琴日系中秋. 我放學返黎. 一直訓到7點幾. 起身左. 跟著就換左套校服佢. 等左15mins 呀叔車我1家人去Kwloon 去左呀叔屋企. 等佢地系到拜佛. D煙霧超辛苦. 好吾容易先跑出去.
同左呀叔佢地1齊食飯. 食到11點幾12點. 佢地d大人講嘢. 我就出去講電話v.v 1點個時. 我同左秀琼佢地去左玩a_a 玩到4點幾. 返到屋企. 我就沖涼. 佢地就Tv緊 我開左機. 系到睇l0vE故事. 佢地就訓啦, 我6點先訓. 系到玩睇日出- - 中秋的1日就咁就過左啦. 真系快呀haha
日日都返學.累都嘔 放學又要做壁報. 做到5:30左右. 跟著又要7:30先返到屋企. 日日過著呢d生活真系死得. 好釆今年的中秋有人陪. 吾知系同d屋企人去bbq呀 定系我同傻b哥佢地一齊去玩呢. 諗起都好開心v. 希望中秋快d到. 但系我仲味食完d月餅 仲有3盒...a_a 吾知點好.我諗著叫d Fd子同我一齊食. 等我吾洗自己1個食.
真系真系好想中秋快d到. 個日有d嘢要做. 第1系要打電話 第2系要買GifT 第3就系要玩飽佢啦!!