今日8點幾先起身~打機!11點幾就去左大快活買飯!之後睇電視睇到3點幾就同d朋友去踢波~勁好反~我做龍門原來係咁有天份~因為我係自己龍門都可以射入人地龍門∼超勁~超好笑!之後見到牛哥!踢波超勁喎!(認波唔認人,同隻牛冇乜分別)之後又見到林剛~無段段叫我出去踢喎!超驚~好彩牛哥係到~叫佢代我!之後去左中心!問聽日既一d野~點知見到(施mid之)(小學同學)個個都唔夠膽入去(私人恩怨)~之後就係樓下傾計!e+先知原來佢地有d小學唔年級既野唔講俾我知!唉......得囉~friend喎-.-
mid-讀音近(miss) |