好多日冇打喇~~~~e排都要考試~~~今日考左科學and普通話~~~~~識d唔識d啦~~~聽日教聆聽呀~~~9點幾a.m.放呀~~好耶~~~今晚惺and亮黎左我home打機~~~勁無聊~~~打住今多先~bye
今日差d唔記得起身~因為琴晚3點幾先訓~~~今日遲左3個字~~搞到我連早餐都冇食~點知我地15分鐘都唔駛就去到了~唉~早知就遲d起身啦~~~去到果到都幾好反~唔錯唔錯~練完波之後我地就亂咁走~~~走左勁耐~去左海濱公園~個海勁靚~個海反光見到海到好似有d星星呀~~~係果到坐左一陣~勁累~之後我地就去m記食野~點知我地唔識路~係果到兜卷~~~~~好反到爆~行到超累~之後坐74xd返屋企~之後去左沙田游水~d水超凍~~~5點到就返屋企~要做功課呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀~
我兩日冇打日記喇,sor~我今日打機~之後落左街踢波~我地踢波既時候~我地去到邊都嗅都一陣臭味~唔知係邊到傳出黎嫁呢???之後我地去左樓下傾計~見到有人係到燒陰屍紙~勁恐怖~之後番左屋企~
4日喇*)0(*
打機-.-好悶呀!!!!!!!!