星期五. 我同左MammY去mK 買左4-5件衫. 我勁中意. 跟著我地去左食嘢. 我食左件Chess CaKe 又飲左一大杯草莓汁. 勁飽. 飽都行都唔想行.
星期日. 準備我的[小新屋] 找到好多嘢. 咩都有. 呆左. 個晚同屋企人一齊食餃子. 仲要係出街食餃. 不過唔緊要啦. 一齊食餃都好HappY啊.
今日係屋企. 等待著我間[小新屋] QuIcKlY
我琴日同2個Fd子去左See FilM See左[魔法師的門徒] 我覺得Ok.幾好. 有幾個笑位唔錯'' 跟著我地去左食嘢. 食左d饅頭 跟著又要送呀汶. 勁累!
今日本來諗著去Mk 但係因為有d緊要事做. So冇去到. 結果又係要留係屋企. 悶到死啦.
HelP Me!! HelP Me!!