↘☆守護天使~Angel☆↙
歡迎大家來到↙☆守護天使~Angel☆↘既日記板.....
shunmanli
暱稱: Angel li
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2013-05-07
感想~
2007年12月29日做姐妹
深圳一日遊
買姊妹裙
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 2485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天


預早慶祝生日 開心 分類: 未分類

好耐冇上黎打日記啦~冇辦法啦,因為呢排比較忙,真係得閒死都唔得閒病呀~總之就好累好累啦~講返今日生日先啦~今日大約8:00pm同姐姐,阿b,琳琳,老公,表姐一共六人去尖咀樂道間巴西燒烤慶祝生日,d野食好正呀,有我中意食既野,食得勁多野,好飽,遲早變肥婆~食到大約10點幾就走啦~after去0左旺角green box唱kk,仲送埋香賓同cake tim~^^不過d cake好難食呀,食0左少少就冇食啦~唱到大約2:45am就回家了~

2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


免費唱k日 愉快 分類: 未分類

今日終於都可以免費唱kk~一朝早10:50am就約埋小霜同kiddy去咗荃灣neway,去到好少人,但我哋要等到1:30pm先可以開始唱,我哋只好周圍行,因為冇食早餐既關係,我哋超肚餓,so就去咗愉景新城度食lunch,係一間食日本野既舖食,都幾抵食呀,$25三餸一飯,仲送埋飲品,食到好飽~我哋傾咗好多野,傾到大約1:30pm,我哋就行返去neway唱k,我超大食,又飲湯又食金姑肥牛米線,加一杯橙汁特飲,一個布丁~仲幫小霜食咗2條炸魚指tim~食量超驚人~我哋大概唱到4:40pm就走啦,本來小霜叫我哋去佢屋企坐,但係我哋要返屋企拎書,so就冇去~佢話我哋下次去佢度仲可以免費焗桑拿,因為佢住個度有私人會所,勁正呀,而且仲有泳池tim~不過泳池就未用得住~因為政府未批,遲d就會有~到時再去佢度一齊游水,一定好happy啫~

2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


好累... 愉快 分類: 未分類

今日10:00am起身同kiddy去咗葵芳neway唱kk,because我有張免費唱k劵,唔想就咁浪費咗,我哋11:10am就去到,點知條友好狗,佢話full咗,我問佢你哋幾點開始登記,佢答我11:00開始,已我所知佢每間k限60個名額,試問個10分鐘點會咁快full咗呀,佢蝦我哋兩個細路囡之嗎~!好呀,佢做初一我做十五,我就偏唔比佢賺錢,我令願唔唱k去行街留返星期六先用都唔益佢~after就同kiddy去咗葵涌廣場食車仔麵,食完後就去新都會行,我仲買咗枝冷針,諗住今年又織多條頸巾比我老公仔hahaha~但係就see唔啱其他衫衫,大約行到3:00pm超累喎,so就坐車回家la~!仲有一早勁黑仔,見到d唔應該見既人~

2006 年 10 月 9 日  星期一   陰天


出旺角行 愉快 分類: 未分類

今日下午同kiddy去咗旺角食tea,我哋去咗魚米@尊食米線,佢d魚湯超正,又蘚又好味,唔單只好食,而且仲好抵食tim~食完見仲有時間,so就去咗旺中行,睇啱咗2件外套都幾好既,因為價錢太貴,so就冇買啦~之後仲去埋新@城既小蜜蜂糖果店度換糖糖食,因為見有張免費劵,so用埋佢~行到6:15pm就坐mtr出荃灣返學啦~but返到學校after成個人都好似散晒咁~可能全程拎住2本書既關係啦,攪到個人好累~

2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


中秋燒野食 愉快 分類: 未分類

 

 

 

 

  

 

 

今日下午我,明明,阿b,家姐,kiddy,表姐一同6人約係kwai fong集合,after去咗百佳買野飲,買完後就搭bus往大纜涌出發,我哋去咗大纜涌燒烤樂園,每人$80,另外加$10開爐費,用第2包炭仲要$5包,d野食都係好普通,唔係好抵食,而且d用具仲要限定晒,超煩~我哋都係中意黃金海岸燒多d,雖然90幾蚊一個人,但係d用具任拎嗎,仲有d食物豐富d,有蝦,蟹,金姑,兩間比起黎呢間抵食d~不過可惜冇位,so焗住黎呢間,我哋仲影咗好多相相,到夜晚仲有人放煙花,好大好靚,都玩得幾happy,我哋由4:00pm幾燒到成9:00pm幾先走,我又係食咗好多野,勁飽~after玩得唔夠,仲去埋荃灣green box唱kk tim~每人$120,表姐同明明飲酒,所以要貴d,我哋唱到成3:30am先走,明明同表姐又叫咗2 set酒飲,點知飲唔曬,凈低4支,佢哋又唔拎喎,so我同姐姐就拎返home擺,好攪野,次次我同表姐玩親色仔都係我贏佢,佢話我只係黑住佢,明明話我勁,做得好,好野~睇黎表姐下次都唔敢同我再玩ka la~hahahaha...