad,仲仔,mandy一齊塔mtr返屋企!!
今場比賽個個打得好好!!下場要加油!!我地要攞第1名!!哈哈]
我係好貪心的..kaka

2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


2009-11-27 不安 分類: 未分類

琴晚去youtube睇野睇到1點幾先訓教..叔叔咁岩就返到屋企- -'
辛苦了!!訓左落床但又訓唔到..3點先訓得到!!=]
今朝7點2起身!!梳洗..食左碗銀針粉!!跟住換3返學!!
唉..一返到去就上中文堂'悶!!
maths- - -教做ws!!ar moon好叻女- -'又拎全班最高分果一位..hehe
eng- - -教pattern..做listening task!!
小息一本身話打波..點知ar yan都無帶key><'
跟仕只好睇人打波!!
上PA- - -做好撮寫就睇下書!!
上eng- - -對番listening
小息二..無野做
上PE x2- - -ar sir又唔得閒上我地堂..係咪驚左場足球比賽..有d擔心所以唔上堂=]
唉..上番班課只好wif 珈妤同ting yan玩!!哈哈..好搞笑牙佢地..傻仔黎的'kaka
lunch- - -ah v,,琳好偉大陪我去canteen食!!hehe'
wif salad 琳 and ah v食lunch..
跟住wif salad 黎黎 仲仔 ah東 丸子一齊打波!!
上econ- - -教做供需..跟住做ex
上cm- - -抄筆記
德育- - -睇師生賽!!ddd ar sir好,勁!!支持你地=]
放學補課..跟住salad,ting yan上左我屋企睇電視..傾計!!
7點就同佢地一齊落樓..陪salad去睇下電話有無得整番好..呢個傻仔- -'
lock左自己部機..哈哈]笑死!!
點知d員工話要身份證..咁又要返番屋企拎我張身份證..
陪完佢就陪番我去買野食!!
then去左公園傾左陣計..8點幾就返屋企食dinner!!
食完wif表妹傾電話...洗碗..沖涼
我決定聽日叔學補maths..係咪好好呢'哈哈!!無計啦..成日都唔返'返1次咁多啦!
唉..今日好多謝mandy,杜芷話比我知發生咩事!!
點解第1次發生過,第2次都可以再發生!!?
我唔想咁牙--'難道我果班有內奸??- -'
但係好小人知咋wor!!唉..都唔知仲繼唔繼續好!!???

tingyan..唔知你而加點呢??你真係令我擔心!!
下次真係要搵個人要識得錫你..就你..愛你..關心你既好男仔喇!!

2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


2009-11-26 分類: 未分類

琴晚3點幾am先訓..11點幾pm細佬睇[horry potter and the half-blood prince]
佢自己睇睇下都訓左!!果套係我都唔係睇..我一路玩電腦,先間中睇下套戲!!
但好似悶悶地咁!!哈利波特愈大都唔令仔既!!
係youtube睇野..睇日本d男仔扮女仔'佢地扮左妝之後,仲令過d女仔!!
好勁牙!!跟住睇d台劇既ng!!又睇下搞笑節目!!哈哈]
咁就搞到3點幾am先訓喇!!
但一訓就訓到4點幾pm!!我記得1點幾珈妤sd sms黎!!問我做緊咩- -'
哈哈..你好掛住我嗎??kaka..跟住都繼續訓!!
4點幾..都只係食左d cake..垃雜野!!
跟住玩左陣facebook就做功課!!6點就睇[痞子英雄]
睇到7點就沖涼!!跟住就打邊爐!!哈哈..
3個人食都好快!!7點30打到8點30就得喇!!
跟住睇左陣電視..溫3角!!跟住又玩電腦!!睇電視!!
聽日又返學..第日又放假- -' 

2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


2009-11-25 分類: 未分類

今朝早7點起身!!梳洗就食左個士多啤梨cake!!食左杯熱華田!!xddd'
跟住整下果樣搞下呢樣塔8就出門口!!
返到學,返班課先!!跟住上4樓作文!!8點開始!!塔3/4先開始諗點作!!=]
個腦係空空既!!都唔知作邊題好!!周圍望下人- -'
hehe..望住佢真係好開心!!都有心機作..kaka]
作完文都無左第1堂!!好牙..無左中文堂仲好!!
上PA- - -潘sir講[破窗唔知咩]- -'唔記得..哈哈
但ah sir講得好搞笑!!成堂就聽佢講野!!
小息一- - -打波wif mandy 黎黎 salad
上maths x2- - -miss無返!!第1堂睇雜誌..比代堂miss知道左--'唉
隻眼開隻眼閉都唔得- -'
只好做下maths ws!!
做到小息二..要傳出去!
跟住econ x2- - -派番統測..無番到去考'果一堂睇人改正=]
跟住miss唔得閒lu..要去睇佢果班軍事camp!!
第2堂係度傾計!!寫定信比周佑聰!!唔去佢既補課!!
lunch- - -wif ah v,琳,salad,珈妤,旭姐一齊食!!
食完番學比信ar sir簽- -'跟住佢話:koo pui kei,你要努力讀書喇
我話: ar sir..我會嫁喇!!
佢話:你答得咁免強..
哈哈..跟住就wif salad去搵周佑聰..佢唔係度就放左佢桌面!!
上cm x2- - -抄筆記..眼訓..醒下訓下咁=]
上eng- - -好專心上堂..無訓到教!!同埋miss既bb好cute牙!!都幾似miss ng!!
放學去左練波!!見到d f.4返黎!!我係咁睇下細佬返黎未!!
見到佢喇!!我即刻跑過多攬住細佬..問佢覺得點呢個camp!!?
跟住佢話係廢camp黎的- -'
好掛住佢牙!!我可愛又最錫既細佬返左黎!!人都開心d!!哈哈=]
跟住就繼續練波!!7點就返屋企喇!!

2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


2009-11-24 分類: 未分類

好野!!聽晚就可以見到細佬喇!!好掛住細佬牙!!
都會掛住仲仔啦,小馬啦,lamking啦..哈哈]唔知佢地點呢而加??!
好喇..講番自己先!!
半夜個鼻塞唒!!嘈醒左mama=]佢問我放幾點..同我book醫生睇..
到今朝..食左特強傷風藥兩日了..都係食完果一刻係有效既!!
叫mama唔洗幫我book睇醫生!!
返到學校!!集會- - -唱校歌- -'個feel唔知點講!!唱又唔係大聲過人!!
返到班課,交功課!!睇報紙!!日日都好緊張會唔會選中我出去講報紙- -'哈..
都好彩無次選中!!
上PA- - -miss趙生病!!有左bb真係要小心點!!唔似得年輕果陣話病就病!!!
希望miss好番唒!!
溫左陣econ..wif珈妤傾計!!
上eng- - -PP5
小息一- - -wif珈妤,旭姐傾計!!
上cm- - -抄筆記!!
上maths- - -教番ws!!
小息二- - -傾計!!
上VA x2- - -聽miss講左半堂野就開始素描!!
lunch- - -wif CD返屋企食!!
返到學溫陣econ就上CH x2
係果兩堂都唔係聽miss教書!!係溫緊econ!!
上econ- - -test喇!!都有小小信心pass- -'
放學- - -wif黎黎,杜芷,ting yan,salad一齊打波!!
杜芷好搞笑牙..哈哈]
打完就傾打邊爐!!傾咁耐都未有結論!!- -'
去左seven買ice-cream!!哈哈..病都唔理喇!!kaka
跟住wif ting yan,salad,杜芷一齊傾!!
傾完就送到salad,杜芷佢去到地鐵站就自己行返屋企lu..