pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2010 年 6 月 3 日  星期四   晴天


2010-06-03 分類: 未分類

而加..真係開始鐘意左你了!

2010 年 6 月 1 日  星期二   雨天


2010-06-01 分類: 未分類

有時比mandy打黎叫我上去打麻雀..哈!超正!
多謝陳衍志鬆章比我!哈,成日做我上家真係好!!
不過訓訓下教先打黎,我都未訓醒><'
要即刻彈起身梳洗,換3--'超趕!
宦好彩係隔離座...
同埋有人就住我黎打,哈!我知嫁--'好感激佢!如果唔係,我實輸好多$$=]

等咁耐,v仔終於返黎喇!我愛死你!哈><'love u!!

考speaking..
有人認為數字忌諱是迷信,你同意嗎?
唉..d人講得又勁!我完全無位入!實fail!!

2010-06-01 分類: 未分類

要考speaking..就快了><'
6:30pm..唉,擔心又緊張!哈..
驚題目難..又驚d人勁!!!唉
我要盡量放鬆自己先得!!要加油!!

2010 年 5 月 29 日  星期六   晴天


2010-05-29 分類: 未分類

就黎考試..你仲去玩..又話玩埋星期5!唉..
點知而加仲去通宵!比你嬲死!

2010 年 5 月 26 日  星期三   晴天


2010-05-26 分類: 未分類

呢兩日同ah v同ar ting去玩[大富翁] 去體育館打波!!打badminton同table tennis..
哈!
玩就係開心!!但見到自己係學校攞修業..唉!覺得自己好失敗!!
點解係學校唔會再努力d考好個試!!唉..真係好後悔牙!救命!
諗番自己考試果段期間..都唔知自己做過d咩!?
真係諗都諗唔到自己溫書既畫面!
ce..我而加要靠ce!我真係有努力去考,去溫!!雖然我晏就係唔會溫書,係食完dinner先溫!
人地係日頭溫..我係溫到夜晚至凌晨5點幾先訓!
但係果段時間..我真係有付出!!真係好比心機..有時我真係溫到唔會食野..
係因為覺得時間無多!!
如果考完出黎既成績都無唔理想,我真係希望屋企人同身邊既人係明白我係有付出!!我唔係日日睇電唔溫書!!
同埋..最緊要既係..唔好係又鬧唔係又鬧!我真係會好hurt!!
而加真係望ce..5科合格!我唔睇自己太過高..唔洗14分以上!pass就得嫁喇!


每次見到你..我就會緊張!刻意避你既眼神!裝作看其他野!
雖然我們不是每天都可以遇到,但你正在住的地方只是樓上樓下!
有時我想你有無女朋友..想你在做什麼..
我每次出街或回家途中都會想起你..有次遇到你,我覺得是緣份!
考ce..同一地方兩次遇上,我都認為是緣份!
我覺得自己這樣地愛你..是很傻!但我無法控制自己..當我閉上眼睛,我就會想起你!
無論什麼時候.我都想著你!
但時間慢慢流逝..就會對你的影子,你的樣貌..在我記憶中慢慢淡了!
我開始發覺我是不可能一下子會成為你的朋友,知道沒有巧合會在我身上發生..
差一點完全在我記憶中消失的時候,你又偏偏出現!
令我又心動了=]真沒用!
現在又不停地想起你!明知沒有結果,都會傻傻的等!
以下的歌..我很喜歡!又適合形容我對佢既感受!...
http://www.v8mo.com/news/music/2009/1117/9757.html