pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


2010-01-23 分類: 未分類

今朝早大約9點鐘,比電話嘈醒左!!睇下邊個打比我,原來係珈妤!!
哈哈..唔講對話住先啦..'佢打黎之前,我發夢見緊佢同旭姐..一齊食野!!哈]
好喇..跟住佢講南南sms事件--'我唔知笑好定驚好..'跟住就叫我返去--'最多扮遲到!!跟住叫我諗下返唔返去!!
因為miss可能會打去我屋企..跟住收左線之後,自己再訓番!!
訓教又發夢!!見到果陣時係10點15am..心諗:反正10點幾返學,咁返去做咩?!繼續訓..
跟住比sms聲音嘈醒..睇番幾點..'原來9點15左右=]dd夢有小小無聊!!
睇sms..珈妤話miss打緊去我屋企..'跟住真係電話響!!跟住我都無聽!!係咁諗原因..
突然又電話響!!響左勁耐..我先起身出去聽..'諗住同miss講我仲訓緊教..但我見到細佬訓係果床度sd sms..跟住我問佢做咩唔聽電話..
跟住電話又無響!!我同細佬講係補課miss打黎..唔好聽!哈..'
跟住上番床訓..wif珈妤sms..'跟住ar yan打黎..問miss有無打比我..'跟住大家都考慮緊返唔返去好!!仲要諗解釋!!
跟住miss打比ar yan個媽媽..佢牙媽打比ar yan=]叫佢返..傾左陣..以為mama返黎'so收線先!!原來係老豆
跟住打番比ar yan..傾左陣就断左線--以為ar yan返學坐一粒鐘就出街!!
跟住我打比ting yan..佢電話又熄左'miss又打黎..我叫細佬同老豆都唔好聽..
老豆拎左果電話入黎!!佢問我,我聽定佢聽!講咩理由..
我話唔知..跟住佢話:咁我點同你miss講..
同老豆講緊野..又掛左線!!哈哈]佢就擺屋企電話係我間房度...
過左陣..出現幻聽--'自己聽真d..係無電話響既'打比ar moon..問佢返唔返'
ar moon又唔返..諗緊自己仲返唔返好'ar yan打黎..佢已經出左街準備去塔車--'仲以為佢返..
兩個都唔返..咁我都唔返喇!!訓多陣..12點鬧鐘響!!不過都無用..最後都2點先訓身!!
食左d炒飯,睇uncle同細佬打機..睇到訓著左!!我起身,到細佬訓..
我同uncle玩tennis...哈]佢係我手下敗仗!!kaka..
玩到7點幾就食dinner..跟住去沖涼..'做功課!![突然覺得自己好乖]哈!!
做剩中文剪報..就出左去睇半個鐘既老友狗狗!!

2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


終於都輕鬆左d.. 分類: 未分類

今朝早7點起身,食左件蛋糕,飲熱朱古力奶!!woo]個身warm唒!!哈..
塔8先出門口..話明塔9要搵miss任!!但最終都遲左搵佢!出門口打比ting yan!原來佢岩岩先起身--'
跟住返學半路,見到小馬!原來係返學去考speaking!!哈..唔知佢今日考成點呢!?
返到學,上班課第1時間放底書包就去搵miss!!比埋d野佢睇..'
跟住我同ting yan都未print出黎..搵到電腦室,但又無紙!!跟住周圍行,又行去舊翼又去新翼!!
唉..跟住問到miss借A4紙黎!但又到部機print唔到!!頂!!
跟住黃sir入黎111室,問我地係度做咩..佢地要上堂!!跟住我地print都未print就走!!
搵miss任,佢去左監考!!好彩都見到黎sir!!佢都肯比我地同A班一齊上堂..佢地有佢地上!我地有我地做!!
做足3堂,做到小息一岩岩搞點唒!!跟住我,潘麗陪ting yan落canteen食野!!食完之後,再用多一堂執好d次序!!
執完就上留堂!!上eng- - -SBA..'人地演得幾好..我覺得我地就麻麻地!!唉..跟住都溫econ!!
小息二wif ting yan去左搵miss任..有同學仔又比miss溫彈番轉頭!!- -'跟住我落左去搵番果位同學..跟住pe堂!!
plan唒諗住可以打波..'點知未熱身就比ting yan叫番上去搵miss!!嘩..發生好多野!!跟住我地做好唒..
個個都唔想見miss溫,咁得我入去比佢!!唉..換左pe3都無用!!點都講左一堂半多dd!!唉..
佢係咁問我野.都忍唔住喊左出黎!!miss問d問題係好簡單,每一個miss都會咁問!!但做學生既就好難答!!
跟住同佢講完一輪之後就話要見ting yan佢地!!跟住又聽佢講..佢又笑又講..'無人想同佢笑lo!!
唉..笑完又望住我,只好比個[嗯]既反應佢!!搵完miss溫,再去 搵miss張.'我都估到佢搵我咩事-''-
都係關於d maths!!相信miss蔡同miss張講左唔小野=]不過都好開心miss張會擔心我d成績!!
我一定唔會令miss張失望的!!
搵完miss岩岩好落堂...落番去換3!!跟住同番d朋友講va d野!!多謝你地支持我!!哈]感激你們!!而且都要多謝miss們
and ar sir們(新翼)..好開心有佢地咁幫忙!!
lunch- - -wif 珈妤an旭姐!!
跟住返去溫econ..溫唔哂--'仲比miss聽到我同珈妤講無溫集資果一課!!比miss話我死緊!!
cm- - -抄筆記..
鍾sir入埋黎一齊吹水...哈]好唔慣ar sir教cm--'
不過都好搞笑!!跟住調位...又係同番yin坐!!哈..'都唔知點訓教?!
德育節都係度吹水...吹到去sport day!我地中5生有得參加!!haha]多謝校長la..
跟住re test!!7點半先走得..唉!!今晚可以訓死自己!!!!!

2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


2010-01-21 分類: 未分類

今個星期真係好busy牙!!唉..無一日係可以早訓lo!!
一日test完,第日又test..'溫書真係溫死我喇!!唉..]
未試過日日都溫書!!今個星期第1次試!!琴晚做project做到2點幾..今日做番,miss又唔比人地人做!!
聽日又有test!!搞到我透唔到氣..就黎斷氣喇!!
係今日我睇穿2個人!!
第一個人..開始我係對佢有dd反感,而且唔係幾鍾意佢..因為佢有dd情緒化!!
但經過今次既事..又估唔到佢有另一面,而係我睇唔到的..
佢識得保護學生,當學生有困難,佢都會盡力去幫!!原來佢都係唔錯既老師!!
第二個..開始我對佢無咩感覺..都係一個老師..'但愈黎愈覺得佢好偏心..
不過佢扮得好勁!!明明好嬲果個學生都扮到無野咁..轉頭又係到鬧人..搵人出氣!!
份野又叫做..自己又打比我屋企人!!又話可以唔洗交,跟住又打去我屋企..你呢dddd脾氣比我mama聽到..'
實鬧死我..'好彩打比mama既人係另一個姐!!更好彩老豆對我仲好!!如果唔係都唔知點算好..'
睇佢果樣唔似咁黑人憎既..但係慢慢就覺得佢勁自私,識得扮野既人!!

2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


2010-01-16 分類: 未分類

今個星期對我黎講係好唔開心...d test又咁,又要素描,又要sba..好多野做咁'
好彩星期6都唔洗返學補課..媽媽星期4果日打黎╴話星期6去BBQ!!岩唒..又唔洗補課!!
岩岩先做完呢個SBA!!woo..好似打得好多eng字..
星期5[15-01-10]
7點2起身,要快d食早餐..跟住換3..'塔8過dd就出左門..'
行到學校果邊先撞到CD..返到學見到ting yan!!
上到課室就要上CH..
CH- -- 執file..corrections!!正ar..連續兩日都係咁執..係咁改'
最鍾意查簿果一日!!
MATHS- - -講番test..
ENG- - -做speaking ws..
小息一- - -行黎行去..又上又落--'
PA- - -溫econ..但都半訓半溫咁=]
ENG- - -listening , SBA抽籤!!好彩無我地present住..
小息二 - - -傾左陣就落去..'
PEx2- - -全堂都係睇人考開波..
lunch- - -wif琳 and ah v!!
econ- - -test足成堂..但都唔夠時間!!
cm- - -又係抄抄抄..唉'手都軟喇!!
跟住去聽講座,好無聊!!想訓lo..但係隔離果兩個咁活潑.點訓得落呢'哈哈
跟住都係咁傾計!!玩..肥秋都好無聊下--'將碎紙放入我3背隻度..'哼!!
我好有記性嫁!!哈哈]特別好記仇!!小 心d!!
跟住放學..cm係咁執file,ex/test bk!!miss蔡都跟住決定唔補課!!
但星期一又要留番底補課and re test!!><'唉..
5點返到屋企!!睇電視..沖涼..
7點幾食dinner..洗碗=]等uncle部電腦等到11點先有--'搞到岩岩先做好SBA!!頂..
而加訓得7hrs..又要起身..'早d入赤柱幫媽媽揍包包豬..唉]
想訓耐d....

2010 年 1 月 9 日  星期六   晴天


2010-01-09 分類: 未分類

今朝早8點就比mama叫醒左我起身食d野就去食藥..'oh my god!!要我咁早起身..
不過我都好快咁食左碗粥,食埋藥..'再死去訓!!
訓到12點..較左鬧鐘12點起身..'但再訓多1個鐘!!1點起身,食烏冬..'
食藥..睇[宮]
睇到3點鐘,uncle話睇[風聲]..跟住就拎dvd出黎..
套戲都幾好睇..唔錯牙!!跟住就睇uncle打機..'
本身都想做hw..但最終都係留番聽日做!!跟住去沖涼!!7點30食dinner!!
嘩!!有糖醋排骨食!!good..'haha'食左兩碗飯..
食左又係我洗碗lo..個死仔又出街wor!!哼..聽日要佢洗番兩日先!!哈哈..


原來我自己有諗佢嫁..有時都好想sd sms比佢問佢做緊咩..'但而加大家都無咩關係..
咁問黎做咩先
??!傻既..等多排..可能會forget佢..跟住就唔洗再諗佢lu..