琴晚1點幾訓覺覺,跟住今朝8點幾起左身=]
乖嗎??哈.....]
我牙叔就每人比左$50比我同細佬...
跟住就掃地,細佬拖地....
果陣做到流唒汗..>,<
唉...跟住同牙卓筠傾左陣電話
又玩番電腦=]
到左下午先同番牙表妹傾左陣..
我番到學校...突然又無番,炸病!!
跟住行番屋企到...牙爺就叫我同佢買晚飯!!
唉...好唔願意去牙!!因為同佢去...佢好煩
去到街市...佢好似做左我既導遊咁!!
果樣係咩...又話e樣好平..又話貴=]
唉...有人撞到佢!!佢就話人八婆....講講講
唉...跟住我只好企佢後面扮唔識!!
唉...]個樣我覺得自己係超唔願意同牙爺一齊出街買dinner囉
成日嘈黎嘈去,又話打到人地仆街果d=]
好心佢啦=]老喇....年輕d都話啦!!> <
心照啦...]
唉...最近我出街,成日睇女仔d衣著!!-m-
琴日先好笑,我過馬路之前係咁望住一個女仔..佢幾索牙!!
跟住我一邊望住佢,就咁樣行
就住牙嬤係後面叫我,我先望到間車係我隔離=]
嘩...個女仔好似吸引住我咁> <
.......]]]唉
就黎返學喇...又係好唔想放!!
一時想讀書,一時唔想=]
真係唔知我自己想點!!
個心好煩,係咁諗埋d衰野!! |