| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 26 日 星期三  |
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
aPM  |
分類: 未分類 |
去將中m記食晏, 勁shake薯條-.-
同表妹去冒險樂園, 叫細粒丁(我表妹)唔好玩幸運彩虹,
擲一個就算~ $0$點知佢一擲就中藍色, 有1500張飛.....厲害...!!
玩完出去aPM, 兜左陣去睇 "驚天奪寶" , 坐第一行-.-睇到眼都盲
唔係幾好睇>< 咁就晒左$60, 睇完差唔多10:00
係food court食石鍋牛肉飯, 貴就貴左d, but好好食^^
食完再去兜陣, 係某鋪見到件好靚ge冷褸, 成$786
真係好唔捨得>v<
但係都冇$$買=.=返屋企罷了...
拎琴晚整左ge凍餅~望落係咪好靚呢^^
 
但係食落就......................................................................o_0.||"".................
我地果然係食毒品@@
p.s. 有件糗事令我哭笑不得XD |
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
TST  |
分類: 未分類 |
12點幾先起身, 冇去補課XP
原因: 唔想返-.-
約埋wendy出TST行, 行左超耐
表妹係無印買左好多筆, 仲要幫佢地d同學買...無印真係咁好咩?!
我係個度買左個聖誕凍餅~
之後周圍逛, 逛左去連我自己都唔知係邊度
攰到爆-.- 行返去搵m記坐, 食返個聰明豆麥旋風......聰聰明明~
hea左陣, 睇到某人的半祼照(其實係冇祼)..."她"真的很..矜持..
這個平安夜真的非常熱鬧, 封晒路~
諗緊平安夜英文係咩-.-
silent night??
silent & peace night??
peace & safe night??..........
查返原來真係silent night!!
平安的夜晚一點也不平安...//唉~
返屋企整蛋糕@@ 就像弄毒品一樣-w-
p.s. D&G D&G D&G D&G D&G....................你真的太漂亮了~~ |
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
回家___  |
分類: 未分類 |
買左即著新衫, 同pp(我表妹)出去機場, 送佢a爸機~
真係奇怪做乜會叫埋我出去送機-.-??
返屋企hea~跟住食晚飯, 執行李~
同我表妹出碼頭~(佢地都黎HK)
去到碼頭有條友走埋黎話: 即走飛要唔要?
好似想呃我地咁=0= so走左去自己攞飛
10點幾返到我屋企, 睇碟, 玩nds, 3點幾先訓-[]- |
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
做冬  |
分類: 未分類 |
北上去橫琴食海鮮, 唔多好食-.-
不過好過吽係屋企冇野做~
返落黎去左新馬路個邊ge 音樂豆cafe
食左件NY style cheese cake, 同埋一杯復刻coffee
!正!! 跟我a姨去信達城買個件我睇中左ge衫, 佢都話唔錯,
就送左俾我做生日禮物^^
滿心歡喜地逛下~話咁快就到夜晚,
去陶陶居食飯做冬, 勁多餸, 好似擺酒咁, 不過d野就真係mama
好快食飽, 就勁玩nds-0- |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|