矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~
矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~
矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~
矛野do~矛野do~ 矛野do~矛野do~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~ 訓教~
矛野do~矛野do~
訓教~
今日踢八強呀~嬴左呀~今日巧巧菜呀~踢完波先落雨,我地入左4強喇,有牌拎~唔屎重考呀~~~好耶,見到司徒卓喬= =,竟然做左對面既10號- -''
不過,,踢完之後去左食野,,,點知...唔見左個銀包= =冇左百幾雞-3-
ps:你唔會激死我= =
今日一早就起身打機!!!d屋企人走哂去飲茶~得番我同阿哥係到~同fd傾左一陣msn!開始玩勁舞~發覺原來勁舞同跑都係差唔多好玩~所以我e+開始玩勁舞喇~不過都係唔會打太多機囉!!!打機打到4點到~肥波黎左我屋企~打機!!之後去左打波~打左一陣~之後又番屋企~冇野做!!!聽日又要番學喇!!
今日冇乜特別~~~成日都坐係部電腦隔離!!!睇左好多足球既影片!!!上網搵d足球既資料!!!之後打左一陣機!!!夜晚睇叮叮!好無聊~之後又係上網!!!冇野做!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
襯e+冇乜野做打左日記先啦~~~今日番學~早會前去打波~冇乜野~之後排隊既時侯阿懷同我講~話唔好同國煌講野~我就問佢點解~佢就同我講左原因!!!之後我地今日真係冇同佢講野~!~之後阿懷同我講~話要好似鮑魚風暴果個阿琴咁~佢講乜都唔理佢~之後我地就係到講笑~阿懷係大契= =我係阿琴個仔~葉浩朗係舅父波~幽靈係細鮑= =~係咪好無聊呢.....點知國煌今日真係一句聲都冇出過~~我覺得佢好慘~其實做乜無啦啦咁對佢呢~不過佢又係底死既~係咁爆人d野出黎!!!受下懲罰啦~下次唔好喇~
ps:今日有d野~總之就係d唔多開心既事啦~就邊個咩囉~唔想多講~一眼就睇得出係咩事!!!心情麻麻~.~
5月2號比賽喇~5月2號加加油呀~兄弟們!殺他一個遍夾不流~~~~