今個星期真係好busy牙!!唉..無一日係可以早訓lo!!
一日test完,第日又test..'溫書真係溫死我喇!!唉..]
未試過日日都溫書!!今個星期第1次試!!琴晚做project做到2點幾..今日做番,miss又唔比人地人做!!
聽日又有test!!搞到我透唔到氣..就黎斷氣喇!!
係今日我睇穿2個人!!
第一個人..開始我係對佢有dd反感,而且唔係幾鍾意佢..因為佢有dd情緒化!!
但經過今次既事..又估唔到佢有另一面,而係我睇唔到的..
佢識得保護學生,當學生有困難,佢都會盡力去幫!!原來佢都係唔錯既老師!!
第二個..開始我對佢無咩感覺..都係一個老師..'但愈黎愈覺得佢好偏心..
不過佢扮得好勁!!明明好嬲果個學生都扮到無野咁..轉頭又係到鬧人..搵人出氣!!
份野又叫做..自己又打比我屋企人!!又話可以唔洗交,跟住又打去我屋企..你呢dddd脾氣比我mama聽到..'
實鬧死我..'好彩打比mama既人係另一個姐!!更好彩老豆對我仲好!!如果唔係都唔知點算好..'
睇佢果樣唔似咁黑人憎既..但係慢慢就覺得佢勁自私,識得扮野既人!!
|