| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
happy birthday!  |
分類: 未分類 |
HAPPY BIRTHDAY TO ME*
晏晝去新八佰伴個food court食野, 食完野去"熊貓樂園"玩...
同d表妹玩氣墊球, 玩到個球飛走左...唔知去左邊...
我地就急急腳走人@@
搭巴士去信達城, 我睇中左件衫, 但係又唔知買唔買好><
最後都係走左................之後成班人去影貼紙相
這就是我的表妹 & 唯一的表弟
   
婆婆ge七個孫逼晒係個鏡頭度, 真係難得一見, 好似全家福咁-0-
執相過埋膠都搞到6:30, 買埋杏仁餅 & 豬肉乾(for班男仔-.-)
返屋企打邊爐^^有埋大閘蟹, 食食下wendy(我表妹個fd.)打黎, 落去拎禮物^^
佢話我地成身蟹味*0* 傾左上返去, 見到箱面寫ge野有錯字
"朗"仔 >>"郎"仔
聖"誕" 都寫錯~.~
   
不過有咁大份禮物都好開心啦^^
打完邊爐就梗係要慶祝我生日啦, 雖然個蛋糕塊牌係樣衰左d, 但係興奮已經抵返晒,
 
仲有我表妹送ge聖誕卡(親手畫ga)
  
thx a lot!! 今年應是歷年來最開心的B-Day
|
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
2007 年 12 月 12 日 星期三  |
origin...><  |
分類: 未分類 |
前日考完試, 今日派卷la
Geo. <<< Lorain竟然唔返\0/ 唉~ -v-
跟住Eng. <<<淨係派左writing, 都算咁la~起碼合格..
Econ. <<<派左mc, 雖然比其他人低, 但係有進步, 受到老師高度表揚^^ -.-(令佢老懷安慰)
Maths. <<<真係火都黎\0/, 點解我要咁誠實?! 我本來全班第一,
點知老師加多我8分, 搞到變左3,4名
唉!!! "誠實"不是好事>< 希望如老師說: 誠實會有好報啦___><
今日派左d都冇合格, 但係聽日就......................-0-=0=-[]-=[]=|||||| |
2007 年 12 月 7 日 星期五  |
2007-12-07  |
分類: 未分類 |
|
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
王子復仇記  |
分類: 未分類 |
由莎士比亞著作, 再又何文匯改編ge王子復仇記係呢幾日上演~
我為左我ge SBA 就走去睇左呢齣舞台劇...
約左傻咩同kiki 1:30, 我12:45先起身, 趕就趕得切, 不過我會冇早餐食,
齣劇2:30開始, TKO搭去TST都成9個字, 連lunch都冇得食...
睇緊期間真係餓到想死, 真係打晒鼓-0- 但係睇睇下又唔覺餓//
[王子復仇記]係由馬俊偉, 郭羨妮, 謝天華等人主演,
其實都唔錯, 但係又悶左d, 卻又有幾part好好笑
講真, 我認為製作真係比較差, 雖然話係$60唔貴, 但係~
"藝術有其高尚情操, 不應以錢財來取捨"
否則, 恐怕藝術已被作為娛樂, 商業利用, 被侮辱!
劇終後, 同班人行去尖東, 諗住有adrian帶食好野,
點知........兜左成個圈去左...吉野家-.-
不過a媽叫我返屋企食飯, so食左個小食就走人~
p.s. 以上乃屬個人意見, 如有任何侵犯, 請恕之__ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|