pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 9 月 2 日  星期日   陰天


2007-09-02 分類: 未分類

琴晚2點幾先訓..因為同細佬玩PS2..
哈,所以今日都接近2點鍾先起身=]
唉...一起身,刷完牙就食炒飯,ok好味啦..^^
跟住同表妹傾左陣電話同玩左陣電腦,就比左牙叔玩電腦
我就繼續同牙表妹傾,有陣時,我d net fd問我做緊咩
我就話傾電話,跟住佢地就話有咩好傾呢?成日傾電話...哈
其實同表妹傾又真係好多野傾嫁=]ka
跟住睇電視...唉!!
一諗番聽日返學既事,真係好想死!!
牙嬤話我讀唔到中4點算!!我話咪唔好讀囉...
我都唔鍾意讀書,d讀書d野跟本就唔岩我!!
我最憎就對住d書!!又悶
唉...]聽日返學喇!!真係好唔願意返...如果有得揀唔讀
咁就好喇!!唉...I hate to study!!
救命牙!!唉.....還定牙嬤都話我無心機讀書,咁咪唔讀囉
返學去訓覺!!>______<
想死牙[[一諗到返學同埋讀書]]
I want to die!!
快d過埋中3就好喇..自由好多!!
一定有得選擇!!..........]]]]""

2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


2007-09-01 分類: 未分類

琴晚1點幾訓覺覺,跟住今朝8點幾起左身=]
乖嗎??哈.....]
我牙叔就每人比左$50比我同細佬...
跟住就掃地,細佬拖地....
果陣做到流唒汗..>,<
唉...跟住同牙卓筠傾左陣電話
又玩番電腦=]
到左下午先同番牙表妹傾左陣..
我番到學校...突然又無番,炸病!!
跟住行番屋企到...牙爺就叫我同佢買晚飯!!
唉...好唔願意去牙!!因為同佢去...佢好煩
去到街市...佢好似做左我既導遊咁!!
果樣係咩...又話e樣好平..又話貴=]
唉...有人撞到佢!!佢就話人八婆....講講講
唉...跟住我只好企佢後面扮唔識!!
唉...]個樣我覺得自己係超唔願意同牙爺一齊出街買dinner囉
成日嘈黎嘈去,又話打到人地仆街果d=]
好心佢啦=]老喇....年輕d都話啦!!> <
心照啦...]
唉...最近我出街,成日睇女仔d衣著!!-m-
琴日先好笑,我過馬路之前係咁望住一個女仔..佢幾索牙!!
跟住我一邊望住佢,就咁樣行
就住牙嬤係後面叫我,我先望到間車係我隔離=]
嘩...個女仔好似吸引住我咁> <
.......]]]唉
就黎返學喇...又係好唔想放!!
一時想讀書,一時唔想=]
真係唔知我自己想點!!
個心好煩,係咁諗埋d衰野!!

2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


2007-08-31 分類: 未分類

琴晚真係好累,所以同細佬打左陣PS2之後..
12點幾訓左喇!!唉...
今日都係1點30起左身...=M=
跟住食左d粉之後,入左d岩聽既歌入部手提到
我未買唒書,所以出左街幫埋細佬去買書...
佢而加買齊唒喇,我去左幾間書店,佢都話無果兩本書=]
牙嬤話...無書就唔洗讀啦!!跟住我就讀...好牙,唔好讀仲好!!
.....................]
真係無果兩本書!!?
跟住表妹打黎,問做緊咩果d啦....同佢講左陣
我牙嬤無啦啦問我表妹買齊唒書喇!!?跟住我就話佢唔洗買書,佢地係
copy的....跟住牙嬤就講...如果我讀唔到中4,我就同表妹一齊讀果間=]
我心諗,,表妹都唔讀中4啦,咁讀黎做咩呢!!?
跟住就諗住去IVE到既,但牙嬤又話都要比心機讀
因為果間野都要讀成績=]咩係既咩!!?
我唔多覺!!唉...
PS:幾日都無同到佢傾lu....真係好難當無識過佢囉!!
      而加表妹又唔係咁舒服...唉
      真係唔知d男仔係點諗!!?
       我諗都係有10個得一,兩個好的..]
       

2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


2007-08-29 分類: 未分類

琴晚我幾乖,11點幾就訓左喇..xd]]
4點幾起身,果陣黑黑地,好驚,果陣想動都唔敢動=]
唉,想叫表妹落黎同我訓,但聽到佢訓到有鼻鼾聲....
費時叫醒佢=]
等到5點幾先起得到,因為天開始光光地...哈
跟住訓得好又點...比條仆街嘈撚醒左!!
我訓緊果陣,最憎人嘈住唒!!
真係呢!!想一巴咁打同鬧鬼佢!!
無覺好訓....
下午.....喊左出黎,跟住同契細佬sms左陣!!
開心好多...哈
同一個人嘈左,心裡真係好唔舒服...
好唔開心既feel....
真係好後悔.....但都無用=]
我契細佬可能講得岩....當無識過佢!!
我有試過咁做....但我覺得無可能囉!!
今日出左柴灣....同牙婆佢地食飯!!
d野食ok la[-m-]
唉...
PS:當你做錯一d野,真係無得補救!!?