*MUS!C/ is my life..!.to be||RoCK|
][音樂.就是我的生命___'搖滾"才得以精彩{
rains_coming
暱稱: *RA!N+
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
工作啦!!!...
amazin' friends..
RA!N 回歸啦!!!
new challenge..
等 緊張到夜深...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
My Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 65
今日人氣: 0
累積人氣: 818
站內搜尋
2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


Halloween# photos_.| 分類: 未分類








2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


監.獄. 不安 分類: 未分類

今天...參觀...victoria...監.獄.

好恐怖!!!@@只是犯下小錯, 不是殺人放火~

就已經要困係黑漆漆的牢內><

係監倉ge床上仲有以前囚犯留低ge原字筆字句....

上面寫著:::老公, 我好掛住你. 你近來點呀?
               愛是一種痛苦....
(就係記得咁多)

仲有佢畫左個時間表倒數日子, 見到真係好觸感

雖然佢地犯罪, 但係都好同情佢地, 好可憐佢地!!

另外, 又有d流傳落黎ge怪事......
有犯人被囚禁, 閂左閘後開唔返, 最後點3支煙拜一拜就開返@@
有個地方係將d接受死刑ge犯人放血, 奇怪每次職員巡察都會打嗑睡,
而佢地又要打鐘以確保冇偷懶, 當差唔多到打鐘時候或者有上司黎~
耳邊就會有"人"叫你:::夠鐘啦~
聽完之後真係好深寒, 好驚>w<
有人覺得係獄中好辛苦, 係廁所綁住條褲, 吊頸自殺___

參觀完出返黎真係猶如重擭新生, 坐監真係一件好痛苦ge事, 呢次經歷真係警剔到我做任何事都必定要三思, [路係自己行, 差錯腳就
會跌傷, 但係呢d傷卻留下深刻ge疤痕]

有d野錯左就係錯左, 就好似說出的話覆水難收, 我地永遠都要記住唔可以亂作反!!!

離開監獄時真係唔敢回頭望>< 

但係唔知我係咪太吸引, 連女鬼都愛上了我, 纏住我唔放, 搞到我勁頭赤, 極辛苦/0\

之後去左上環飲茶, 我同莫雯, enoch, 歐佬, 4人一枱齋吹水, 玩nds, 冇乜點食野~

食完走人, 莫雯都覺得頭赤, 我地就發覺原來隻女鬼係bisexual-0-

辛苦----累----....



2007 年 10 月 30 日  星期二   陰天


陸運會___===>>> 開心 分類: 未分類

呢兩日陸運會, 好興奮!!!嗌到聲都沙~哈哈

Yansin ge 手帶組...前兩日先趕工, 好彩搞掂!!

黎到灣仔運動場, d人已經開始吶喊~極為震撼!!

我參加左鉛球, 200m, 鐵餅
<<<我的號碼布

頭一日擲完鐵餅就冇野玩, 一路打氣, 又打鼓

我班又有畫鞋組, 幫手畫白飯魚, 洪女幫我畫格仔-0-

自己再加埋LV字樣, 好有LV style~^^
<<<完成品

睇人跑跑跑就完左頭一日...(其實都有d悶)

第二日返去, 氣氛更加高漲!!!

先有中一生ge啦啦隊表演, 之後就開始比賽la,

我跑200><唉___愈諗愈緊張...之前試過扑低, 好有陰影

準備個陣心情百感交雜, 好多野顧慮><

又怕好似上次咁扑親, 又怕跑到扭親, 揪筋...而且呢日狀態不佳, 驚會嘔@@

到真係跑個陣諗ge野冇發生, 但係準備不足__隻鞋勁鬆, 個人跑唔郁咁-0-
<<<電子板上我的名字
<<<衝線, ...但係包尾...


不過興幸的有大批人支持我^^

之後推鉛球都冇力啦...年年都係咁...一d運動天分都冇-.-

唯有返去打氣罷了~

有adrian同himmy跑800m, 厲害的himmy竟然攞到4th

興奮固然興奮! 但係himmy點解會咁勁=0=,

之後直落到尾段, 有師生接力賽, 4 x 100派出himmy(1st), pogo(2nd), 洪女(3rd), 阿海(4th)

himmy竟然跑贏7個人, 冇人追過himmy@@

究竟himmy是有甚麼激發他了嗎??

居然俾以往快左咁多+0+  跑步又的確係幾正, 我都好想跑快d

係咁叫佢地加油, 把聲都沙晒/0\ 但係當中ge喜悅點都抵返晒^++^

最後, 不失所望, 4人ge 激烈鬥志及爆發力, 終於可以取得冠軍1st

我地5M仲擭得高級組ge[最佳飾物獎], 冇白費各位努力ge成果^^

另外, Yansin的尖叫聲真的................我差點...__聾了__

經過左多項緊張ge賽事, 陸運會就此閉幕~~

奉上照片:::
<<<多燦爛的笑容!



2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


空虛?! 分類: 未分類

放學奮進完~ 莫雯: 我唔想畢業呀!

咁快就5年啦~仲有幾個月就會考-0-時間真係過得好快...

莫雯話畢業後會好空虛..捨不得與成班同學讀書ge氣氛, 就算係test, exam都只係點綴

但係我始終認為出黎工作比返學好, 唔駛做功課, 唔駛測驗考試~

空虛? 真的會嗎?

人總會離開校園, 只要這段日子感覺快樂, 甚至只是一秒, 牢牢記著這快樂的一秒便足夠了//

但願日後工作仍可以全班一起聚舊, 重拾那份深厚的感情!^^



2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


我的___表妹 分類: 未分類

pc個妹, 即係我表妹琴日黎左

深夜0:00捉佢出露台聽我唱歌^++^

||正||>>>影左幾幅型相XP

今朝, 打羽毛球, 又跳又唱又打, 極爽!!! 被蚊偷拍... 

返屋企開唔到門-0-...祈求天父給我開門回家~

之後帶佢出去TST行街, 十問九唔應...難道真的"沉默是金"?

真係火都黎埋, 點都唔睬人, 都唔知佢想買d咩><

好彩最後都買到-.- 跟住去漢陽苑食野, 唔錯^^

然後去返幫pc買袋, 行左好耐都未揀到-0-, 買左個閃黑的(似而家gucci潮孭ge袋)

點知pc話大得滯><唔多鍾意..................失望.............

返到屋企, 深夜又捉 蚊 出露台聽我唱歌XD

||正||

聽日就走lu~886