| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 10 月 12 日 星期五  |
| 哈囉喂 |
分類: 未分類 |
今晚5:00去到海洋公園門口, 好期待呀!!
我, rachel, 葉偉智同埋群班某男仔女仔 一行16人進場
一進場就俾我見到Sun Boy'z, Mandy, Sherman(睇返mandy個blog先知佢地真係去拍野)
率先玩ge係 "鍾馗捉鬼", 入去見到個鍾馗, 最深刻佢ge說話: 請勿拍照
仲要有埋手勢...入去佢個鬼門關><驚 驚 驚...................................................................
第2站- "死囚浩劫", 聽到槍聲已被嚇瓜了-0-好彩仲係白天冇咁驚, 夜晚真係唔知點算
入邊淨係聽到呯呤嘭欄, 真係唔敢望佢地><好冇膽a/0\
第3站- "瘋醫生解剖室", 見到公仔已經好核突, 仲要嚇一嚇-.-
不過都開始冇咁恐怖XP
行多行就夜晚, 搭纜車上山, 涼風陣陣>>舒服呀!
行去 [街頭大恐慌], d鬼混入人郡當中, 後果大家都知...*0*
d鬼真係好型~對boots仲要有火石, 跣過黎會有火花@@
葉偉智個頭怪怪的, 卻好適合扮鬼, 因為佢著住校服黎..白衫黑褲
d途人經過都俾佢嚇親, 正爆!!!
有隻鬼見到佢咁就話: 自己都識嚇人, 唔駛我嚇啦, 唔理你地啦~
笑死我XD
第4站- "奪命嚇輪", 怕怕><d鬼成日冇lala衝出黎- -真係...+_+.......
臨尾要走仲有水潑埋黎-v-濕晒
跟住終於玩左我渴望已久的跳樓機, 上去就落返黎-.-頗刺激的
玩左海盜船(暈暈地), 飛天鞦韆, 摩天輪(睇靚景), 旋轉熊貓, 兒童摩天輪, 青蛙機(好童真^^),又玩左熱氣球, 仲有火車仔.....................
女仔坐低休息, 隔離有鐵欄, 我就引用"死囚浩劫"ge情形, 用水樽摑個鐵欄, 大嗌: 放我出去a!
成功嚇到佢地^++^
睇返d鬼, 真係好掂, 有d揸住個電鋸, 一開聞到電油味, 都唔知真定假-w-
仲有d好RoCK ge鬼, 特登搵佢影相, 真係型爆!!!!!!!.....||||.....
hea左都幾耐, 已經好攰, 我地ge最後一站- "東瀛凶間"
係其中最大型的, 揀左日本冇揀中國-0-, 等左成個鐘......{我地等到腳軟, 為的係俾鬼嚇...值得嗎?*0*}
入到去好多貞子, 仲擺左好多電視, 播住d貞子係電視, 衣櫃扒出黎, 點知真係有隻扒出黎-[]-
跟住經過一條效果非常好ge通道~~~~
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
就係咁樣~d燈勁眨, d人郁個陣就疾疾下^^
玩完lu~話咁快就要走la><好唔捨得d'鬼'
有機會暑期工做呢d都好開心/\/\
仲明白到點解海洋公園會俾disneyland成功咁多
十月全城哈囉喂等住大家呀!
|
2007 年 9 月 28 日 星期五  |
| 相近 ..還是.. 遠離 |
分類: 未分類 |
今日真係好唔開心>< 坐左個好不利ge位..
上年中四過得好開心, 同himmy上年亦都開始比較熟絡
不過每次都係himmy做好人; 我就做醜人..都幾羨慕佢ga
佢又不時都串下我, "搞"下我~ 但係呢段期間過得幾開心!^^
經常傻笑, 同埋d人一齊"癲"-0-
今年難得升上中五, 除左想成績進步外, 當然想更加高興la
不過想ge係現實中卻未能達到, 成績係有些少進步, 但我更在意我ge友誼
同施嘉'車'坐的確係好悶, 但我可以專心聽書; 坐我後面ge係himmy 同 飯
同佢地距離拉近左, 不過關係卻逐漸地疏遠......
佢地兩個成日係後面笑, 我無無聊聊都想湊下熱鬧ga, 不過望得多就俾 飯鬧><
himmy坐得我後面就預左佢恰我, 但係估唔到佢咁衰, 其他人講得啱! 佢真係欺善怕惡
對住a海佢地就好尊重, 對住我就一定要恰我, 難不成[大蝦細]已經成左定律...
himmy每次叫我幫佢, 都一定唔禮貌, himmy: 喂!借張ws俾我a~ {'muk'契}
要我幫佢都咁話我, 邊值得幫\0/, 所以佢之後叫我幫佢執返支筆, 我都冇幫佢..
傳野俾佢個陣仲好幼稚咁掟俾佢黎作反抗, himmy實嬲ga, 因為佢要係人地面懶勁ma
唉~可憐ge係我想反抗就俾人話, 頭先都左la~每次都我做醜人, 無論himmy點恰我,
其他人都只會當做笑話, 完全冇理過我ge感受, 咁又係..我又唔係佢地d咩人, 對我咁好做咩-.-
himmy做乜都唔會俾人鬧, 我做d比較激動, 過分ge行為就會俾人串, 俾人鄙視||
中五初頭就咁唔開心, 我都唔知點捱落去___@@
yansin: 看開點吧, 愈是向負面想你就會走向負面
enoch: 一個人只要堅信自己是有種特質是令人欣賞~那麼, 你就會有自信
佢地兩個講得好啱, 不過掩飾自己ge傷心, 格硬避免負面想法, 係咪實在地開心?
相近? 遠離? 我會選擇遠離, 因為..人暫時離去先會懂得珍惜(當然..像我這種人..就要睇人點睇) |
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| 25/9____REd_動全城--- |
分類: 未分類 |
|
|
今日便服日, 學校搞左d比賽, 其中一個係"最團結大獎"
我地班就決定著到紅....白....藍....
我揀左著紅色, then我就著件cK的紅色shirt + Levis501
返到去d人即刻::"嘩":: (都預左-0-)
家儀話我好型, 哈哈^^我又的確係幾型ge!!*0*
跟住上econ, 俾李賢明發現到, 都話我好型^^好似{舞動全城}-.-
仲話::真係幾型, 唔係人人handle到......
即刻喜上眉梢, 真係好開心呀!!~行樓梯個個都要望一望我^^
你地睇完實話我自戀+0+//
另外:::琴日的壁報揭幕了, 以下係壁報d相, 個個都話靚, 好有arts feel~~實拎硬獎!!
   
  <<呢幅有d似監犯=.= | |
2007 年 9 月 23 日 星期日  |
| 22/9 ~ a happy day |
分類: 未分類 |
琴晚..凌晨1:00先返到屋企..
朝早9:00去到尚德m記食早餐, 好多人都冇黎, 尤其係提議ge Frances都冇黎
食完返學校整壁報, 莫雯提起1408, 我先知mon都係住1408{入左出唔返}
整整下我同佢地兩個又要出去買野, 返去個陣我見到一位過氣演員 劉丹 係區議員
我同mon講緊劉丹, 莫雯:而家d明星有"鬚"ma
我:有"鬚"??
莫雯:係a, 平時d明星有"鬚"先掙到$$ma
我:下!!好多明星都冇"鬚"la...你講咩?
莫雯:Liza姐lo
我同mon都呆晒, 一直以為莫雯講緊劉丹, 我仲問mon乜劉丹唱歌ga咩?
原來莫雯講緊ge係show~
笑死_______-0- 返到去快快手手整左個壁報~我遲d會post相ga~
而家係咁ge樣:::::

返屋企補埋習都成4:00, 5:30出去彩虹~
跟住同我d cousins(大我都成20歲)開頭係咁諗會唔會好悶, 好驚悶死...
坐佢地車去西貢蠔涌(另一個cousin)ge屋企BBQ, 燒完唔係好耐就飽lu
同佢個兩隻狗, 真係好得意!!! but大個隻係口水狗...佢行埋黎我見佢流口水=0=
細個隻俾佢搞到個身濕晒+0+ 好可愛!!*
  <叫阿火 v叫tiffany
   
班人打winning, 但係我唔識打>< (唔鍾意球類玩意)
but佢部電腦dl左勁舞團, 之前好想玩, 卻dl唔到, 而家終於如願以償<<
都幾難玩下><but好開心~^^ [好彩有去到ja]^++^
12:00要走lu, 坐我cousin(住西貢)部跑車返黎, 坐車頭||
應該要以70km/h , 佢就以120above車我返去, 好刺激, 第一次坐快車
好似玩過山車^^ 仲經歷到之前miss chau講個條S型斜路, 諗起佢講ge飄移都幾係野
係中途有個交通警阻住晒係我地前面, 冇得快>< 激死...
跟住好快返到屋企...1:00.......................happy today ; hard tomorrow... |
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
| To:...我前面那位... |
分類: 未分類 |
或許我講得比較過分...
你同我解釋左, 我知道你幫我係出於對同學ge心
我請你食野的確唔係話好多, 但係我都係出於對朋友ge心
我想維持朋友ge關係, 所以都會成日幫人, 請下人食野
幾多次唔重要, 在乎ge應該係友誼先啱*
加上我亦有幫過你, 如果衰d講句, 你一定有掙我野...
因為我請你食野, 幫你都多過你.....but anyway, 我唔係要你還我
只係想你可以知道我想有段好ge中五, 好ge友誼!!
另外, 做朋友唔需要視乎男女, 對人ge語氣都係//
同性一齊傾計, 一齊玩..可以好親密
同 異性講野當然唔會咁親密, 但係亦唔至於要串人, 疾人
我自問又唔係對你衰, 你講野我認為唔需要咁負面
而且好似係針對我咁, 對住其他男仔, 你又唔會咁講
總之, 我為ge都係想開心, 想有朋友.......
That's it~ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|