pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


琴日&今日 分類: 未分類

琴日上午9點鍾起身"跟住無食野就同嬤嬤 細佬出去[家長日]!!因為佢見9點40分"但係我地去到201室到等
都已經過左鍾啦!!等左10分鍾..終於到佢喇"我以為佢又見陳sir"原來見miss張"miss張講d野有d係幫住古然lo"
哈哈"但係古然d成績有d都ok既...miss張有時讚佢"一時彈...=]見左20分鍾左右...到我見喇"
咁我地早到左啦"早成10分鍾到"咁又等左無耐...就到我喇"其實我等左好耐"我前幾晚係咁失眠...哈"
跟住見miss羅...miss羅係咁話我有努力..但係有d成績都要再比心機"我係E班考到第一名"但係我又有d開心"
但又有d唔開心嫁" 開心既就係" 我未試過係班裡面考到第一!!真係好開心" 但係唔開心既就係" d人跟本都無努力過!!
我地班可以話係最差果一班"有d人又想放棄唔原校升嫁喇!!咁我諗係因為佢地唔努力..顯到我好似好叻咁!!唉...so"真係
有d唔開心嫁!! 講講下...miss胡走過黎"又摸古然個頭...跟住又打"咁呢個家長日轉左去古然個到咁"係咁講佢上堂既表現啦,
又講佢既性格啦...唔緊要啦"我既事都已經講完"總之我要繼續努力去讀書"就得嫁喇"我攞到體育全級第一名啦...就係咁多獎喇"
不過我年年都係攞呢個獎"好似只係f.2無攞到!!哈"唔緊要啦"都係比沙律攞姐...其實我覺得佢體育都幾勁嫁"不過係佢自己無信心姐!
見完miss" 嬤嬤話慶祝我喎=] 咁就去左我樓下果間[[美食坊]]到食" d野食都ok喎"唔錯呢"不過小左d lo-[]-"
食完..就上樓"換3 吹鞋"跟住同沙律傾左陣電話就出門"去排球訓習班" 最終..黎黎都無黎"已經係last一班嫁喇" 上一次袁sir又無同我地講"上星期日原來要返"唉"無喇無喇!!返得果兩堂!!比左$100嫁!!都學唔到d咩既!!唉.....失望
跟住打到6點鍾" 同沙律去食野" d湯河好好味牙!!kaka" 食完...陪佢去買禮物比佢既fd" 唉...果個沙律既fd真係好煩!!又唔講鍾意
d咩野喎"搞到沙律睇左勁耐先買到份令令既禮物!!跟住一齊行番去"唔塔地鐵"沙律叫埋我行番去"因為佢話當做運動-v-"
行...一路行"一路傾"一路笑!!hehe"返到屋企都無胃口食"因為岩岩一路傾計果陣就一路食糖!!食左小小"就沖涼"琴日我細佬勁乖"
佢話幫我洗碗!!好開心"見佢咁乖仔!!

今日我9點幾起身...不過係睇電視..煲碟kaka"連我老豆都睇埋一份啦!!睇到嬤嬤佢番黎,我就唔睇牙!!因為佢叫我早d起身做功課
的!!哈]]可惜我扮做既!!咁過左陣..我係咁換3"換左果件又唔得咁!!又換另一件又唔好睇咁!!唉"算喇"都遲到了!!咁就好屎旦咁換番果套33"=] 唉~跟住去左南豐同ar_ting介紹既[[燕橋]]到食野" 又真係幾好味嫁啵!!哈哈" 無介紹錯呢"
跟住就去左9 lung 灣到影貼紙相啦"哈哈"影完之後"食ice-cream" good ar" 今日算唔錯呢"但又未做唒功課...."

Miss you ar!! XXX

2008 年 3 月 14 日  星期五   陰天


2008-03-14 分類: 未分類

今日朝早梳洗完" 就叫細佬起身啦!但係佢話今日唔返lo"-[]-' 佢琴日仲好精神係到打機!!又有d白痴既動作做出黎比我睇=]
唉"佢一定係炸病嫁!! 跟住我上堂果陣"佢係出左去打波囉!!呢d係我早就估到啦!!佢真係有時唔抵幫的!
跟住上課室...做埋d無聊野"不勞以獲就攡得一粒糖!!haha
上電腦堂" 唔識做..搵牙婷幫我做" 自己偷偷咁做每日一篇"hehe  then小息就食左果粒糖喇" 上maths堂 我係有留心去了解
嫁!!不過都係有dd唔係咁明姐"都已經有d進步嫁喇!! 上reader堂仲好笑" 明明睇唒[[逃出魔幻記]]嫁嗎!!點知又有d人話未睇完!咁又再睇過" 我已經睇過好多次了"我都識背番出黎啦!!kaka" 小息二"呆左陣就落去canteen等打鍾"上PE堂lo"
今兩堂好無聊"有d浪費緊我d時間咁囉!!d男仔又要去選拔去跑班際接力"咁我同王韻怡就一齊睇佢地跑"佢地跟本都無盡力咁去跑既!!完左喇"好似係 鄧偉明 熊貓 鄧峻昇 陳子康]] 嗯"maybe係咁既喇! 佢地選完就各自各去打籃球"而我地女仔就睇佢地打波"
我自己企左係canteen門口到睇佢地打波"我發覺睇佢地打波都有一份樂趣係到嫁!!  跟住lunch" 買chocolate milk送飯食!!
好飽飽喔" lunch後半小時去左買糖..跟住又上返classroom" 咁又聽到有人叫我"原來係黎黎佢地叫我落去打波"咁好啦!同佢地打左陣..上返去洗手" 上中文堂" 成堂都係咁吹水!! 好搞笑囉" miss胡同 陳XX係到玩XX"
跟住又係maths堂喇" 一半有留心聽書"一半同牙婷同TC 玩野"哈!! 跟住咩成長生動力喎"不過今堂都ok啦"無咩點訓過覺!!!
我係咪好叻呢!!?[[講笑]]>[]<"  跟住放學...返屋企" 係咁多喇!



 


Come notice me
And take my hand
So why are we
Strangers when
Our love is strong
Why carry on without me?

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby

At night I pray
That soon your face
Will fade away

Everytime I need you


2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


2008-03-13 分類: 未分類

唉"岩岩同d f.4 d人打波"我差左好多!!顯得我好差!!唉..無眼睇自己!!
今日聽miss胡講我細佬早退=]唉..佢係咪真係有病嫁!!?但睇完醫生,佢都繼續打波囉!!咁姐係無病啦!!
近排有好多人病牙!!大家要小心身體喔!!

唉...d病愈黎愈可怕!!

the end- - - -

2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


2008-03-12 分類: 未分類

唉"愛情係咪真係咁復習嫁?! 暗戀又係唔係一樣好簡單既事情黎嫁!? 真係好煩lo"
今日上學既時間好慢..而且都係好悶" 仲仔又無番" 細佬又炸病" 我仲以為佢真係病左tim牙"

PS

猜不透是哪裡出了錯
戀愛的進度有些落後
我也很想跟你做朋友
就你傻傻還不懂
我一直在等著
戀愛轟轟烈烈的發生
我很天真
這個勇敢的情話最動人
腳步太快你走在前頭
我在你背後開不了口

多希望你在下個路口
就會牽起我的手

給我ㄧ秒心動的眼神

2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


2008-03-11 分類: 未分類

Keep