↘☆守護天使~Angel☆↙
歡迎大家來到↙☆守護天使~Angel☆↘既日記板.....
shunmanli
暱稱: Angel li
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-05-07
感想~
2007年12月29日做姐妹
深圳一日遊
買姊妹裙
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 4
今日人氣: 2
累積人氣: 2493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


去哈爾濱冰燈展 愉快 分類: 未分類

                                                      

今日下午同明明,表姐,家姐,Alex,阿B一齊出咗去太古

睇冰展~排0左成個鐘先可以入場,入場仲要蓋手印,

唔知蓋黎做乜,又難洗喎,一d用途~!嘩...入到去超

凍呀,負零下5度,仲有好細囉,真係志在去影相同睇冰雕,

但係D冰雕真係好靚囉,有冰屋,滑梯,天鵝...仲有七彩斜燈,

好正呀!但係我0地入0左去45分鐘就已經凍到頂唔順啦,

我手臂同腳踝凍到好痛,而佢0地D手腳就凍到冇乜知覺,SO

決定走啦,臨走仲可以玩一次滑梯TIM~勁好玩呀After

就出0左去MK食扒,大約食到11:30就回家了~

2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


去迪迪樂園 愉快 分類: 未分類

八月七日(星期一)同明明10:15am就去到葵芳吉野家食早餐,食完後就往

迪士尼樂園進發!果然迪士尼既列車係唔同d,隨0左有沙化坐之外,仲有

好多唔同既擺設,好靚靚呀~仲比我見到方力申同kary係度拍外景tim~呢

排唔知點解成日都比我見到kary喎~真係有緣!但係迪士尼唔係我想像中

咁好玩囉,一來天氣真係好熱,熱到死咗~二來又多自遊行,真係估唔到星

期一都咁多人,玩每樣野都要同人迫餐飽,仲要等成40-60分鐘咁耐,勁冇

癮囉!不過好彩都玩到好多,但係d機動遊戲一d都唔剌激,比起海洋公園

簡直係蚊比同牛比,最好玩既遊戲都係飛越太空山,但係個度d劇場就好正

,beause每個劇場都好有3d效果同有風吹你,有d環節仲有水同蛋糕香味,

令到你真係好似係現場咁,真係好正正呀,係個度see劇場都抵既,但遊戲

就唔多得啦~至於飲食方面都好貴,一支水都要$10支,涼茶頪$15支,汽水

仲貴$20支,食個雲呑麵都要$45,天氣咁熱仲送熱茶,一d都唔識做,攪到熱

上加熱,明明終於頂唔順買0左2支汽水,咁就冇0左$40啦,after走0左去同

d迪士尼人物影合照,個度d景又真係幾靚既,但入場就好嚴格,佢0地會see

你個袋有冇帶食物入場,如果有佢0地會收0左先比你入場,好彩我0地冇買

零食姐,買0左食唔到咁就無謂啦~!時間過得好快,話咁快就8:00pm啦,我0地

去0左睡公主城堡度see煙花,放0左成15分鍾,d煙花好閃,個城堡又不斷變色,

而且明明仲抱住我,場面好溫馨,真係好sweet呀,see完煙花後明明仲同我

去周生生買0左對金耳環比我tim~佢傻既,明知自己唔夠錢使,成千蚊咁貴都

買比我,不過我都好中意,thanks~^3^明明...after10:00pm出返去荃灣沙樂

美度食扒,完後就回家了~

 

 

 

 

 

 

 

 

2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天


同如如去Shipping 愉快 分類: 未分類

今日本來諗住成日唔出街,留係Home自閉~點知大約4:00pm幾收到一個突如其來既電話,原來係阿如,佢太掛住我啦,So約我同Kiddy出去Kwai Fong行,姐姐同阿B都有一齊去,我0地仲去0左吉野家食tea tim~正呀諗落同阿如好耐都冇See啦,都有成5個幾月,但係好奇怪,見到佢並唔會陌生,同以前一樣都係咁玩得!我0地仲影0左相相tim~hahah......今日都算開心,因為如如仲記得有我呢個fd,算你啦~啜卜

 

                            

2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天


2006-08-19 分類: 未分類

今日同明明去0左青衣中銀諗住整D野,不過因為計劃有變,所以要延遲~After就去0左林記食lunch,個度D楊洲抄飯真係幾好味,下次再食過~食完後就去0左明明Home坐,大約3:00pm,表姐同家姐打黎叫我0地去唱K,跟住我0地就一齊去0左荃灣Green Box唱K,唱到成7:00幾就閃啦~After Choi Yee都有黎,所以就5丁友一齊去0左沙樂美餐廳食扒,碟扒太大碟,由於預0左食唔曬關係,So同姐姐兩份食,又可以使少D錢,又可以唔使浪費食物,真係一舉兩得hahaha~食完諗住去新@城影貼紙相啦,因為呢排影相影上癮,So而家都有好多相相,但係表姐同Choi Yee去City Play Game,So以唔影,明明又要同班fds睇波,So只係得我同姐姐兩丁友去影,不過都好,少人影D相容易分好多~跟住仲去0左2% SEE衫衫,姐姐送0左件衫比我,好靚靚呀!THX~^^買完衫都成11:15PM啦~! So就搭車回家~

2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


同kiddy預祝生日 愉快 分類: 未分類

今日同kiddy阿B一齊去0左荃灣食元綠壽司,因為聽日係kiddy生日,佢家人要同佢慶祝,所以只好提前一日~諗落元綠既午餐都幾抵食,佳因食0左都幾多野,又夠飽,都係食0左百幾蚊咋,勁抵啦~本應帶了相機諗住同kiddy影相相,作為留念,但佢唔想影,只好同佢一齊去新@城影貼紙相,D相相影得都唔錯呀,幾好幾好~影完就去0左荃豐同CITY SHIPPING,突然間電話響,原來係姐姐打黎問我地去唔去食大作迴轉壽司,我都諗0左陣,咁咪一日食兩次壽司,但係有人請喎,實去啦~食完後又再同姐姐一齊影貼紙相,一日內每樣野都係重覆咁重覆去做,好搞笑~