Ymm...
都好耐冇打過qz拉:xp
要講番好多嘢..
brithDay要多謝人..
有:我最愛既屋企人(k)
R童;小mEi;鍾生;陳生;呀哥x2;柒仔
少得既就系KIng老公;小kEy;中汶;晶晶;豆腐都系掛xD
吾該哂您地同我渡過左壹個好開心既生日(!)
11號同左橋欣;小mEi;小宇行街街[旁人恨不到-v-
買左幾套新衫同新帽~
下次去街著:p
日日都要番呂明=]
朝朝都要早起身...
死得拉):
所以真系要吾該哂我朝朝都會鬧既人-柒仔>u<
日日都訓番既我..真系多得您次次都叫番我起身[嘻!!
|