今朝我6點50分起左身,一起身,我就好暈!!唔知點解牙!?咁我就企左起到,行都行到[X]形咁行!
企都企唔直,只想成個身訓起地下到咁!!跟住我就去梳洗,食早餐,點知食食下又想嘔!!今日我唔知搞邊科囉!!
我都唔理喇,返學果陣,我都已經行都唔想行喇,但都要行番學校,咁我就返到學校係到坐!個樣十八變咁!!
今日因為成測,所以我自己上課室,坐同企都係想暈,唔知咩事!!而加我雖然打緊xg,但我都唔知我自己而加都覺得想暈!
好頭痛,又頭暈!!成測我唔係咁識,數test又唔係咁識[[無溫書]]!!琴晚一路係咁喊都無溫過d咩書...so就係咁喇
放學,同salad你地打波,好high!!好開心!
PS:琴晚多謝牙嬋你喇,你安慰我,我好開心,但有d野你細過我,你唔會明我諗咩。。。
anyway thankyou!無人知我幾時會喜,幾時會失落!有d野,你跟本就唔想發生係自己身上發生!!
但有得避免嗎!?有得去choose咩!!?一切都係天注定嫁!!有旳我好僧果天,點解我牙媽會生左咁無用既女出黎!!
點解佢生左我出黎,唔係一直照顧我!!?而係放棄我!!?我覺得我自己無用,有d小小既事,我都要扮,扮有毅力!!
扮勁咁!!扮得好辛苦,有時我係好想放聲咁大哭!!但得咩!!?喊...都唔知有咩用!!我自認,我一諗唔開,就會做d傻野出黎!
我唔係作賤自己,而係去跳樓!我一諗唔開,就係咁樣諗,跟住係咁喊,係咁喊!!有時我諗番自己原來係咁樣諗過,
都覺得自己好白痴!!好低能!!岩岩返學番黎果陣,見到牙爸佢,我都唔知有咩反應比到佢,我見到佢,佢向我點一點頭,
我就講88,佢就同我講番88!我唔知有咩反應同面色比到佢囉!!有唔開心,係要講!!但我發覺,講左都係無咩用!!都係要面對!!
面對一d我唔想見既野,都有得去扮睇唔到嗎!!?如果In the world,無左我,有多好!!
我愛我d朋友,我愛我family,我愛我既hobby! But if I can not choose , I think I'll ....
e 一首歌就係我要講既心事!
|