| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
去唱KK  |
分類: 未分類 |
今日一早起身同kiddy,jessica,阿B一齊去咗荃灣Neway唱K,好HAPPY呀!因為我都好耐冇去過唱K啦~但係唱兩個半鐘咋,D時間太少,攪到有好多歌都冇唱到~之後就去0左荃豐SEE衫衫,但係SEE唔0岩~所以就閃0左去新@城行,仲影0左貼紙相TIM~D相影得好靚靚呀~下次等我拉埋小明同我影先~HAHAHA~^^影完肚餓本來諗住去吉野家食TEA~但係個度好多人,SO轉移到稻草人食牛肉飯,個度D牛肉飯都幾好食既,不過就少0左D,平時食得最慢既我,竟然食得最快~真係意想不到!食完後就搭車回家了~ |
2006 年 8 月 5 日 星期六  |
同miss阿sir食飯  |
分類: 未分類 |
今日12:25pm就出0左去葵芳同小明會合,然後再出去銅鑼灣行街街,仲去0左大快活食咖哩魚塊飯tim~D咖哩好香好好味呀 ~食完後我0地行0左sogo see衫衫,但係都係see唔0岩,可能我對衫既要求太高啦~所以成日都買唔到衫 ~after出到sogo門口見到森美,小儀,側田,stephy,kary為東角駅商場做剪綵儀式同唱歌~我0地只係see0左一陣就走0左啦~because我0地趕住出返去尖咀同miss食飯~今次我係第三次搭叮叮出返去中環再搭渡輪過海呀~ 我0地出到去仲有time shipping tim~我0地就去0左海港城同美麗華行0左陣,大約6:15所有人都到齊了~我0地就前往皇悦酒店食自助餐,個度都有好多野食,仲有翅食tim~不過d野就唔太好味~但環境同坐都幾舒服~我地仲影0左相相tim~影完相之後都9:30pm啦,so就走了~小明就送埋我返屋企,再繼續有佢既節目~點知佢咁洩洩成晚都冇返屋企,第二日下午先call我~真係擔心死人啦~我仲以為佢比人捉0左tim~! 下次咪再係咁啦~唔錫你ka~今次只係見到Ms Wong同方Sir咋~Ms Yeung唔得閒冇黎到~真係好掛住佢呀~為有下年再約過啦~希望佢會出席啦~我諗落都有成5至6年冇見佢0地la~Ms Wong Fit0左好多呀~而方Sir就老0左好多~真係very happy再見返佢0地~
 

|
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
落酒吧  |
分類: 未分類 |
今日好開心,因為聽日放兩日假~! hahaha 我最中意放假,
因為返工返到好累,放假可以訓覺豬嗎~有得訓簡直係人生最大樂事!放工就同明明出荃灣搵家姐同表姐去食飯,去左city樓下個間大作料理食壽司,個度d價錢都幾平~!家姐果然好介紹,諗起都流口水~ 下次再去食過!之後我0地去0左優皮士酒吧飲野,個度d果汁好幾貴下,一杯起碼要$40-50不等,仲要好細杯!唔底飲~不過有得唱歌,我同家姐,明明唱0左兩首飲歌仲有玩幸運色,好玩~我0地玩到二點鐘就閃啦~!
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|