| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 26 日 星期六  |
去哈爾濱冰燈展  |
分類: 未分類 |
  
  
  
  

今日下午同明明,表姐,家姐,Alex,阿B一齊出咗去太古
睇冰展~ 排0左成個鐘先可以入場,入場仲要蓋手印,都
唔知蓋黎做乜,又難洗喎,一d用途都冇~!嘩... 入到去超
凍呀,負零下5度,仲有好細囉,真係志在去影相同睇冰雕,
但係D冰雕真係好靚囉,有冰屋,滑梯,天鵝...仲有七彩斜燈,
好正呀!但係我0地入0左去45分鐘就已經凍到頂唔順啦,
我手臂同腳踝凍到好痛,而佢0地D手腳就凍到冇乜知覺,SO
決定走啦,臨走仲可以玩一次滑梯TIM~勁好玩呀 After
就出0左去MK食扒,大約食到11:30就回家了~
|
2006 年 8 月 23 日 星期三  |
去迪迪樂園  |
分類: 未分類 |
八月七日(星期一)同明明10:15am就去到葵芳吉野家食早餐,食完後就往
迪士尼樂園進發! 果然迪士尼既列車係唔同d,隨0左有沙化坐之外,仲有
好多唔同既擺設,好靚靚呀~仲比我見到方力申同kary係度拍外景tim~呢
排唔知點解成日都比我見到kary喎~真係有緣!但係迪士尼唔係我想像中
咁好玩囉,一來天氣真係好熱,熱到死咗~二來又多自遊行,真係估唔到星
期一都咁多人,玩每樣野都要同人迫餐飽,仲要等成40-60分鐘咁耐,勁冇
癮囉! 不過好彩都玩到好多,但係d機動遊戲一d都唔剌激,比起海洋公園
簡直係蚊比同牛比,最好玩既遊戲都係飛越太空山,但係個度d劇場就好正
,beause每個劇場都好有3d效果同有風吹你,有d環節仲有水同蛋糕香味,
令到你真係好似係現場咁,真係好正正呀 ,係個度see劇場都抵既,但遊戲
就唔多得啦~至於飲食方面都好貴,一支水都要$10支,涼茶頪$15支,汽水
仲貴$20支,食個雲呑麵都要$45,天氣咁熱仲送熱茶,一d都唔識做,攪到熱
上加熱,明明終於頂唔順買0左2支汽水,咁就冇0左$40啦,after走0左去同
d迪士尼人物影合照,個度d景又真係幾靚既,但入場就好嚴格,佢0地會see
你個袋有冇帶食物入場,如果有佢0地會收0左先比你入場,好彩我0地冇買
零食姐,買0左食唔到咁就無謂啦~!時間過得好快,話咁快就8:00pm啦,我0地
去0左睡公主城堡度see煙花,放0左成15分鍾,d煙花好閃,個城堡又不斷變色,
而且明明仲抱住我,場面好溫馨,真係好sweet呀 ,see完煙花後明明仲同我
去周生生買0左對金耳環比我tim~佢傻既,明知自己唔夠錢使,成千蚊咁貴都
買比我,不過我都好中意,thanks~^3^明明...after10:00pm出返去荃灣沙樂
美度食扒,完後就回家了~
 
 
 
 
 
|
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
同如如去Shipping  |
分類: 未分類 |
今日本來諗住成日唔出街,留係Home自閉~點知大約4:00pm幾收到一個突如其來既電話,原來係阿如,佢太掛住我啦,So約我同Kiddy出去Kwai Fong行,姐姐同阿B都有一齊去,我0地仲去0左吉野家食tea tim~正呀 諗落同阿如好耐都冇See啦,都有成5個幾月,但係好奇怪,見到佢並唔會陌生,同以前一樣都係咁玩得!我0地仲影0左相相tim~ hahah......今日都算開心,因為如如仲記得有我呢個fd,算你啦~啜卜
 
 |
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
| 2006-08-19 |
分類: 未分類 |
今日同明明去0左青衣中銀諗住整D野,不過因為計劃有變,所以要延遲~After就去0左林記食lunch,個度D楊洲抄飯真係幾好味,下次再食過~食完後就去0左明明Home坐,大約3:00pm,表姐同家姐打黎叫我0地去唱K,跟住我0地就一齊去0左荃灣Green Box唱K,唱到成7:00幾就閃啦~After Choi Yee都有黎,所以就5丁友一齊去0左沙樂美餐廳食扒,碟扒太大碟,由於預0左食唔曬關係,So同姐姐兩份食,又可以使少D錢,又可以唔使浪費食物,真係一舉兩得 hahaha~食完諗住去新@城影貼紙相啦,因為呢排影相影上癮,So而家都有好多相相,但係表姐同Choi Yee去City Play Game,So以唔影,明明又要同班fds睇波,So只係得我同姐姐兩丁友去影,不過都好,少人影D相容易分好多~跟住仲去0左2% SEE衫衫,姐姐送0左件衫比我,好靚靚呀!THX~^^買完衫都成11:15PM啦~! So就搭車回家~ |
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
同kiddy預祝生日  |
分類: 未分類 |
今日同kiddy阿B一齊去0左荃灣食元綠壽司,因為聽日係kiddy生日,佢家人要同佢慶祝,所以只好提前一日~諗落元綠既午餐都幾抵食,佳因食0左都幾多野,又夠飽,都係食0左百幾蚊咋,勁抵啦~ 本應帶了相機諗住同kiddy影相相,作為留念,但佢唔想影,只好同佢一齊去新@城影貼紙相,D相相影得都唔錯呀,幾好幾好~ 影完就去0左荃豐同CITY SHIPPING,突然間電話響,原來係姐姐打黎問我地去唔去食大作迴轉壽司,我都諗0左陣,咁咪一日食兩次壽司,但係有人請喎,實去啦~ 食完後又再同姐姐一齊影貼紙相,一日內每樣野都係重覆咁重覆去做,好搞笑~ |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|