*MUS!C/ is my life..!.to be||RoCK|
][音樂.就是我的生命___'搖滾"才得以精彩{
rains_coming
暱稱: *RA!N+
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
工作啦!!!...
amazin' friends..
RA!N 回歸啦!!!
new challenge..
等 緊張到夜深...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
My Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 65
今日人氣: 2
累積人氣: 818
站內搜尋
2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


醜小鴨變天鵝 愉快 分類: 未分類

今日仲晏起身..........成兩點幾*0*
落樓下食KFC, 咁就3點幾.......
早餐>>breakfast
午餐>>lunch
下午茶>>high tea
中午後第一餐>>brunch
3點3後第一餐>>???.....high brunch?-.-
又出TST同佢地買衫, 我都買左件^^
之後返屋企打邊爐><but打之前我有d肚痛><肯定係d"毒品"><
樣衰的醜小鴨~~一浸水隻眼就落血
跟住不斷起泡ooooo00000
冇幾耐就雙眼洞空, 頸部破裂
徹底腐爛了, 化成細小可愛的天鵝
換水後, 雪白的小天鵝更是美麗
3天後, 已經成長了, 變成動人的天鵝, 更是冶艷!


THX! william



2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


aPM 愉快 分類: 未分類

去將中m記食晏, 勁shake薯條-.-

同表妹去冒險樂園, 叫細粒丁(我表妹)唔好玩幸運彩虹,

擲一個就算~ $0$點知佢一擲就中藍色, 有1500張飛.....厲害...!!

玩完出去aPM, 兜左陣去睇 "驚天奪寶" , 坐第一行-.-睇到眼都盲

唔係幾好睇>< 咁就晒左$60, 睇完差唔多10:00

係food court食石鍋牛肉飯, 貴就貴左d, but好好食^^

食完再去兜陣, 係某鋪見到件好靚ge冷褸, 成$786

真係好唔捨得>v<

但係都冇$$買=.=返屋企罷了...

拎琴晚整左ge凍餅~望落係咪好靚呢^^

但係食落就......................................................................o_0.||"".................

我地果然係食毒品@@

p.s. 有件糗事令我哭笑不得XD



2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


TST 愉快 分類: 未分類

12點幾先起身, 冇去補課XP

原因: 唔想返-.-

約埋wendy出TST行, 行左超耐

表妹係無印買左好多筆, 仲要幫佢地d同學買...無印真係咁好咩?!

我係個度買左個聖誕凍餅~

之後周圍逛, 逛左去連我自己都唔知係邊度

攰到爆-.- 行返去搵m記坐, 食返個聰明豆麥旋風......聰聰明明~

hea左陣, 睇到某人的半祼照(其實係冇祼)..."她"真的很..矜持..

這個平安夜真的非常熱鬧, 封晒路~

諗緊平安夜英文係咩-.- 

silent night??

silent & peace night?? 

peace & safe night??..........

查返原來真係silent night!!

平安的夜晚一點也不平安...//唉~

返屋企整蛋糕@@ 就像弄毒品一樣-w-

p.s. D&G D&G D&G D&G D&G....................你真的太漂亮了~~



2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


回家___ 愉快 分類: 未分類

買左即著新衫, 同pp(我表妹)出去機場, 送佢a爸機~

真係奇怪做乜會叫埋我出去送機-.-??

返屋企hea~跟住食晚飯, 執行李~

同我表妹出碼頭~(佢地都黎HK)

去到碼頭有條友走埋黎話: 即走飛要唔要?

好似想呃我地咁=0= so走左去自己攞飛

10點幾返到我屋企, 睇碟, 玩nds, 3點幾先訓-[]-



2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


做冬 愉快 分類: 未分類

北上去橫琴食海鮮, 唔多好食-.-

不過好過吽係屋企冇野做~

返落黎去左新馬路個邊ge 音樂豆cafe

食左件NY style cheese cake, 同埋一杯復刻coffee

!正!! 跟我a姨去信達城買個件我睇中左ge衫, 佢都話唔錯,

就送左俾我做生日禮物^^

滿心歡喜地逛下~話咁快就到夜晚,

去陶陶居食飯做冬, 勁多餸, 好似擺酒咁, 不過d野就真係mama

好快食飽, 就勁玩nds-0-