星期4都知星期5係最黑仔/最唔開心既一日!!
因為上完咁多堂既課又要去補maths!!
琴日早上返到學升旗禮!!返番課室就上中文堂
跟住maths
eng 小息一過後係pa eng
小息2之後pex2
lunch wif琳and vv去吉野家食!!
跟住最唔開心既時刻就黎喇!! econ- - -派番第2次既test!!攞得果4分!!
呢個成績黎我接受唔到!!簡直想喊!!旭姐 定欣果d知我想喊!!
但我都笑 一笑..扮唔會喊!!我個心入面又想喊..但唔可以喊出黎!!
跟住cm..派統測!!頂!!完全信心下跌!!跟住德育!!睇[豬法奇緣]
都無心情睇!!跟住食糖!!食糖係我最可以令我冷靜唔喊既方法!!
放學..4點25maths既補課!!補課前..我自己一個睇人打波!!都幾唔開心!!
跟住moon走過黎..我就同佢講:ah moon..其實我好想喊'
ar moon就問我咩事..文笑同河馬就聽埋一份!!愈講愈想喊!!
跟住就喊左出黎!!以為自己好strong!!原來唔係!!果陣無論ar moon/仲仔點講點哄我笑!!
都係聽唔入耳!!諗住自己成績係咁都唔想理其他野!!
果一刻真係唔想再打排球..唔入校隊!!我又知自己退出左之後一定會後悔無玩!!
我想成績表多一個優點又好咩都好..總之有優點我就會覺得開心!!
諗番咁既成績..我真係唔知點!!有溫既又唔中point!!真係好!!
d miss成日都話想我地升到原校中6!!真係聽到厭!!學位得果15人!!入鬼到!!?
後來miss黎左..moon就陪我去toilet洗面..入番課室!!
miss問我地而加幾點?做咩咁遲!?
miss見到我隻眼紅了..佢問我做咩事喊?我又忍唔住又喊鬼左出黎!!
ar moon同番miss蔡講我發生咩事之後miss就同我傾左陣!!
傾完就入去補test!!唔洗補課黎補test都係一件好事!!因為d人同miss講太累..想早點休息!!
test完就返屋企!!
返到屋企又無咩事..細佬都知我喊'又係仲仔講嫁啦!!
食完dinner..8點45出去搵ar moon
跟住一齊睇[D-9異形禁區]!!一開頭有dd悶..但後來都好好睇!!
睇到11點幾..同仲仔,細佬佢地行左陣!!送ar moon塔車!!
call比佢地行左去邊!?佢地行得好快!!佢地買緊野食..跟住返屋企!!
等佢地沖哂涼我就煮麵比佢地食..煮埋自己果份!!
睇佢地打左陣機..就入房訓!! |