拜年真係好開心"因為晚晚都比我玩到5點幾先訓...跟住下午2點幾,4點幾先起身..哈哈" 真係HaPPy NeW YeAR 啦...kaka"好開心"睇電視又好睇...好似呢一個地方係我話唒事咁!!哈 超正喎!!抖利是都okk咁啦..又唔係好多"但又唔係好小"xddd]] 近排成日訓覺好辛苦,d鼻水成卵日係到流,又塞一到,唔塞另一面!!真係難以入睡呢!!~ 有次去表妹到影左d相...哈"我既鬼樣會嚇死你=]
我同子穎:]
第2張][
佢笑得好鬼馬XD
合照 表妹﹃子穎』我"kakA
keep-------!!
Keep住一日"
Hi" 今朝早比子穎嘈醒左"嘩!!佢d鼻[寒]聲好勁!!搞到我同表妹又聽到,又訓唔到呢"唉 跟住佢成日攞隻腳挑我,我覺得佢訓覺係打功夫呢!!佢自己訓左,又叫埋我起身!?跟住就叫我同佢玩PS2" 嘩!!大佬牙,我d[雲拍]仲未番黎牙..佢就見我陪佢打!我更係唔理佢啦..就講左好多藉口拒絕左佢"kaka 咁訓法都唔係好點,後來"佢自己都覺得悶悶地,又訓番我隔離了"大家訓到兩點幾起身" 我就刷牙"跟住同表妹打PS2,玩[三國無雙]"打到我火都黎埋!!可能同細佬打先得"因為佢勁d"表妹唔係咁熟識果隻點玩呢!! 佢玩玩下就識玩嫁喇"跟住子穎叫肚餓,咁我地就唔打住..一齊煮野食!!食完就各自各睇電視啦..打xd啦..打保齡啦 你地估下我地3個邊個做邊樣野..哈!! 打住咁多先"喺到希望大家豆到好多利是加埋心想事成!!
今朝幫我牙叔拾屋!!?嘩!!超亂囉,唔該!!跟住幫牙嬤封利是同埋整禮物..哈!! 跟住就拾野準備去表妹屋企玩lu...3日2夜..kaka 今晚同表妹既一家人,郭子穎,同埋牙媽,佢個仔同工人"去左維園,頂!!超多人喔! 唉..不過都幾好玩既..跟住唔行lu,去到銅鑼灣,同牙媽買左兩對[詩]襪呢!!多謝牙媽" 今日都ok累.. 打住咁多先"