|
|
2007 年 5 月 14 日 星期一  |
慘...  |
分類: 未分類 |
今日冇野做~上堂~不過今日有d野好特別- -就係最尾果兩堂Eng,,,變左性教育堂= =''~做d問卷之類既野...放學~去左馬鐵站買八達通(之前果張係馬鞍山唔見左...)之後番歸...矛野do= =...
我諗e排都會少玩電腦~因為出面果部電腦又傻左...慘
|
2007 年 5 月 12 日 星期六  |
輸左...  |
分類: 未分類 |
唉...連嬴終於都畀人破左喇!!!T^T其實完場之後都冇乜事,,但返到home,,,想喊-3-,,,其實今日都係自己踢得唔好...唔好乜都怪哂肥波,,佢係有錯~但唔係錯哂...各位隊友sorry~自己踢得唔好~第一次咁失敗...今日一個人都扭唔到~次次都係(掂)到一腳~個波就畀人清左or搶左~人地後防太強~唔應該怪人,,,返到屋企~訓左陣...發夢都諗緊今日點解會輸~~~唉~都係自己唔好...唔講踢波果d野喇~完場之後先唔好彩= =~阿sir竟然叫我拎番d pet同波番school= =''...好q重
今日返到home之後玩左陣勁舞,,,訓教......起身~沖涼~唔食飯了~玩左陣跑...同黑鬼傾左陣計...話如果有時光倒流就好- -''~我叫佢等我~我遲d做發明家~發明部時光機- -我係22世紀既多啦B海- -''~同膠婆傾計= =...打日記~~
ps:你受既一定見到- -'' |
2007 年 5 月 10 日 星期四  |
今日都係咁無聊= =''  |
分類: 未分類 |
今日早d打啦~~冇野做-3-,,,今日可以9點先番到學校~所以遲左少少起身,,今日係English Day Camp- -,,,好撚無聊...。玩左成日遊戲,之後食飯,,再玩遊戲,,,玩到死咁滯...我記得有一樣野好好笑~我地玩果個唔知乜q野果陣- -隔離組d人走埋黎~之後佢地d野就畀我ko左- -隔離組果d人之後輸左...之後番左屋企,,,冇野do- -,,,我諗天日都一樣係咁無聊= =... |
2007 年 5 月 9 日 星期三  |
超無聊...  |
分類: 未分類 |
今日真係超無聊~又唔屎上堂~淨係去參觀發電廠~無聊到乜咁~屌佢個喇星~~~~~~~好q悶~我寧願上堂好過~坐車都坐到就快嘔- -''~好彩,,,,冇。去到果到睇黎睇去都係得果d撚樣野= =,又冇野做喎~其他學生就好啦- -~可以留係學校睇電影= =~可憐(我)= =忽忽忽,,,,番到學校仲要做野做到3點幾~睇電影果d又可以12點幾放~屌佢個老味- -'',,,番到屋企~冇野做= =~同榕亮反左陣 勁舞 = =~膠~~~冇野做= =
psssssssssssssss:5月12加油呀~做低樂道~有可能的話...= =加油- -丙組 |
2007 年 5 月 8 日 星期二  |
無聊=]  |
分類: 未分類 |
|
無聊~
無聊~
無聊~
= =今日踢波-[]-~冇野做- -無聊囉= =
膠... |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 21 | »
|