pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 10 月 1 日  星期四   晴天


十月既第1日終於好天!! 分類: 未分類

琴晚都無得玩left4dead既!!仲係連唔到線!!
跟住我uncle話我一入左房訓就上到線玩- -'唉..無野講lo
今朝6點幾醒左..可能平日慣左咁早起身!!哈哈..出廳仲見到uncle打緊機!!
我話你玩到e家牙?上到線喇咩?!
佢無應我就突然大叫..話我一出黎就射空門都唔入- -'
傻傻地!!再入番房訓..一訓就訓到3pm..'勁!!
跟住睇tv..又無咩好睇!!悶悶悶..周圍轉台睇!!
咁就涯到6pm..上e-mail..抄功課!!
7:30食dinner!!
而加映慶祝國慶!!我真係好慶!!d音樂十分難聽..搞到我好想嘔!!好頭暈!!
d人係咁大叫咁唱!!頂佢!!係咁..啊~啊啊!!
聽日一返到學又要係操場企!!睇升旗同唱國歌!!oh no!!
唔知聽日會唔會好似今日咁hot呢??!

2009 年 9 月 30 日  星期三   雨天


2009-09-30 分類: 未分類

琴晚打邊爐..即時生左粒暗瘡..哈]今朝整走去'hehe..
琴晚又唔知點解連唔到線去玩left4dead!!唉..等到12am都唔得!!
就只好訓教..
返到學上課室..一坐定就要交HW!!跟住miss黎到就測驗!!
今次係寫份中文report!!睇黎好easy..但可能未完全中point!!... ....
上中文x2- - -差唔多全部都係check ws corrections!!
小息一 - - -見好天,wif cd moon 黎黎 布丁一齊打波!!
eng x2- - -教pp5 跟住dict 小休 check list + corr!!
小息二- - -傾計..
上maths- - -教新野..我明白過程點做ga!!但係唔識點畫幅圖!!
定欣有教我..但又唔係幾明!!果陣我極想喊!!咁簡單既野咁都唔識!!
真係好唔開心嫁!!miss仲問好easy..教又relax!!唉..我好hurt囉!!
lunch- - -wif vv 琳 河馬 泳兒 ting去m記食!!
上pa x2- - -第一堂我做hw..做完就訓教!!
訓到上CM堂先醒左!!上cm堂唔小得抄筆記!!咁就過左一堂!!
班主任節係度傾星期5既德育睇咩戲!!
唉..要留底補中文說話!!仲要係第2輪先到我!!
同左salad傾左陣..唔好唔開心啦!!我十分明白你既feeling!!我f.2果年都度過左!!
你而加都可以樂觀ddd去面對!!唔好咁喇!!開心d都係襯你多d!!哈哈
跟住就同定欣 雨燕 小冰 秋一齊討論!!
講完又要聽miss周周既意見!!我差1分就pass=]算啦!!又唔計分既!!
6點30就同定欣走喇!!
今晚我要試到連到線打機!!一定得嫁!!哼

2009 年 9 月 28 日  星期一   驟雨


由朝落到而加都未落完雨.. 分類: 未分類

今朝7點起身..梳洗之後食煎餃子!!好味!!
7點40分出門口'返到學上班房抄功課!!哈哈..唔記得帶份ws返黎做!!
做完就交出去..跟住又聽到miss任係度咆哮!!測grammar同成測!!好有信心!!kaka
第一堂就係中文堂x2- - -miss周話我地排球隊d人借打波唔去補中文!!上星期3真係去打friendly!!
但係對佢黎講算得係咩??唉..佢仲叫我地打小3個月!!升到中6先再打!!我心諗:鬼升到原校中6咩!!?
連係班入面考20名內都考唔到!! 跟住miss話我地唔係想打埋最後一年嘛!?
比佢估中左啦!!就係打埋最後一年囉!!打完學界都係好想既事啦!!而加我地又唔係成日去練波!!
而是去補課!!車..仲話袁sir無通知佢- -'我真係費時聽佢講落去!!
小息一- - -wif ah ting vv 琳係咁唱廣告歌=]
佢地唱only 我只聽!!
eng x2- - -同旭姐調位!!wif定欣傾左陣..兩個死豬都訓左教!!哈哈
我訓下醒下..要扮到有留心做listening嘛..哈]
小息二- - -訓訓訓
mathsx2- - -派統測!!頂!!攞3字頭!!唉..唔係好好lo!!但有dd questions我真係唔明!!
睇番ans都係唔係幾明!!兩堂就係講呢d corr!!
lunch- - - my uncle黎送飯喔..哈哈
講左好dd gag出黎!!- -'佢真係傻傻地的..hehe]]
食完就同ah vv 琳上番班房..我做test corr!!
我econ好叻牙..終於第一次test合格!!哈哈..
pass!!yeah yeah!!
上pa x2- - -想做listening..but唔識做!!又sleep!!訓足一堂半!!
跟住佢地要test!!幫定欣睇旭姐果d ans..但miss太咩喇!!so.. ..幫唔到d咩- -'
上cm- - -做ws!!
放學打比細佬..叫佢等埋我'好大雨@@..hehe
跟住佢玩鬼我囉!!搞到我濕左!!- -'有無傘都係無分別的!!
返到home..做札記'訓左陣教!!7pm沖涼!! 食dinner!! mama話聽日唔係home食dinner!!
要自己搞點!!哈哈..我就諗起打邊爐喇!!hehe..
一路洗碗..細佬就一路掠3'係度傾聽晚打邊爐食d咩好..haha']
唔知tmr會唔會落雨呢??無落雨又要等佢練完波先一齊去買野!!等到6點幾點等到呢??!

2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


2009-09-26 分類: 未分類

琴晚溫書,溫到12點就訓左'
好累ar..又跑左9分鐘!!ddd精力都去左跑步- -'結果溫書都無精神!!
訓到今朝7點30起身..梳洗..'跟住溫多陣maths!!
7點40分出門口..去到試場'睇下份卷..唉!!
新教果課完全唔識lo..咩事!!?
我攞到4字頭我已經好ok嫁喇!!都唔知有無咁既可能性!!唉
跟住考中文綜合..呢科仲堅!!訓左教..訓左20幾mins就先開始做!!
哈哈..訓咩牙訓..'做唔切喇!!無寫到上下款..結尾都唔係太好!!1點幾就返到屋企!!
太熱喇..返到屋企沖左果涼就睇[子宮]..then wif細佬打機!!好玩!!哈哈!!我對住果mic講
中文..鬼佬都知我係東方人..有一個人仲醒..問我係咪hong kong人']點解一估就估呢d!?
佢唔估係日本人- -'今日又同人地做左朋友喇!!玩到5點幾..佢出去打波!!
我就入房訓教!!mama又去佢個fd度食dinner!!so..訓到9點就煮飯!!
炒菜 咖哩魚蛋 mama bo落湯係花旗心湯!!
食完飯都10點..沖涼!! 而加細佬and uncle係睇緊633台車路士vs[偉]根
632台就睇stoke vs man utd
631台LIV'pool vs Hull
3果台睇唒- -'都唔知佢地睇得邊樣!??

2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


2009-09-24 分類: 未分類

今朝返學上課室..就有份maths test..唉'得24分- -'[未算最尾]跟住交完hw就睇戎毒青年..
我最鍾意睇果d..同埋睇童黨/黑社會果d都唔錯!!十分鍾意睇!!
睇完..miss任就問d問題..佢有佢講'我有我溫econ..
上eng-s - - -group discussion!!
上eng- - -教grammar..訓左陣教
淨番5分鐘先起身!!累ar..
上maths- - -教番d test!!做筆記!!e~聽日又要補測!!
上econ- - -成堂係到test!!供需又錯唒lo!!背m1 m2 m3呢d全部無背!!真係頂ar!!
小息二- - -chatting
上中文堂x2- - -派番d作文'小測跟住教書!!之前我份作文話係寫我偶像d歌既'
估都估唔到有51.5分!!哈]無錯字就有54嫁喇!!比人扣左2.5- -'唉!!大意!!
lunch- - -去左海王粥面..wif vv and琳.
上eng-L - - -同旭姐調位'同定欣坐!!
上va x2- - -miss溫又無返喇!!去左電腦室!!哈..好野!!係咁係youtube搵張棟樑d野黎睇!!
上 class teacher's time..miss無上黎!!
不過都唔理嫁喇!!我做住hw先..做淨兩樣留番係home做!!