講番琴日先..過唒鐘先黎打--'
琴日晏就比細佬照鏡又襯3..嘈住唒我訓教..
整黎整去..跟住都嘈醒左!跟住我同細佬講: 細佬牙.. 我呢,我頭先發到鍾浩賢,我攬住左佢--'
哈..跟住佢都笑左..跟住佢又同我分享佢個夢!佢果夢比女朋友知實嬲死xddd..
跟住繼續訓..訓到3點幾,開部電話!miss左salad既sms--'12點幾sd黎都睇唔到..後悔無開機訓><'
跟住食左碗粥,同旭旭傾電話,跟住ahv..
sorry ar..ah moon,你想搵工既地方..我唔係幾想出太遠..
而且咁晏..希望你搵到岩心水既工啦!=]
琴日真係比平時多電話打黎..ting yan都打黎..哈..
跟住兵完d電話..都頂唔順!同mama落街買野!!周圍行下..太悶喇!
買餸都可以買好耐..唉,細佬又去左人地玩--'唔洗指意叫佢出黎幫手拎野!
只好決定買足$500送貨!!yeah!買到自己需要買既野xdd..乘機的!!嘻嘻!
唉,今日又要返學出席頒獎禮!最唔抵個pe獎居然比人搶走左!!個心好唔鋸!
救命!真係好唔開心lo!!!!唉..最後一年都比人搶走左..而加仲要得排球獎同銀校x..唉!
上到台都唔會笑得去邊!!
|