*MUS!C/ is my life..!.to be||RoCK|
][音樂.就是我的生命___'搖滾"才得以精彩{
rains_coming
暱稱: *RA!N+
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
工作啦!!!...
amazin' friends..
RA!N 回歸啦!!!
new challenge..
等 緊張到夜深...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
My Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 65
今日人氣: 0
累積人氣: 816
站內搜尋
2008 年 1 月 28 日  星期一   晴天


斷正...- - 無奈 分類: 未分類

本應係一個快樂的一天..怎料...

期待捐血呢日好耐, 雖然內心好怕-0- 但都好想幫到人

落到去...一路話好驚, 好恐怖, 仲話都係唔好捐~

點知d人話搵唔到血管*0* 另一隻又有濕疹><

唉~愈諗愈後悔, 點解我冇得捐><, 真係激死!!!

上到去仲俾人串// 唉~~

慶祝唔到我十六歲___-/\-


放學數學拔尖, 氣氛唔錯, 笑死我^^

等埋莫雯走, 一齊搭lift落, 突然係3樓開門... 俾個圖書館助理斷正-[]-

我竟然好禮貌地say 'HI'

莫雯都 O 晒咀...

仲要無聊到扮整傷腳-.-笑死我// 一直跛到出校門......



2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


||投名狀|| 分類: 未分類

納投名狀, 結兄弟義
死生相托, 吉凶相救
福禍相依, 患難相扶
外人亂我兄弟者, 視投名狀, 必殺之
兄弟亂我兄弟者, 視投名狀, 必殺之

andyjettakesui



2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


EVERY ONE IS NO.1 開心 分類: 未分類

一個演唱會竟然改變了我........-0-

~又多華仔呢個偶像~

所以..夜晚就去買左華仔最新ge碟
  
[ everyone is no.1 ]
係短短一個月就大賣400金ge銷量

真厲害^^
   
每一位都是第一//
我也是第一呢//



2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天


Wonderful World 2007 愉快 分類: 未分類

劉德華 Wonderful World 演唱會 2007 係今年5/1完埸啦!! 恭喜恭喜!!

我好興幸可以唔駛錢就入到去睇呢場完美無瑕ge尾場~

話說我a媽個朋友買左兩張$480ge飛 (最貴), 但係佢臨時唔得閒, 就俾左d飛我a媽

我做做下功課, 突然電話響//

我: 喂...
媽: 睇唔睇劉德華演唱會a?
我: 下...
媽: 睇唔睇? 唔駛錢ga~
我: 下????!!!!睇呀!!!!點解唔駛錢ge????
媽: 有人俾飛我lo
我: *0*.......................................


就係咁//我就同我媽去左欣賞劉德華Wonderful World 演唱會 2007
入場前派ge螢光棒
紅館真係又""又震"", 每人拎住螢光棒, 場面壯觀~

雖然演唱會中每個情節都震懾我心, 可惜相機的款式好舊, 功能亦較廢...

所以zoom唔到近鏡-v-每個劉德華都好似一隻螞蟻......-0-

太空戰士~
..電..暈我了..
先親近下d歌迷
熱身下...~
性感演繹!++!
收第一紮花~
分別同3個靚女跳拉丁舞~
發覺女性著旗袍都好靚!!
做魔術師表演"激速換衫"
企到勁高唱歌@@最後仲捉住吊架滑落黎-w-

然而, 雖然相片質素參差, 但係演唱會中每個片段都刻劃在我腦內, 記憶猶新~

縱使劉德華唔係我偶像, 但係睇過呢場驚天動地ge演唱會, 令我不得不佩服佢//

佢ge努力盡顯在觀眾眼前, 使我完全忘我, 完全投入當中, 有半場我都企起身揮動螢光棒支持佢!

佢ge表演真係令我眼界大開0v0  回想起都興奮不已^^  如果我識唱佢ge歌一定更投入!!*

Andy Lau 或許係我最佩服ge香港人, 佢20多年ge努力絕對冇白費, 反而愈來愈紅, 愈來愈強~

演唱會中有唔少好笑ge對白, 尤其是Andy設計ge ANDOX同黑仔

由於一黑一白, 所以就唱[無間道], 唱到中段//

ANDOX: 我想做好人, 俾個機會
黑仔: 對唔住, 我係警察
ANDOX: 邊個知呀! 哈哈哈哈~
黑仔: -.-..................................................
唱完之後, 黑仔跌倒, ANDOX又即刻爬低//
ANDOX: 唉喲! 媽咪, 你會救邊個先呀?
ANDY: 兩個都唔會救, 跌倒就要自己起返身!!!


另外, 原來Sammi都有到場支持, Andy仲特別送上[如果我有事]一曲

之後, fans大叫除衫, Andy就話: 我拍{投名狀}, 唔係拍{色戒}呀!

跟住又多次高呼encore, Andy又話: 每人拎定$50, 我就加時~

點知真係有個fans拎$50攝係華仔褲頭//

華仔即大叫: 痴線! 搞到我好似舞男咁... /\ /\

最後華仔梗係冇收錢, 仲兩度encore~直至12:00先正式完場

46歲ge華仔, 依然興奮到跑左幾圈, 又著工人褲露肌肉, 身型勁fit, 至緊要個人又潮又積極~

如果佢係我老竇都幾羨煞旁人, 四張野仍然咁型仔, 咁有魄力, 追得上潮流又勤力,

身型仲要fit到漏; 比起而家d中年男人.........好大對比.........總之就好似全無缺點啦~

^^Andy Lau Wonderful World Concert 2007閉幕^^



2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


別了 愉快 分類: 未分類

晏晝去左將中pizza hut食,
第一次坐係玻璃前食野-.-
個個行過都望入黎...........都幾樣衰-0-好彩我食相唔差
又有人望過黎, 我就用兇狠眼神瞪住佢0_0
佢即刻低下頭走佬~哈哈//
食完又去冒險樂園, 玩埋淨返ge幣
見到jojo & 花花(but冇叫佢地-.-)
玩完返屋企, 等cousins執埋野就出碼頭~~
再見了!!


it's the happiest week!!!^^
i'm gonna be with u in Lunar New Year!!!/\/\