今日遲左番學校~番到學校之後唔夠5分鍾就打鍾喇~上堂既時候好多老師都有送食物俾我地~好多呀!有出奇蛋~金沙~糖~總之就好多啦~^^好耶~我同阿懷鬥多聖誕卡~我咁都多佢一張喎~o哂咀~今日數學堂遲d俾老師留堂~好彩邱sir救左我~放左學之後去左踢波~今日踢波好無聊~勁多人~不過我唔鍾意太多人~好鬼悶!!!=.=聽日足球比賽喇~好驚呀~
今日放左學之後就去左踢波~係咁多~
今日又冇時間~又唔想打呀~
今日8點起身打機~之後又係打機~打到11點幾到~又係打機~1點到就落左去踢波~勁無聊!超少人~買左個波~勁平喎~個波勁硬~落去既時候見到yky(邱金元)既人(管樂團)~得我同我d fd係下面踢波~無聊到爆~之後原本想走~不過好彩冇走到~因為唔夠5分鍾就見到有d傻仔落黎踢波~記得有一個好似叫kai子朗~小學一年級同佢一班既~之後又走左個勁人黎~不過超冇體育精神喎~唔小心射仲佢(彬彬)就用腳踢我~唔係我地果隊既~不過都係我地win左~因為佢地隊既人超勁~仲有呀~有一個人既名勁好笑~好似叫張藥房~死大陸利~旭一旭就話要打~趙xx題供:e+咩年代呀~仲打交~報警拉鳩你呀!~之後就番屋企打機~識左一個損友~又有個唔知佢係乜水既乜水~竟然識我嫁喎~係我小學既~讀林裘謀既~女仔~e+中一~識我喎~死都唔講佢係邊個喎~頂~
今日朝早一起身就勁凍~凍到手腳都痺哂~開機~打機!之後到左1點到就去左買!白飯魚!因為對鞋放左係學校~之後就同fd去左踢波~落到去之後~通街走~因為見到好多小學同學~之後去左大埸睇d小學既人踢波~勁到xxx~之後我地就坐係到諗我地果隊(足球比賽)既名叫咩名好~我地諗左好多~例如:小朋友隊,細佬隊,小海無良隊,小喇叭隊,足球隊,專打f.three隊......等等!你地可以俾d意見~幫手諗下第二d名~之後番到屋企就同阿懷反跑~勁正~影左超多相~黑白3係阿懷,我係紅色3