嘻嘻~
下個星期壹就系學校既陸運會-3-
點算好啊(!)
我要跑200m...
明明就系話跑100m
冇拉拉變左200m
激到就死.
仲要話跑800m
死緊啦*')幫我call定999先xd
800+200=1000m
壹向吾跑步既我.
梗系吾跑拉):佢召集個時.我就吾會出去←奸- -
就黎12月拉:')
有好多嘢會做.
有聖誕拉,學校聯歡,仲有假期啊~
咁有假期.相反>梗系有超多功課拉=]
12月3號有個Fd子生日,仲未諗到送咩好(!)
就黎到我既生日拉*)'
吾知您地會送d咩驚喜既嘢比我呢[/b]
呢幾日您地吾知死哂去邊.
我知道有d嘢既...令到我好想快d到我生日個日-v-
|