今日一起身又係打機~打到兩,三點就休息左一陣~之後就同fd落左街踢波~~~踢唔夠一個鍾就番左黎~因為好多(猛料)~之後膠友同膠賢打電話黎~話膠友俾人偷左ac~真可憐~好耶~今日膠賢俾左個跑外掛我呀~~~^.^~今日心情唔錯~
明天會更好~
Ps:唔知佢幾時先返黎呢?
打機~
今日一起身就打機∼之後又係打機∼中午得自己一個係屋企~因為屋企人出哂街~自己係屋企打機~勁無聊~之後就同惺打機~5點幾既時候就同**傾msn~傾左兩個幾鍾~傾到勁累~傾黎傾去都係果幾句~不過都好過淨係打機~之後食飯~食左飯之後又係打機~
今日心情好左少少~因為今日踢波反左d好好玩~又好白痴既野~去踢波都踢左勁耐~之後就番左屋企打機~勁好玩~同三祿木and一d fd係跑到玩捉人~勁好反~不過勁白痴~
遲d先請你飲野~~~
輸左呀~第1埸同象腿豬西隊踢嬴左,但係同黑鬼果隊踢竟然輸左呀~低估左佢地~12碼~就係因為12碼~差d喊左出黎~肥波竟然冇黎喎~佢黎左我地就有機會嬴喇~因為有默契d~所以就搵左個唔知乜水代佢~頂~肥波~我要打q死你~~~~好彩e+心情好返少少~因為今晚好夜先去踢波~踢到9點倒d燈突然熄左喎~嚇q死榕亮~榕亮成支箭咁跑出足球埸喎~波都唔記得拎~哈哈~勁好笑~