pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


2007-11-03 分類: 未分類

今朝表妹仲早過我起身=]我都係接近12點先起左身呢!!....
咁我地玩電腦,睇左陣電視,一齊煮野食.....我諗住做功課,但都係...唉=]
我地2點幾出左香港仔果到,去埋牙媽屋企,影左D相,遲D post出黎啦..KAKA
跟住我地6點走番赤柱到,去埋表妹到食飯,我就要走lu..
同牙包包豬 godbye kiss左,ka]]]]
佢係第三次咁好死錫我,咁聽我話!!頭先諗番起真係好好玩,同表妹扮打排球,打黎打去!!    
超正!!聽日就比賽喇,希望我地能夠sure win!!希望啦!!
   

2007 年 11 月 2 日  星期五   落雪


2007-11-02 分類: 未分類

遁黎星期日喇,我都幾期望!!哈]]今日一放學就去左我表妹到!!
而加個NOSE好辛苦,一陣問姨媽攞粒藥丸食先!!好唔點!!
成日打嚏!!病病地...唉!!又眼濕濕,人地仲以為我喊..哈!!]]
唔打住喇,聽日再打過吧!xdd

2007 年 11 月 1 日  星期四   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2007 年 10 月 31 日  星期三   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我既學號 )
2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


今日.... 鬱悶 分類: 未分類

今朝我6點50分起左身,一起身,我就好暈!!唔知點解牙!?咁我就企左起到,行都行到[X]形咁行!
企都企唔直,只想成個身訓起地下到咁!!跟住我就去梳洗,食早餐,點知食食下又想嘔!!今日我唔知搞邊科囉!!
我都唔理喇,返學果陣,我都已經行都唔想行喇,但都要行番學校,咁我就返到學校係到坐!個樣十八變咁!!
今日因為成測,所以我自己上課室,坐同企都係想暈,唔知咩事!!而加我雖然打緊xg,但我都唔知我自己而加都覺得想暈!
好頭痛,又頭暈!!成測我唔係咁識,數test又唔係咁識[[無溫書]]!!琴晚一路係咁喊都無溫過d咩書...so就係咁喇
放學,同salad你地打波,好high!!好開心!


PS:琴晚多謝牙嬋你喇,你安慰我,我好開心,但有d野你細過我,你唔會明我諗咩。。。
     anyway thankyou!無人知我幾時會喜,幾時會失落!有d野,你跟本就唔想發生係自己身上發生!!
     但有得避免嗎!?有得去choose咩!!?一切都係天注定嫁!!有旳我好僧果天,點解我牙媽會生左咁無用既女出黎!!
     點解佢生左我出黎,唔係一直照顧我!!?而係放棄我!!?我覺得我自己無用,有d小小既事,我都要扮,扮有毅力!!
     扮勁咁!!扮得好辛苦,有時我係好想放聲咁大哭!!但得咩!!?喊...都唔知有咩用!!我自認,我一諗唔開,就會做d傻野出黎!
     我唔係作賤自己,而係去跳樓!我一諗唔開,就係咁樣諗,跟住係咁喊,係咁喊!!有時我諗番自己原來係咁樣諗過,
    都覺得自己好白痴!!好低能!!岩岩返學番黎果陣,見到牙爸佢,我都唔知有咩反應比到佢,我見到佢,佢向我點一點頭,
    我就講88,佢就同我講番88!我唔知有咩反應同面色比到佢囉!!有唔開心,係要講!!但我發覺,講左都係無咩用!!都係要面對!!
    面對一d我唔想見既野,都有得去扮睇唔到嗎!!?如果In the world,無左我,有多好!!
 

    我愛我d朋友,我愛我family,我愛我既hobby! But if I can not choose , I think I'll ....

                                       e 一首歌就係我要講既心事!