*MUS!C/ is my life..!.to be||RoCK|
][音樂.就是我的生命___'搖滾"才得以精彩{
rains_coming
暱稱: *RA!N+
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
工作啦!!!...
amazin' friends..
RA!N 回歸啦!!!
new challenge..
等 緊張到夜深...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
My Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 65
今日人氣: 1
累積人氣: 820
站內搜尋
2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


happy birthday! 愉快 分類: 未分類

HAPPY  BIRTHDAY  TO  ME*

晏晝去新八佰伴個food court食野, 食完野去"熊貓樂園"玩...

同d表妹玩氣墊球, 玩到個球飛走左...唔知去左邊...

我地就急急腳走人@@

搭巴士去信達城, 我睇中左件衫, 但係又唔知買唔買好><

最後都係走左................之後成班人去影貼紙相

這就是我的表妹 & 唯一的表弟
DSC00152DSC00154DSC00155DSC00156
婆婆ge七個孫逼晒係個鏡頭度, 真係難得一見, 好似全家福咁-0-

執相過埋膠都搞到6:30, 買埋杏仁餅 & 豬肉乾(for班男仔-.-)

返屋企打邊爐^^有埋大閘蟹, 食食下wendy(我表妹個fd.)打黎, 落去拎禮物^^

佢話我地成身蟹味*0*  傾左上返去, 見到箱面寫ge野有錯字

"朗"仔 >>"郎"仔

聖"誕"  都寫錯~.~
DSC00157
不過有咁大份禮物都好開心啦^^

打完邊爐就梗係要慶祝我生日啦, 雖然個蛋糕塊牌係樣衰左d, 但係興奮已經抵返晒,

仲有我表妹送ge聖誕卡(親手畫ga)

thx a lot!!  今年應是歷年來最開心的B-Day



2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


聖誕聯歡 愉快 分類: 未分類

開心的一天!!!

拎住四支2.5L ge汽水返學, 真係好重...

但係付出係有回報ga~收到生日禮物&聖誕卡
DSC00164  himmy個聖誕老人-0-........

thx!

抽獎拎到隻羊公仔-.-  交換禮物puiki俾左隻好似我ge馬騮-.-

跟住要同莫雯鬥咬蘋果, 掙1g><輸左 \0/ 

仲有本death note...(洪晉章~俾我bully死)

完左聯歡, 即刻飛奔屋企拎行李離開香港~

去我beloved  MACAU!!!



2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


origin...>< 鬱悶 分類: 未分類

前日考完試, 今日派卷la

Geo. <<< Lorain竟然唔返\0/  唉~ -v-

跟住Eng. <<<淨係派左writing, 都算咁la~起碼合格..

Econ. <<<派左mc, 雖然比其他人低, 但係有進步, 受到老師高度表揚^^  -.-(令佢老懷安慰)

Maths. <<<真係火都黎\0/, 點解我要咁誠實?! 我本來全班第一, 

                  點知老師加多我8分, 搞到變左3,4名

唉!!! "誠實"不是好事>< 希望如老師說: 誠實會有好報啦___><

今日派左d都冇合格, 但係聽日就......................-0-=0=-[]-=[]=||||||



2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


2007-12-07 疑惑 分類: 未分類

 

 

__..辛苦也要接受, 愛情就是這樣__..



2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


王子復仇記 驚訝 分類: 未分類

由莎士比亞著作, 再又何文匯改編ge王子復仇記係呢幾日上演~

我為左我ge SBA 就走去睇左呢齣舞台劇...

約左傻咩同kiki 1:30, 我12:45先起身, 趕就趕得切, 不過我會冇早餐食,

齣劇2:30開始, TKO搭去TST都成9個字, 連lunch都冇得食...

睇緊期間真係餓到想死, 真係打晒鼓-0- 但係睇睇下又唔覺餓//

[王子復仇記]係由馬俊偉, 郭羨妮, 謝天華等人主演,

其實都唔錯, 但係又悶左d, 卻又有幾part好好笑

講真, 我認為製作真係比較差, 雖然話係$60唔貴, 但係~

"藝術有其高尚情操, 不應以錢財來取捨"


否則, 恐怕藝術已被作為娛樂, 商業利用, 被侮辱!

劇終後, 同班人行去尖東, 諗住有adrian帶食好野,

點知........兜左成個圈去左...吉野家-.-

不過a媽叫我返屋企食飯, so食左個小食就走人~


p.s. 以上乃屬個人意見, 如有任何侵犯, 請恕之__