*MUS!C/ is my life..!.to be||RoCK|
][音樂.就是我的生命___'搖滾"才得以精彩{
rains_coming
暱稱: *RA!N+
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
工作啦!!!...
amazin' friends..
RA!N 回歸啦!!!
new challenge..
等 緊張到夜深...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
My Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 65
今日人氣: 0
累積人氣: 815
站內搜尋
2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


himmy ; 甲組腳姐姐 分類: 未分類

Himmy生日快快樂樂!!

朝早送上生日蛋糕~同adrian又夾份送鎖匙包

(一句多謝都冇-.-)

其他人又送一大袋零食俾佢, 真係好人緣

唔知我生日有冇咁好待遇呢><

adrian仲話同himmy去食扒, 跟住去打機

可惜我要學琴冇得去 /0\''' 失望___


放學奮進, 本身係可愛的sir監視, 點知break完就撞到個臭婆娘

我同莫雯遲左一個字, 即刻俾佢記名, 奇怪佢知道我個名-0-

其後有更多人遲到, 佢就狂記名...我同william留意佢ge衣著,哈肉色衫親直間短褲...

自己隻腳勁粗, 仲著短褲暴露其缺點, 真是嘔心!!

跟住, frances要去學violin, 佢一行出位, 臭婆娘就話: 唔准擅自行出位*0*

咩事都唔知就話人先..真是惡毒的女人

奮進就黎完, 佢熄晒全部冷氣, 之後得知因為佢自己凍, 所以熄晒...

自私! 巴辣! 的怪人!

So, 我地成組都有左共識~

She's  a  B-I-T-C-H


Happy Birthday To [賤豬] again!!!



2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


14th Nov. 驚訝 分類: 未分類

Happy Birthday To U
Happy Birthday To U
Happy Birthday Tobee
Happy Birthday To U~


蚊bee



2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


暈暈暈@@@ 分類: 未分類

琴晚4:00先訓=0=今朝11點幾起身都冇乜精神

不過又有燕窩^^, 同幾隻大閘蟹做brunch, 落樓下又食少少野

就帶我表妹and阿姨去H&M買平平地又係名牌ge衫-.-

行左好耐, 佢地就幾大收獲, 又衫又褲又鞋

我...都係得件皮褸布belt
, 仲有好多野想買, 但係搵唔到><

之後我老竇\0/話要搭巴士, 我由細到大搭巴士都唔多舒服..

呢次都唔例外, 搞到我激頭暈, 我表妹佢地要拎行李走lu~

我就勁頭暈咁做功課-0-救命!



2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


NDS 分類: 未分類

今日晨早起身練琴, 彈得好似好暢順, 好ok

去到考琴, 真係緊張到我想死, 搞到...錯漏百出...><唉~

題目中的NDS, 不是我的-.-是我的表妹__她真的幸運!

話說我跟佢同佢d姑婆, 表姑姐飲茶, 上左佢地屋企休息下

佢表姑姐突然拎出一部NDS話送俾佢*0*

點知我表妹話佢又搵左人買, 即係將會有兩部NDS><

可憐我一部都冇...其表姑姐實在太慷慨了吧___

之後去朗豪坊行, 買左harry potter(phonex), 五星級大鼠,
變型金鋼

hea左勁耐就會合我家人去譚魚頭食火鍋, 食左3碟靚肥牛!!

唔錯唔錯~~

返屋企睇harry potter, 都好悶下, 畫面仲要得紅綠兩色(事後發現原來甩左藍色線), 睇到勁辛苦

再睇埋五星級大鼠, 都幾好笑~ 睇完都4:00啦, 攰死了=0=



2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


咖啡灣旅行 分類: 未分類

今日學校旅行去左咖啡灣, 全班人用一個爐-.-

好溫馨XD 好彩我地班少人, 又有d人打邊爐~

燒得好開心^++^ 不過燒到咁上下, 老師話兩點幾就要走人-0-

我地最遲出發, 但係就咁早走...計埋都冇6個鐘...

so燒完就即刻去沙灘玩, 俾莫雯同家儀勁潑沙><

仲誘騙我落水, 話好舒服@@點知一上水就3個都俾老師鬧

之後整水彈, himmy俾人整到成身濕晒, 仲透到""飛釘"" *
0*

整晒水彈突然興起玩淋水, 我都成身濕晒la......好彩唔係好透XD

玩完就真係掟水彈, 一開始d人就起勢係咁掟, 一陣間就冇晒

跟住玩食蕉-0-分兩組綁腳, 最快食完蕉返去起點就贏-.-很無聊的遊戲...

雖然只係短短ge時間, 但係都好興奮!!!

本身有人提議去埋清水灣, 但係都冇人去><

就同yansin, mon, 礎浩 and 其他人玩[馬騮搶球]..enoch要罰跑XD

返屋企, 等我表妹一家黎, 跟住食大閘蟹, 激正!!!

仲有燕窩食, 有親戚黎真係豐富好多^^

同pp玩, 食糖食死了(dirt, rotten egg, earwax)~w~...


p.s.去旅行前himmy做左咸濕伯父____