前日去左布屋企SleePiNg 後來去幫表姐[手] 我地一邊行街一邊扲嘢.勁累-口- 我地首先去左元朗. 跟著去天水圍買雪球雪糕. 超好味^^
琴晚又係二表姐到SleePiNg 係她到睇PPs 睇左一套電影>槍王之王 好好睇 !! 12:47時SleePiNg 但係勁耐都末訓. 一起傾計. 個日見到他地的結婚相 PoSt張先>>>
今日去左二表姐屋企玩 咁岩布又去. 我本來冇咩所謂. 但係她竟然話搭的士去 我呆左-口- 但最後我地都係搭的士去=.=
去到佢屋企. 因為唔想打機 所以我陪她一齊買嘢^^ 仲要陪她煮飯 我去左買泳衣_淺藍色的 勁中意^^
返到她屋企. 我同個FD傾計 好啦 下次再打啦^^