呢兩日同ah v同ar ting去玩[大富翁] 去體育館打波!!打badminton同table tennis..
哈!
玩就係開心!!但見到自己係學校攞修業..唉!覺得自己好失敗!!
點解係學校唔會再努力d考好個試!!唉..真係好後悔牙!救命!
諗番自己考試果段期間..都唔知自己做過d咩!?
真係諗都諗唔到自己溫書既畫面!
ce..我而加要靠ce!我真係有努力去考,去溫!!雖然我晏就係唔會溫書,係食完dinner先溫!
人地係日頭溫..我係溫到夜晚至凌晨5點幾先訓!
但係果段時間..我真係有付出!!真係好比心機..有時我真係溫到唔會食野..
係因為覺得時間無多!!
如果考完出黎既成績都無唔理想,我真係希望屋企人同身邊既人係明白我係有付出!!我唔係日日睇電唔溫書!!
同埋..最緊要既係..唔好係又鬧唔係又鬧!我真係會好hurt!!
而加真係望ce..5科合格!我唔睇自己太過高..唔洗14分以上!pass就得嫁喇!
每次見到你..我就會緊張!刻意避你既眼神!裝作看其他野!
雖然我們不是每天都可以遇到,但你正在住的地方只是樓上樓下!
有時我想你有無女朋友..想你在做什麼..
我每次出街或回家途中都會想起你..有次遇到你,我覺得是緣份!
考ce..同一地方兩次遇上,我都認為是緣份!
我覺得自己這樣地愛你..是很傻!但我無法控制自己..當我閉上眼睛,我就會想起你!
無論什麼時候.我都想著你!
但時間慢慢流逝..就會對你的影子,你的樣貌..在我記憶中慢慢淡了!
我開始發覺我是不可能一下子會成為你的朋友,知道沒有巧合會在我身上發生..
差一點完全在我記憶中消失的時候,你又偏偏出現!
令我又心動了=]真沒用!
現在又不停地想起你!明知沒有結果,都會傻傻的等!
以下的歌..我很喜歡!又適合形容我對佢既感受!...
http://www.v8mo.com/news/music/2009/1117/9757.html
|