pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 8 月 5 日  星期二   陰天


陰天我一樣都會咁開心* 分類: 未分類

未生日就先興奮!!xdd'第一次生日前既一日係咁開心嫁!!
我最開心既係..我d朋友準備好聽日既party啦'跟住就我牙叔話聽日同我睇戲..'
連睇兩套戲!!好開心既心情在心裡震盪緊!!哈]
好開心...* 今次係比上年開心得多!!

2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


8月份了' 分類: 未分類

由8月份開始要練跑..同d曲棍球d fd去'
由8月份開始要暑期做功課'
由8月份開始早d訓'
由8月...諗唔到lu!!
就到我既生日!!好開心'不過要學會獨立!!有時都cool d'有時我太過多野講!!太熱情喇!!
哈=] 一諗到自己又老左..就唔知跟住d野會變成點!?
8月7號先知自己升咩班!!都驚驚地!!
有時都諗下朋友關係 屋企人既事 我自己d野 咩都諗一餐!!
人愈大 d生活就苦悶d!!

2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


好嬲牙!! 忿怒 分類: 未分類

琴日都有dd喉嚨痛'跟住食完dinner就全身都好累!!唔舒服..'
咁我就洗完碗就訓左覺..'果陣係9點鍾到啦..'訓到1點幾..發熱脤!!我就開冷氣!!
跟住3點幾..標冷汗=]訓唔到!!so..量下自己發燒去到幾度啦..'係38.1'c!!
咁我就攞d冰放係頭腦上'一路訓..'訓到今朝7點幾'已經訓唔著lu..'都已經退左小小燒!!
咁我就起身..梳洗'食左碗粥!!跟住睇電視!!同fd sms' 跟住12點幾..我就換3
make up!!跟住12點55就出門口去地鐵站同牙婷佢地集合!!塔去灣仔果陣係無咩野嫁!!
好開心,又講又笑!!去到書展!!睇左陣書姐!!(呢度先唔開心!!)比一個肥既男生摸我pat pat!!
當初我係唔知嫁!!以後d人經過唔小心點到我姐!!跟住覺得唔點喇..點左我太耐!!睇就轉身望去
後面睇!!佢走左!!死仆街!!果陣我好唔開心..想喊!!又嬲又唔開心又想喊!!跟住我試下打比細佬同佢講!!
點知我愈講愈愈想喊..所以就同細佬講返屋企先講!!我就好無wood再睇書!!又驚'所以由果一刻
全程無講到野!!直至返番坑口先講番野!!好唔開心ar!!比人咁樣摸!!真係第一次lo!!妖!!
跟住同牙v 牙婷去食表姐'食完就返屋企!!返到屋企就訓覺!!將件事同番牙ma講!!
佢安慰左我之後就訓到7點幾..食dinner!!食完牙ma就同我去睇醫生!!
係咁流鼻塞又流鼻水喎!!唉!!最憎就係呢d病..
我要休息多d喇..唔講牙..!!今日係unlucky day!!

2008 年 7 月 27 日  星期日   陰天


2008-07-27 分類: 未分類

而加係陰天ar!?點解無啦啦會咁既'不過希望聽日返學都係咁啦!!
哈'又打雷,又掛大風!! 唔洗咁熱呢!!
琴晚玩msn玩到2點幾先訓..'因為熱得很牙!!如果有埋冷氣既話,我唔止玩到2點幾咁小吧!!
訓覺果陣先有冷氣涼下=] 訓到今日晏就3點鍾..岩岩食完野'
你地做唒暑假作業未牙!?我一頁都未點過- -'
琴晚我係諗住今日做..但今日唔想做!!哈'一日推一日咁!!
一d人暑假就去打波啦..一d人係屋企hea..一d人行下街..
唉..'街我就唔係日日都有得行..波我又唔係日日都有得打..係屋企一時就睇小說
一時就打機..一時就睇碟/聽歌!!
而加發覺自己打緊d無聊野!?->^<-
[[記住ar..打雷果陣唔係聽電話/聽音樂'咁樣做..都有機會比雷打中你的!!]]
xddd'信不信由你!!
唔打喇..留cm比我啦'

2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天


I miss you!XD 分類: 未分類

唔知你地有無人認得出係我呢!?哈'
我好掛住你地牙' 我想講'我居然升到原校f.4 ar!!好開心又可以見到你地!!
之前ar...部電腦上唔到網牙!!so..打唔到blog'
不過而加慢慢跟番個進度黎打既'哈!!你地有無掛住我牙!?
呢個暑假你地搞咩鬼牙!?講黎聽下..xdd
同埋呢..我係到左你地既blog係留唔到cm嫁'不如而加暫起'
我一黎到你既blog算係留左cm先吧'得唔得=]因為我都係用手機上網的!!
請原諒下先吧!!thx'
留言吧...*