今日同左2個Fd去街. 去左See FliM LadY Gaga出左1分鐘. 勁想走. 仲要呆Q左. 最想見Ge人竟然見得1分鐘. 去左[吉島]
跟著有個Fd唔知咩事. 好辛苦. 我送她去悅湖.
送完就去DancE 最後就自己走.
!- 2010.8.13.
聽日係家長日. 勁Q煩. 冇端端做咩要家長日. 搞到我冇得同二表姐一齊出街. 真係勁唔開心.
今日係到Down番d嘢. E.g:PPs.Msn.FoxY啦. 勁累. 跟著同左啊KiNg出街. 買左枝嘢一齊飲. 超好飲! 跟著又去左玩.
今日冇得PosT相. T.T