pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 10 月 14 日  星期三   時晴時雨


2009-10-14 分類: 未分類

今朝晏左出門口..wif細佬
我問佢:你平時咁早就出左去..做咩今日咁晏?
佢:我柯屎ar嘛...
哈哈..跟住返到學既途中..我地有講有笑'
唔小心點到佢隻手姐..都要妖我- -' 跟住我都無理佢..係度笑!!
hehe..細佬又笑又ddd面紅!!哈哈
返到學上班房..交hw'跟住中文綜合test!!
test完都過左第一堂喇..就係中文堂!!唔洗上..
跟住pa- - -溫cm
小息一 - - -落左去打波wif salad yan mandy ting yan 仲仔
maths- - -教左陣野..就test左成堂!!
跟住就睇[咩咩報告]..無聊!!
小息二- - -wif salad搵袁sir..佢極好笑!!哈哈]
跟住搵周老師..真係頂!!唔識同佢溝通!!
搵埋miss ng就上課室溫書..因為仲做緊咩咩報告..
睇完就上econ- - -好好好好想sleep!!!!!!!!!!!!!
見可以放學練波就返屋企食!!
幫埋salad拾多件3..就返番學wif cd!!
跟住返到學就係嚇倒我既時間!!我本身都唔知咩事..係細佬既同學同我講..細佬仲係操場到打波!!
唔怪之得咁多人望出黎..成排都係望住操場
我就上去2樓搵下人問下咩事..點知ddd人問反我轉頭!!@@'
跟住ddd人話細佬自願打波既..我就即刻放底個袋比ah ting 就落左去搵佢!!
我實在太易喊喇..我真係忍唔住喊..我係驚佢有事先喊!!流眼水太無用喇!!唉..
落到去..同佢講叫佢唔好打喇..你返過黎啦'
等左無耐就打鐘..佢就唔打喇..入返黎!!唉..我放心唒!!
問佢咩事..佢又想喊同我講佢發生咩事..一路講..我知佢嬲住講..
但我都同佢講唔好咁啦...
上到3樓見到ting ting 同yan yan佢地..佢地黎哄番我..哈哈]
跟住佢地送到我入班房...哈哈]多謝'
ah tng都很關心呢..hehe'thx
返到去上cm堂..擔心佢..又想流眼水'
唉...教左陣書先test..
上eng- - -教pp5!!
跟住等到4點3等唔到miss周黎..4點30就同salad yan行去體育館練波!!
練完就同salad傾左陣..就返屋企!!返到home第一時間係睇細佬返左黎未...睇佢有無事!!
點知..係度笑..-[]-'我十分驚訝!!笑番唒!!扮無事??!!=]
唔知啦..但係真係好似無咩野..咁就算啦!!同佢有講有笑喇又..哈哈

2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


2009-10-13 分類: 未分類

今朝7點40分出門口..返到學集隊!!
上到課室交功課,跟住填問卷!!填完就睇newspaper!!
上pa- - -畫va草圖!!跟住溫cm!!好眼訓!!
上eng- - -教書..又係想訓,但又訓唔到!!miss成日係我隔離行黎行去!!
小息一- - -落左去wif salad ting yan 黎黎 yan 布丁打波!!
上pa- - -又係唔知做咩!!睇左一本小冊子!!睇足成堂!!佢地又test緊..無人傾計!!
上maths- -  -教書..
小息二- - -準備去va室..
wif vv去左va室!!勁得閒!!無野做咁!!首先就傾計!!跟住河馬接左一個星星比vv
我就攞黎扮打曲棍球!!扮打棒球!!擊棒!!woo...
勁!!跟住有特別事件發生!!woo...好好玩咁!!睇住ddd火真係好high!!
lunch- - - wif vv 琳食!!
中文x2- - -教書 跟住玩miss個mic!!勁好笑..salad佢個樣好搞笑!!
econ- - -教new ex!!
跟住做左陣hw...睇籃球隊練波!!哈哈..諗起果陣玩人真係好搞笑!!ddd人誤會唒係琳同salad大叫落去!!
其實係我ar..哈哈
跟住就同ting yan講我星期5去佢度訓..哈哈]
salad諗出呢個idea出黎的!!
傾左陣就同黎黎 仲仔 moon打波!!打到6點就走人!!

2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 分類: 未分類

今朝42分先出門口..仲要留左袋pe 3'
我即刻開番升降機對門..拎番袋野!!跟住要行樓梯喇!!唔可以再等..
我就急急腳咁行..見到多學生行緊!!我就慢dd行喇!!可以放心!!hehe]
返到學..上班課!!上中文堂- - -大測!!測左成堂
maths- - -教新野..
eng- - -教pp5  小息一- - -同salad落去借pe3!!A班ddd人cool到咩咁!!不是f.5
pa- - -做hw corrections
eng- - - listening
小息二- - -拾野上pe堂
pe x2- - -打波!!
lunch wif ah v ..琳去m記!!
econ- - -想訓教..zzZZ!!唉..dddd野我完全唔明白lo!!
cm- - -派test x2..測左一份無測一份!!
德育節係週會!!有ddd怕捐血喇!!又想試下感覺係點!!??
但又怕佢整我手指果一刻!!痛痛痛!!!
聽完之後..需要考慮喇!!!
返番班課!!簽手冊..miss蔡黎左..補maths test!!
miss要開會..so自己有自己做!!做完就wif 黎黎 salad mandy yan&ting yan打波!!
打到5點幾..我地wif 黃凱欣 婷婷佢地傾volleyball ddd野!!
6點就走人lu...
唔知明天有什麼野做??又想補 maths又唔想補!!
我想sleep sleep ar!!明天先算吧..不過就預左我唔返先!!hehe

2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


2009-10-05 分類: 未分類

無咩野講喇..但我送首歌比你聽la!! 睇歌詞/去以下呢個網睇下我對你既心意
http://mymedia.yam.com/m/822121

or
http://www.youtube.com/watch?gl=HK&hl=zh-TW&v=F4XhdjA1iQM

從清晨露出微笑的金黃
我知道我不會再孤單
看你為我綻放的臉龐 放在心上
有了你我的世界不一樣

童話裡幸福終結了憂傷
你是我最靠近的堅強
有你陪我自在地遨翔抬頭仰望
天空變成一座遊樂場 世界更明亮

只因為你我情不自禁 閉上眼睛
心裡想了想還是你
不讓你離開我的手心
呵護著你 幻想著 緊抱在我懷裡

只因為你我情不自禁 這樣為你
証明我不再 孩子氣
如果有一天我們老去 寸步不離
回憶裡如鏡子都是你

2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


補打琴日'2-10-09 分類: 未分類

星期4都知星期5係最黑仔/最唔開心既一日!!
因為上完咁多堂既課又要去補maths!!
琴日早上返到學升旗禮!!返番課室就上中文堂
跟住maths
eng 小息一過後係pa eng
小息2之後pex2
lunch wif琳and vv去吉野家食!!
跟住最唔開心既時刻就黎喇!! econ- - -派番第2次既test!!攞得果4分!!
呢個成績黎我接受唔到!!簡直想喊!!旭姐 定欣果d知我想喊!!
但我都笑 一笑..扮唔會喊!!我個心入面又想喊..但唔可以喊出黎!!
跟住cm..派統測!!頂!!完全信心下跌!!跟住德育!!睇[豬法奇緣]
都無心情睇!!跟住食糖!!食糖係我最可以令我冷靜唔喊既方法!!
放學..4點25maths既補課!!補課前..我自己一個睇人打波!!都幾唔開心!!
跟住moon走過黎..我就同佢講:ah moon..其實我好想喊'
ar moon就問我咩事..文笑同河馬就聽埋一份!!愈講愈想喊!!
跟住就喊左出黎!!以為自己好strong!!原來唔係!!果陣無論ar moon/仲仔點講點哄我笑!!
都係聽唔入耳!!諗住自己成績係咁都唔想理其他野!!
果一刻真係唔想再打排球..唔入校隊!!我又知自己退出左之後一定會後悔無玩!!
我想成績表多一個優點又好咩都好..總之有優點我就會覺得開心!!
諗番咁既成績..我真係唔知點!!有溫既又唔中point!!真係好!!
d miss成日都話想我地升到原校中6!!真係聽到厭!!學位得果15人!!入鬼到!!?
後來miss黎左..moon就陪我去toilet洗面..入番課室!!
miss問我地而加幾點?做咩咁遲!?
miss見到我隻眼紅了..佢問我做咩事喊?我又忍唔住又喊鬼左出黎!!
ar moon同番miss蔡講我發生咩事之後miss就同我傾左陣!!
傾完就入去補test!!唔洗補課黎補test都係一件好事!!因為d人同miss講太累..想早點休息!!
test完就返屋企!!
返到屋企又無咩事..細佬都知我喊'又係仲仔講嫁啦!!
食完dinner..8點45出去搵ar moon
跟住一齊睇[D-9異形禁區]!!一開頭有dd悶..但後來都好好睇!!
睇到11點幾..同仲仔,細佬佢地行左陣!!送ar moon塔車!!
call比佢地行左去邊!?佢地行得好快!!佢地買緊野食..跟住返屋企!!
等佢地沖哂涼我就煮麵比佢地食..煮埋自己果份!!
睇佢地打左陣機..就入房訓!!