pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2010 年 5 月 22 日  星期六   時晴時雨


2010-05-22 分類: 未分類

講番琴日先..過唒鐘先黎打--'
琴日晏就比細佬照鏡又襯3..嘈住唒我訓教..
整黎整去..跟住都嘈醒左!跟住我同細佬講: 細佬牙.. 我呢,我頭先發到鍾浩賢,我攬住左佢--'
哈..跟住佢都笑左..跟住佢又同我分享佢個夢!佢果夢比女朋友知實嬲死xddd..
跟住繼續訓..訓到3點幾,開部電話!miss左salad既sms--'12點幾sd黎都睇唔到..後悔無開機訓><'
跟住食左碗粥,同旭旭傾電話,跟住ahv..
sorry ar..ah moon,你想搵工既地方..我唔係幾想出太遠..
而且咁晏..希望你搵到岩心水既工啦!=]
琴日真係比平時多電話打黎..ting yan都打黎..哈..
跟住兵完d電話..都頂唔順!同mama落街買野!!周圍行下..太悶喇!
買餸都可以買好耐..唉,細佬又去左人地玩--'唔洗指意叫佢出黎幫手拎野!
只好決定買足$500送貨!!yeah!買到自己需要買既野xdd..乘機的!!嘻嘻!

唉,今日又要返學出席頒獎禮!最唔抵個pe獎居然比人搶走左!!個心好唔鋸!
救命!真係好唔開心lo!!!!唉..最後一年都比人搶走左..而加仲要得排球獎同銀校x..唉!
上到台都唔會笑得去邊!!

2010 年 5 月 20 日  星期四   時晴時雨


2010-05-20 分類: 未分類

今日同ah moon去睇戲..佢遲到!!唉=]
睇左$35..都好平牙!!xdd..仲要又小人!!正!
睇[猛鬼街]..好睇!又覺得個殺人犯死得幾慘!d聲無啦啦BOO!!嚇丁成個人都彈一彈!!
睇完戲一齊行下街..ah moon買左個袋仔!!哈..
跟住去m記食野..傾計!!睇ah moon化妝!哈..隔離個妹妹仔係咁望住ah moon!!搞笑..
諗番起..好耐都無同ah moon一齊睇戲同傾計..'
雖然..而加ah moon d style同化妝都大個左..但個個女仔都想靚!
同佢一齊行..無論大,小既都望住佢!=]可能著得太成熟...企佢隔離既都有d壓力!!哈..講笑=]
好自豪就真啦!!今日好開心..一笑就feel到d m....哈'但忍唔到笑!!
跟住返屋企lu..

其實朋友呢兩個字..真係一個假名!
話就話係fd..但點解都搞成咁既樣...唉,不過我諗呢d係算小事,再大個d就慘好多!
不過好希望件事大家睇化d..只係一d小誤會,唔好樣樣野都要捉得咁緊!!
咁樣搞到自己辛苦,憎一個人都需要好多精力..唉'
不過見佢地搞到咁,睇怕都無得搞好番關係!

2010-05-20 分類: 未分類

唉..呢兩日落大雨..又打雷!!好驚!!><'
呢幾日都同ahv玩..好好笑!!一齊睇碟,打機,打壁玉..哈!
好玩..我訓練到係....哈哈!一般中既高手..hehe'
同你分一高下都得牙..嘻嘻!
ahv就黎去旅行..我會掛死你嫁!鳴鳴...愛死你!!
真係想像唔到你走左5日..我都唔知點算..哈=]..

2010 年 5 月 15 日  星期六   陰天


2010-05-15 分類: 未分類

everybody!! I miss you!!!
會考要溫既,要背既..通通考唒喇!!我只希望科科pass就得喇..唔期望攞14分!因為無可能嫁!!
好啦..而加可以成日玩喇..訓都可以訓足12個鐘!!哈=]
之前真係睡眠不足..有大大既黑眼圈..
而加個個同學仔都去搵工....但我自己就無開始搵!
無佢地咁積極去搵,但自己日日留係屋企/去街玩都唔係辦法!要搵$$先得><'
都好期待可以同大家玩幾癲得幾癩..
預期..wif moon去睇戲!得既可以一齊打牌!
wif ah v,ar ting      南南去swim 
wif 旭旭去ocean park,踏單車加ah v
可以既,你可以call我嫁..一齊去玩!!哈哈..


2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


2010-03-27 分類: 未分類

好耐無打喇..就黎會考喇!!好驚tim--'
4月1就係last day!!我會襯住呢幾日同你地影多d相嫁!!
係呢間學校,真係好開心識到你地..有d黎自自己班..有d小學就開始識..
有d就透過細佬就識到你地..哈=]我好開心牙..
一有咩唔開心就有你地既安慰!!我好鍾意同你地傾計嫁..
就算係見到面啤一啤..又或者係傾一兩句..

諗番sports day..真係死都眼閉喇..
雖然inter-class就...但我個人拎到咁既成績..我都okkk嫁喇!!
好開心...

唔知自己有無幸再讀番呢間學校!!我好唔捨得你地牙